AlterIW Ny kartor kommer!

Medlem
AlterIW Ny kartor kommer!

Hej FZ! Ville bara kolla om det finns lite folk här som spelar AlterIW MW2? Och om någon vet när de ny kartorna kommer. AlterIW själva har vad jag sätt på deras hemsida börjat göra nya kartor till MW2 (Fast dom använder såklart material från SP), De ska kommma 5 helt nya kartor . Tänkte bara fråga om någon vet släppdatum för de nya kartorna?

www.alteriw.net

Medlem

2 maps är redan släppta. Starta beta klienten med aiw2.exe.

Medlem
Skrivet av xetal:

2 maps är redan släppta. Starta beta klienten med aiw2.exe.

Aha Vet märkte det igår. Hoppas bara att folka flyttar lite fler servrar till M2 demon för det behövs.

Medlem
Skrivet av laxan96:
Skrivet av xetal:

2 maps är redan släppta. Starta beta klienten med aiw2.exe.

Aha Vet märkte det igår. Hoppas bara att folka flyttar lite fler servrar till M2 demon för det behövs.

Snart försvinner m1. Då mergas allt in i nya m2.

Medlem
Skrivet av xetal:
Skrivet av laxan96:
Skrivet av xetal:

2 maps är redan släppta. Starta beta klienten med aiw2.exe.

Aha Vet märkte det igår. Hoppas bara att folka flyttar lite fler servrar till M2 demon för det behövs.

Snart försvinner m1. Då mergas allt in i nya m2.

Längtar:D!

Hoppas de fortsätter banna cheaters i vanlig ordning, för ibland är det bara absurt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Hoppas de fortsätter banna cheaters i vanlig ordning, för ibland är det bara absurt.

Vad menar du?

Medlem
Skrivet av laxan96:

Hej FZ! Ville bara kolla om det finns lite folk här som spelar AlterIW MW2? Och om någon vet när de ny kartorna kommer. AlterIW själva har vad jag sätt på deras hemsida börjat göra nya kartor till MW2 (Fast dom använder såklart material från SP), De ska kommma 5 helt nya kartor . Tänkte bara fråga om någon vet släppdatum för de nya kartorna?

www.alteriw.net

Hur länge har du lirat på AlterIW? Vi kanske har stött på varandra där vad heter du där? Spelar f.ö inte längre MW2 gjorde det till och från i somras. Men tja ja gillade deras sida samt servrar trevliga admins där med.

Jag fick inte MW2 MP att funka alls trots att jag provade alla inställningar och pillande hit och dit, som tur var kostade spelet bara 100:-, men ändå, man tycker ju IWnet borde ha fixat problemen för länge sedan, men icke.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag fick inte MW2 MP att funka alls trots att jag provade alla inställningar och pillande hit och dit, som tur var kostade spelet bara 100:-, men ändå, man tycker ju IWnet borde ha fixat problemen för länge sedan, men icke.

Jag hade inte problem med AlterIW laddade bara ner deras multiplayer med allt fixat sen var det bara för mig att köra har du testat det?

Skrivet av GurkaN021:
Skrivet av walter_iego:

Jag fick inte MW2 MP att funka alls trots att jag provade alla inställningar och pillande hit och dit, som tur var kostade spelet bara 100:-, men ändå, man tycker ju IWnet borde ha fixat problemen för länge sedan, men icke.

Jag hade inte problem med AlterIW laddade bara ner deras multiplayer med allt fixat sen var det bara för mig att köra har du testat det?

Om du läser om vad jag skrev så nämnde jag att jag hade problem med IWnet, inte "AlterIW"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av GurkaN021:
Skrivet av walter_iego:

Jag fick inte MW2 MP att funka alls trots att jag provade alla inställningar och pillande hit och dit, som tur var kostade spelet bara 100:-, men ändå, man tycker ju IWnet borde ha fixat problemen för länge sedan, men icke.

Jag hade inte problem med AlterIW laddade bara ner deras multiplayer med allt fixat sen var det bara för mig att köra har du testat det?

Om du läser om vad jag skrev så nämnde jag att jag hade problem med IWnet, inte "AlterIW"

Ups my bad trodde du menade AlterIW när du skrev IWnet trodde det var förkortning först hehe.

Ingen fara


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

trots att jag skiter i cod får den här tråden mig att gääspa och tänka "ORKA" .. undra vilka psykologiska faktorer som är den bakomliggande orsaken

Medlem
Skrivet av riktigninja:

trots att jag skiter i cod får den här tråden mig att gääspa och tänka "ORKA" .. undra vilka psykologiska faktorer som är den bakomliggande orsaken

Uh, jag har hållt på med diverse modding i åratal och tänkte det kunde vara en kul utmaning att få sp maps att fugnera ordentligt i mp. Det är min bakomliggande orsak.

1
Skriv svar