Valve omplåstrar Left 4 Dead 2

Medlem
Skrivet av VonSnoe:

Left 4 Dead 2 var den ultimata scumbag moven utav Valve mot dem som köpt Left 4 Dead 1....

Valve anser att fattiga människor är de ultimata scumbagsen. Jag håller med. Folk som gråter när de skiter (läs betalar ett par hundra för ett spel) makes sick.

Medlem

Glöm inte att valve patchat L4D2 med samtliga L4D1 banor. Spelet är idag riktigt stort med mängder med banor, och känns som ett betydligt fräschare spel än L4D1.

Sen förstår jag att folk tröttnar på spelet, då det är ett spel som SKA avnjutas i confogl tillsammans med vänner. Spela pub i längden kommer få dig att slita ditt hår pga alla tveksamma medspelare.

Medlem

Dead Island är vad L4D borde ha varit...


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av dotque:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Droppz:

Känns inte som om att det skulle ge något att ge ut ett L4D 3 då det bara blir samma sak med andra models, blir samma skit som CoD gjort nu med sina 47 spel dem släppt, fast till fullpris.

Bättre isf att bara släppa nya models och DLC paket imo. Grafiken är det ju inte fel på.

Tror du var trött när du skrev detta inlägg. (blir samma skit som CoD gjort med sina 47 spel)

När tillverkade ett spel spel och när blev det 47 spel helt plötsligt?

Tror du var fjantig när du skrev det här inlägget för du vet precis vad han menar.

Nej tyvärr gör jag inte det då det han skrev var helt ologiskt

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi Läs detta och kom sedan tillbaka och se om du förstår.

12
Skriv svar