Grönt ljus för Diablo III i Sydkorea

Robot
Grönt ljus för Diablo III i Sydkorea

Blizzards hack 'n slash-fest tar rimligen ett steg närmare globalt releasedatum.

#nyhetstips, #diablo-iii, #blizzard


Inaktiv
Grönt ljus för Diablo III i Sydkorea

Bra. Ge ut spelet nu för helvete, Blizzard.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

18+ betyder att spelet kommer att sälja sämre i S.Korea? Förmodligen, och jag kan knappast tycka att det är en dålig sak med tanke på hur blizzard/A.j valt att lägga in denna 'funktion' med real cash AH.

Medlem

Garanterat att det var de som låg bakom en "försening".


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Äntligen fick de tummen ur! Kör nu ba'!

Medlem

bra, släpp det nu då!

Medlem

Stackars Blizzard, nu måste de hitta på någon annan ursäkt att skjuta upp spelet.

Medlem

Vi väntar alldeles för länge...ge mig nu!

Medlem

Hoppas på februari då, mest troligen inte.

Medlem

Självklart följer folk åldersgränsen.. *ehm*

Medlem
Skrivet av kebbe:

Stackars Blizzard, nu måste de hitta på någon annan ursäkt att skjuta upp spelet.

Ett spel som inte har ett releasedatum kan inte bli försenat, it`s done when it`s done.

Medlem

Good things happeneing ge oss datum inom kort.

Medlem
Skrivet av BonD:
Skrivet av kebbe:

Stackars Blizzard, nu måste de hitta på någon annan ursäkt att skjuta upp spelet.

Ett spel som inte har ett releasedatum kan inte bli försenat, it`s done when it`s done.

Viiiiiktigpetter varning!

och jo om blizzard har sagt att de siktar att släppa det tidigt 2012 och det kommer i juli är det en försening, teeerd

Medlem
Skrivet av raefzm88:

18+ betyder att spelet kommer att sälja sämre i S.Korea? Förmodligen, och jag kan knappast tycka att det är en dålig sak med tanke på hur blizzard/A.j valt att lägga in denna 'funktion' med real cash AH.

Jag tycker att det är en bra sak.

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av raefzm88:

18+ betyder att spelet kommer att sälja sämre i S.Korea? Förmodligen, och jag kan knappast tycka att det är en dålig sak med tanke på hur blizzard/A.j valt att lägga in denna 'funktion' med real cash AH.

Jag tycker att det är en bra sak.

Jag tycker det är bra att de förlorar pengar på det.

Medlem

Jag hade önskat att de tagit alla resurser de lagt på auktionshuset och skapat fler monster i spelet istället.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skrivet av firsov:
Skrivet av BonD:
Skrivet av kebbe:

Stackars Blizzard, nu måste de hitta på någon annan ursäkt att skjuta upp spelet.

Ett spel som inte har ett releasedatum kan inte bli försenat, it`s done when it`s done.

Viiiiiktigpetter varning!

och jo om blizzard har sagt att de siktar att släppa det tidigt 2012 och det kommer i juli är det en försening, teeerd

"Siktar". Bara för att dem säger det så är inte det samma sak som att dem har gett ett release-datum.

Medlem
Skrivet av firsov:
Skrivet av BonD:
Skrivet av kebbe:

Stackars Blizzard, nu måste de hitta på någon annan ursäkt att skjuta upp spelet.

Ett spel som inte har ett releasedatum kan inte bli försenat, it`s done when it`s done.

Viiiiiktigpetter varning!

och jo om blizzard har sagt att de siktar att släppa det tidigt 2012 och det kommer i juli är det en försening, teeerd

De SIKTAR på att släppa det tidigt 2012. Alltså ingen försening när de inte uppgett ett specifikt datum. Tycker de är bra att de släpper sina spel välslipade än halvtaskigt.

När släpps detta!?

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

När släpps detta!?

Förhoppningsvis i Mars. Troligtvis tidigast Juni/Juli. I värsta fall senare...

Medlem

Weeeeeeeeeeee!

Medlem

Ja asså det börjar bli dags nu Blizzard. vi har fan väntat tillräkligt snart, inte ens en beta har man fått tag på

Medlem
Skrivet av firsov:
Skrivet av BonD:
Skrivet av kebbe:

Stackars Blizzard, nu måste de hitta på någon annan ursäkt att skjuta upp spelet.

Ett spel som inte har ett releasedatum kan inte bli försenat, it`s done when it`s done.

Viiiiiktigpetter varning!

och jo om blizzard har sagt att de siktar att släppa det tidigt 2012 och det kommer i juli är det en försening, teeerd

Men nu är det ju inte juli, eller hur? Om himmlen är grön imorrn är det ju...ovanligt, men den diskussionen kan vi ju ta då. teeerd.

@BonD. Var just på väg att säga nästan samma sak, Bizzard släpper titlarna när dom är klara, och är ett av de få företagen i världen som kan göra det

Medlem

Mars lär bli lagom!

Skrivet av Luciphear:
Skrivet av LoyalCrystalean:

När släpps detta!?

Förhoppningsvis i Mars. Troligtvis tidigast Juni/Juli. I värsta fall senare...

Mars hoppas man ju.

Ska det först ut på konsol?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

dom måste bara släppa snart, har ju inget kul att lira

Skrivet av zn0r:

dom måste bara släppa snart, har ju inget kul att lira

Samma

Medlem

Jag duckar redan nu, har en känsla av att nån kommer försöka sätta eld på mig, men...

Diablo III på Boxen, skulle det kunna funka ö.h.t.?

Varför jag frågar är för att jag vet att det skulle passa frugan sketabra, men att få henne att spela på "Monstret" är hart när omöjligt..

tyvm

Medlem
Skrivet av Manley:

Jag duckar redan nu, har en känsla av att nån kommer försöka sätta eld på mig, men...

Diablo III på Boxen, skulle det kunna funka ö.h.t.?

Varför jag frågar är för att jag vet att det skulle passa frugan sketabra, men att få henne att spela på "Monstret" är hart när omöjligt..

tyvm

.... CE?

12
Skriv svar