Kommentarer mm på fz.se/mobil

Kommentarer mm på fz.se/mobil

Eftersom min telefon vill ta livet av sig om jag surfar in på den normala sidan så besöker jag alltid mobilsidan av FZ.se, men det är så mycket som saknas. Kommentarer och bilder bland annat. Är det något som är planerat att förbättras?

Redaktör

Japp, en anständig mobilvariant av FZ är inplanerad. Datum kan jag inte ge, men på gång är det.


signatur
Medlem

jaha så det finns en mobilversion... har jag gått ovetandes ett tag nu då :/

Skrivet av Tompa:

Japp, en anständig mobilvariant av FZ är inplanerad. Datum kan jag inte ge, men på gång är det.

Trevligt! Har använt den länge men först nu jag påpekar dess brister.
Ser fram emot en reviderad version!

dzl
Medlem
Skrivet av Tompa:

Japp, en anständig mobilvariant av FZ är inplanerad. Datum kan jag inte ge, men på gång är det.

Det ser jag verkligen fram emot. Mobilsidan som den är idag är under all kritik.

Medlem

Skönt, trodde jag var ensam om att tycka att den var lite väl simpel I och för sig ska en mobil hemsida vara just simpel, men några direkt avgörande funktioner verkar saknas, exempelvis att betyget inte syns när man läser en recension. Kommentarer, screenshots m.m. vore förstås även det glimrande om de syntes.
FZ, är detta på snar gång?


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Redaktör

Det är på gång. "Snar" vågar jag inte svara på, det hänger lite på hur mycket jobb kodarna på våningen ovanför oss har att göra.


signatur
Medlem

Av den mobila sidan så hade jag GÄRNA sett bättre layout samt integration med profil, forum, bilder, filmer etc etc.

Men den "mobila" sidan som kommer, blir då den mallen universal för surfplattor och telefoner eller olika/var-för-sig? Vore ju synd att dem med surfplattor inte får det utrymmet som iPad, Galaxy Tab etc etc väl utnyttjad, jämfört med iOS och Android.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

1
Skriv svar