Just Dance-serien har sålt i 25 miljoner exemplar

Robot
Just Dance-serien har sålt i 25 miljoner exemplar

25 miljoner personer gillar att dansa framför TV:n så pass mycket att de har investerat i ett Just Dance-spel. Den imponerande försäljningssiffran offentliggjordes under gårdagen.

#just-dance-3, #ubisoft


Medlem
Just Dance-serien har sålt i 25 miljoner exemplar

Om man ska tolka försäljningssiffrorna så borde svaret vara ja, men räcker det för att avgöra om det är bäst eller ej?
Har aldrig riktigt pallat med den här typen av spel - men kul att se att folk gillar det Men inget går endå upp mot Dance Dance Evolutions presentation på E3!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Frågan är om det kommer bli en favorit i repris. Dvs. kommer Ubi mjölka sönder spelet som Activision mjölkade Guitar Hero.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Finns de nåt spel som inte mjölkas ut? BF CoD GoW (ps3 och xbox) Halo, ja listan kan göras lång

Medlem

COD toppar också listorna och är långt ifrån det bästa FPS-spelet. Detta säger inget.

Inaktiv
Skrivet av delli:

Finns de nåt spel som inte mjölkas ut? BF CoD GoW (ps3 och xbox) Halo, ja listan kan göras lång

Allt mjölkas idag.

Medlem

Finns en version med Meshuggah?

Medlem

Tycker det är roligt med "mjölkande" kommentarerna. Görs det inte uppföljare på spel gnälls det på det...görs det uppföljare så gnälls det att det mjölkas Sen är väl majoriteten av de som skriker "MJÖLKA" oftast inte de som överhuvudtaget spelar just spelen de gnäller på. Det är åtminstone min uppfattning.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Dagens.....


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Ankh:

Tycker det är roligt med "mjölkande" kommentarerna. Görs det inte uppföljare på spel gnälls det på det...görs det uppföljare så gnälls det att det mjölkas Sen är väl majoriteten av de som skriker "MJÖLKA" oftast inte de som överhuvudtaget spelar just spelen de gnäller på. Det är åtminstone min uppfattning.

Välkommen till internet, här förstår ingen att det är företag som ligger bakom spelen och att de faktiskt vill tjäna pengar, lite roligt att det inte finns något annat ställe där det "mjölkas"?
inte så att ikea har slängt ut 2 bord sedan räcker det, eller 3 sängar, eller volvo har slängt ut flera styckna bilar under samma serie, då mjölkas inget tydligen

Medlem
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av Ankh:

Tycker det är roligt med "mjölkande" kommentarerna. Görs det inte uppföljare på spel gnälls det på det...görs det uppföljare så gnälls det att det mjölkas Sen är väl majoriteten av de som skriker "MJÖLKA" oftast inte de som överhuvudtaget spelar just spelen de gnäller på. Det är åtminstone min uppfattning.

Välkommen till internet, här förstår ingen att det är företag som ligger bakom spelen och att de faktiskt vill tjäna pengar, lite roligt att det inte finns något annat ställe där det "mjölkas"?
inte så att ikea har slängt ut 2 bord sedan räcker det, eller 3 sängar, eller volvo har slängt ut flera styckna bilar under samma serie, då mjölkas inget tydligen

Precis


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag känner inte en enda person som äger något Just Dance, så jag hör väl till en sällsynt skara...

Medlem
Skrivet av KatOne:

Finns en version med Meshuggah?


signatur

My gun's bigger than yours.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag känner inte en enda person som äger något Just Dance, så jag hör väl till en sällsynt skara...

Jag känner tvärtom väldigt många som äger det, och det är ett fantastiskt roligt partyspel. Släpptes ju även till Ps3 och Xbox 360 denna gången. Spelas varje vecka här hemma, skönt avbrott från Skyrim, BF3, Wot och annat skoj.


signatur

Gamer since day one!

Medlem
Skrivet av Idono:

Frågan är om det kommer bli en favorit i repris. Dvs. kommer Ubi mjölka sönder spelet som Activision mjölkade Guitar Hero.

Vad äre för fel på att spel mjölkas då? Visst, det blir oftast inte lika bra som 1:an men hellre det än att det kommer en uppföljare var 5:e år.

Medlem

I Just Dance seriens fall är det tredje spelet i seren faktiskt det bästa. Fler och innovativa nyheter samt en helt ok låtlista.


signatur

Gamer since day one!

Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av Idono:

Frågan är om det kommer bli en favorit i repris. Dvs. kommer Ubi mjölka sönder spelet som Activision mjölkade Guitar Hero.

Vad äre för fel på att spel mjölkas då? Visst, det blir oftast inte lika bra som 1:an men hellre det än att det kommer en uppföljare var 5:e år.

För då blir det som allt annat som just nu mjölkas extremt mycket av stora Utgivare. Mediokert skit. Dem ända spelen jag gillat från 2011 är Portal 2, Syrim och Deus Ex. Det är spel som har tagits god med tid att utveckla för att säkerhetsställa bra kvalitet och gameplay som varar lite längre än bara några timmar. Jag betalar gärna för kvalitet över kvantitet. Då CoD serien bara är map packs. BF serien blir buggigare och sämre för varje iteration.(Då dem har casualiserat allt.), Assassins Creed börjar bli enformigt. AAA Spel förlorar sin glans nu när Capitalisterna ska ge sig in och lura kunder.


signatur

Idono. That's me!

1
Skriv svar