Skapa ett apple-ID utan kort?

Medlem
Skapa ett apple-ID utan kort?

Tjena!
Fick hem min nya iPhone nu precis och skapade ett nytt apple-ID. När jag försöker ladda ner en app kommer det upp att jag måste fylla i mer information, "review your information", och tydligen MÅSTE jag fylla i betalningsmetod (Visa/Mastercard) för att kunna slutföra det hela. Detta är något jag inte är intresserad av då jag aldrig kommer köpa en app, inte i nuläget i alla fall.

Tydligen ska det finnas ett "None" alternativ, med det är något som inte finns på just MIN telefon..

Värt att tillägga att jag testat att göra det via itunes också men ingen lycka där heller.
Tacksam för hjälp!

EDIT Får ursäkta att bilden blev så stor *fixat*

Medlem

Hej
Jag hjälpte nyss min mamma som hade köpt en iphone 4S och allt jag behövde göra var fylla i alla uppgifter(Adress, postnummer o.s.v.) och att välja none under Credit card (som du visade på bilden) så funkade det att tanka Appen.

Medlem

Om det inte funkar så kan du ju alltid fixa ett e-kort och använda där. Om du har Swedbank nu vill säga


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Droox23:

Hej
Jag hjälpte nyss min mamma som hade köpt en iphone 4S och allt jag behövde göra var fylla i alla uppgifter(Adress, postnummer o.s.v.) och att välja none under Credit card (som du visade på bilden) så funkade det att tanka Appen.

Konstigt att det fungerade för dig men inte mig. Såhär ser det ut på min.

Tycker det är väldigt konstigt att det alternativet bara är borta..

1
Skriv svar