Battlefield 3 med FXAA Injector - MÅSTE SES!

Medlem
Battlefield 3 med FXAA Injector - MÅSTE SES!

Denna videon demonstrerar hur bra Battlefield kan se ut med lite tweaking inne i FXAA.

Vad tycker ni?

Medlem

Jag tycker att färgerna blir bra mycket trevligare i alla fall.

Medlem

Musiken, vart är den ifrån?

Det var inte BF3, spelet heter ju: "Thanks for watching"

Skämt åsido, det såg bra ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mycket behagligt, hur fixar man till det där?

Medlem

Nice, om dom nu bara kunde tweaka den lite så att man slipper den fett överdrivna kontrasten också.

Skulle inte förvåna mig om det rätt vad det är räknas som fusk av punkbuster (ändrad shaderfil eller nått)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Nice, om dom nu bara kunde tweaka den lite så att man slipper den fett överdrivna kontrasten också.

Skulle inte förvåna mig om det rätt vad det är räknas som fusk av punkbuster (ändrad shaderfil eller nått)

Med tanke på hur mkt fusk och annat skit i bf3 det finns så är det inte helt omöjligt att punkbuster inte skulle säga ett skit.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Visste inte det fanns så mycket fusk i BF3, trodde de aktivt gjore något åt det, eller? Punkbuster kan väl bara göra så mycket?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Detta räknas för tillfälligt av bla. ESL och UAC som fusk, och spelar man aktivt i ladder system så kan man inte använda det när man kör genom deras klienter , DICE utreder det ännu och har inte lämnat någon mer info om det skall räknas som fusk eller inte

Medlem

De bannade ju typ 2000 accounts för någon vecka sedan

Medlem

Ja men inte för detta, det var för alla dom som blivit rapporterade genom spelet till DICE och dom som tex blivit frapsade osv. Helt ok att bli av med dom men kolla leaderboards och garva dig igenom 100 tals till som har helt otroliga stats och fortfarande finns kvar i spelet.

Medlem

Det ser ju helt vanligt ut ju. Så här ser det ju ut hela tiden när jag kör Xbox360. Du ställer ju själv in på skärmen hur du vill ha det.

Vaddå tweak?


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Det skall användas till PC, du får googla lite bilder före och efter att injectorn är aktiverad så ser du att det är en enorm skillnad.
Orginalet som gjordes av Timothy Lottes är uppe i version 4
JoshMDB är uppe i version 5 och hans version kan du hitta här : http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3-pc/1454675-b...

Ni som lagt in den och inte ser skillnad på något kanske inte har aktiverat den.
Starta då Origin gå till inställningar och till fliken: I Spelet
Där kryssar ni av : Aktivera Origin i Spelet och sparar, starta BF3 och börja lira.
Sen startar ni respektive stänger av injectorn med Pause/Break knappen på T-bordet.

Medlem

HAH!
Sökte på google och laddade ner det...
Det verkar som jag har haft det i sen i November typ...
Har inte märkt ett skit hahah

1
Skriv svar