[VIDEO] SWTOR L50 Operative PvP, Feedback?

Medlem
[VIDEO] SWTOR L50 Operative PvP, Feedback?

Tänkte dela med mig av min allra första spelfilm, men även min andra.
Båda gjordes samtidigt och laddades upp nästan samtidigt.

Första klippet är en full Warzone där jag jagar "Immortal" (9 medaljer utan att dö)

Andra klippet är lite scener ifrån olika Warzones... mycket hit n run grejer.

Som sagt är det mina första filmer någonsin.. och det finns en del brister.. men overall är jag rätt nöjd.. speciellt med musiken i kombination med video materialet. Jag ber er som är intresserade av genren att se igenom mina filmer och svara här eller i youtube comments va ni tyckte.. eftersom det är första filmerna så är jag intresserad av respons och kommentarer för hur jag skall förbättra.

Medlem

Vad ska man säga? Operatives ska nerfas... Mindre dmg från backstabs osv o lite mer sustained dmg.. Som det är nu så är det bara löjligt.. Skaffa dig en scoundrel/ope friend så oneshottar man alla... Den helt klart mest obalanserade klassen i spelet atm.. Och nerfbatten e på g.. Prömise

Medlem
Skrivet av Jerome:

Vad ska man säga? Operatives ska nerfas... Mindre dmg från backstabs osv o lite mer sustained dmg.. Som det är nu så är det bara löjligt.. Skaffa dig en scoundrel/ope friend så oneshottar man alla... Den helt klart mest obalanserade klassen i spelet atm.. Och nerfbatten e på g.. Prömise

Ingen tvekan.. och en nerf har jag inget emot.. mitt nästa projekt som jag påbörjat är att släppa en lethality video däremot.. den builden är iställt rätt förstörd i pvp

Medlem

horribel musik! men det är ju en smaksak

Medlem

Äh, dom känns knappt och går ner som flugor. Chop chop...eller nä det var inte rätt *insert lightsabers slashing flesh sound*

1
Skriv svar