Jag stannar kvar där jag är

Medlem
Jag stannar kvar där jag är

För er som gått och funderat på hur det blev med flytten till blogg.se så kan jag berätta att det inte blev någon flytt alls.

Jag har funderat massor och kommit fram till följande. Läsarna är ju det som är viktigast i en blogg, inte hur smidigt det är att arbeta och skriva i bloggen. Det är också viktigt, men läsarna måste alltid komma först!

Jag snittar mellan 200-300 läsare varje dag (säkerligen är det betydligt färre unika läsare) och jag skulle inte vilja förlora er bara för att jag ska tycka det är smidigare att skriva.

Trots allt är det ju så att om inte någon läser, varför ska jag då skriva?

Så med detta lilla inlägg vill jag bara bekräfta att jag stannar kvar på FZ. Hoppas ni tycker det är okej

#blogg

Jag stannar kvar där jag är

@--,`-> :heart:


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skägg.
10 Chambers

Och var inte rädd för att skicka ett pm eller mail om förbättringar du skulle vilja se.


signatur
Medlem

Tack vänner!
Ska plita på ett pm till dig Carl.

Hate to be that guy men... Vad var det jag sa?

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Och var inte rädd för att skicka ett pm eller mail om förbättringar du skulle vilja se.

Om minnet är korrekt sa du: "PurplePonnyPineapplePictures"

Men det kan ha varit walter.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Och var inte rädd för att skicka ett pm eller mail om förbättringar du skulle vilja se.

Om minnet är korrekt sa du: "PurplePonnyPineapplePictures"

Men det kan ha varit walter.

Behövs det stöd för bilder på lila ananasponnys? Jag skickar upp den... funktionen... till John & Co!


signatur
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Och var inte rädd för att skicka ett pm eller mail om förbättringar du skulle vilja se.

Om minnet är korrekt sa du: "PurplePonnyPineapplePictures"

Men det kan ha varit walter.

Behövs det stöd för bilder på lila ananasponnys? Jag skickar upp den... funktionen... till John & Co!

Om det går att förenkla inläggning av bilder så är det guld.
Se till att det är lila ananasBamseponnys. då blir han glad, och det är det FZ handlar om, glädje och spridandet av det sagda.

(skulle ju kommentera på Sebastian, ack så kul det blir ibland)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Och var inte rädd för att skicka ett pm eller mail om förbättringar du skulle vilja se.

Om minnet är korrekt sa du: "PurplePonnyPineapplePictures"

Men det kan ha varit walter.

Behövs det stöd för bilder på lila ananasponnys? Jag skickar upp den... funktionen... till John & Co!

Om det går att förenkla inläggning av bilder så är det guld.
Se till att det är lila ananasBamseponnys. då blir han glad, och det är det FZ handlar om, glädje och spridandet av det sagda.

Här försöker du ge bättre stöd för att göra det enklare att lägga dita ponnys, när du egentligen skulle kunnat hjälpt mig att få min blogg länkad i en såndär jäkligt störig pop-up.

Tänk efter, vad är det du egentligen vill göra - låta mig få fram mina "åsikter" bättre eller lägga upp ponnys enklare.

Jag vet ditt svar, och om du svarar det jag vet att du svarar. Svara inte, för då blir jag besviken på dig ditt tidresande bröst. :evil:

"...beSviken"

Did i make you proud?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar