Det stängs ner när jag joinar en BF3 server, hjälp

Inaktiv
Det stängs ner när jag joinar en BF3 server, hjälp

Jag har precis fått mitt BF3 Limited Editon igår och problemet är att när jag joinar en server så stängs Bf3 av när den laddar till den servern jag vill köra på. Det kommer tillbaka till battlelog igen och då står där " Game disconnected: your connection to the server timed out" sen ibland så står det "game disconnected : no replay from the server." & "You were disconnected from EA online (1)" det händer typ så hela tiden. Ibland kommer jag in på servararna men då kan jag bara spela på den servern i ca 5min, sen stängs det ner... sjukt irriterande
Kan någon vänlig själ hjälpa mig?

Om det skulle hjälpa mig så här är en sån dator jag har:
http://www.netonnet.se/art/dator/stationar-dator/desktop/asus...

Medlem

Vart köpte du ditt spel?

Själv köpte jag mitt från en rysk key-hemsida, då varje gång battlefield uppdateras måste jag göra det manuellt.

Medlem

har samma problem. hade det när jag testade den öppna betan också

Medlem

Låter som klasiska UPNP problem. Har du stängt av det i din router/modemet?


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Inaktiv

Jag har ändrat det, funkar ej;(

Medlem

Vad har du för internet uppkoppling?


signatur

M'kay?

Inaktiv

BUMP

Har precis inskaffat Battlefield 3 och inget fel på datorn, bra internet och allt är uppdaterat men får samma problem. Finns det någon lösning? Såg i EA:s forum att många hade samma problem... finns det ingen lösning på problemen?

Medlem

Har precis samma problem jag också. Köpte och installerade det för enbart några timmar sedan och har ännu inte lyckats starta ett game.

Inaktiv
Skrivet av drdanger:

Har precis samma problem jag också. Köpte och installerade det för enbart några timmar sedan och har ännu inte lyckats starta ett game.

Blir så himla ledsen.. 2 dagar och har bara varit inne på några games sedan blir jag kickad och i dom vanligaste fallen kommer jag aldrig in.

Har bara lirat kampanj..

Medlem

Tanka hem Pb och installera den ( pbsetup.exe ), och uppdatera med den nya uppdateringen, Senaste felen för kick på servrar var Pb relaterade iom att serverpatch R16 kom ut. Den Punkbuster som du får med spelet kommer inte att fungera. http://www.evenbalance.com/
Jag kan bara joina servrar om jag tar bort UPnP i routern, men så har jag ju oxå Telias Thomson TG 789vn, men det är nog det vanligaste felet.

Medlem

Om Pibesill kommentar inte hjälper så kontakta EA supporten hade samma problem när jag aktiverade mitt via en VPN tunneln trodde först det berodde på överbelastning. Men sen förklarade jag för EA supporten via deras online chatt vad problemet var sen fixade dem det brukar väl ta 5-10min beroende på vem du pratar med.

1
Skriv svar