EA stoppar unga BF3-spelare online

Robot
EA stoppar unga BF3-spelare online

Xbox 360-spelare under 16 år hindras att spela online – trots att lagen tillåter det.

#electronic-arts, #battlefield-3


Medlem
EA stoppar unga BF3-spelare online

Hahahaha! det var ju tråkigt.... not.

dock skumt att de börjar med riktiga åldersbegränsningar "out of the blue" så att säga O.o

Medlem

GG EA, mer hat på väg.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Rätt.


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Hm :/ jag kör själv en hel del BF3 på PS3, vetinte im jag har min rätta ålder registrerad på PSN, tror inte det, (tror man måsta vara 18 för att registrera sig?) men har i alla fall inte upplevt några problem, är level Corpral 2 och njuter till fullo

Mindre omogna 12-åringar som inte kan kommunicera på ett ordentligt sätt. Låter endast positivt i mina öron.


signatur

DEHUMANIZE YOURSELF AND FACE TO BLOODSHED

Medlem

Skönt, är väl de yngre som ofast är de som fuskar också.

Något jag själv bara tror, ingen fakta dock, men fusk känns mer för de omogna, sen så är det ju inte åldern heller som utgör hur mogen man är. Nåväl, får ju se.

Medlem

EA blir bara värre och värre. Herregud.

Medlem

Moralfrågan kan väl diskuteras, men jag höjer glaset högt!

Medlem

gillas skarpt !

Medlem

Helt rätt EA!

Medlem

Jävlar vad bra det vore i andra spel, skulle man slippa alla irriterande 12-åringar.

Medlem

Jävligt riskabelt av dom, fast för oss spelare förmodar jag att det blir en helt ny värld. En bättre sådan. Fast trots det är det ju lite synd för ungdommarna som faktiskt sköter sig.

Medlem

18 år bör det vara! Höj ännu mer!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Synd att åldergränsen var så låg, hade gärna sluppit alla under 18.

Medlem

Sayonara p12or

Medlem

Låter rimligt att unga inte ska spela battlefield tycker jag. De borde skriva det i klartext på paketet dock

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Jävligt riskabelt av dom, fast för oss spelare förmodar jag att det blir en helt ny värld. En bättre sådan. Fast trots det är det ju lite synd för ungdommarna som faktiskt sköter sig.

Är man under 16 så är man. Kan ju ställa samma scenario om alkohol. Om man är under 18 år och dricker alkohol med ansvar, är det okej?

Bra EA! Rensa bort alla P12or.

Medlem

Att EA gör såhär är ju ändå inget nytt. Jag åkte själv på samma sak när jag köpte Burnout Paradise för några år sedan så detta är ju gammal skit.

Förstår inte grejen och fick aldrig något riktigt bra svar från deras support när jag ringde heller.

Medlem

Synd att dom inte gör samma sak på PC, kanske man slipper spela mot en massa p12or

Medlem

Ja höj gärna 2 år till, I wouldn't mind.

Medlem

Det bästa som har hänt spelvärlden sedan Tetris.

Medlem

Standard att EA beter sig som as. Dock påverkar detta inte mig men... fortf.

Medlem

The main problem with EA......... Ea som bara tänker på pengar jue...... De skulle ju fått sålt på ännu mer om deras policy inte var så jävla äcklig.

Medlem

Bra gjrot EA men höj gränsen till 18 år

Medlem

Folk i kommentarerna, ni sitter säkert och skrattar nu, men vad hade ni själva känt om ni var i denna positionen? Ni var antagligen under 18 en gång i tiden, och jag gissar på att ni inte spelade My Little Pony.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hahaha!


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem
Skrivet av SkyFly:

Att EA gör såhär är ju ändå inget nytt. Jag åkte själv på samma sak när jag köpte Burnout Paradise för några år sedan så detta är ju gammal skit.

Förstår inte grejen och fick aldrig något riktigt bra svar från deras support när jag ringde heller.

Burnout Paradise har åldersgräns 3 år? ... o.O

Medlem

Snabbt uppdaterat, har varit så minst sedan fifa 11. Min kusin fick upp det och fick skapa ett nytt xbox live-account för att kunna spela över nätet...

Medlem

Tänk om dom hade gjort såhär på MW3 som det är 18års gräns på!
Det hade varit humor på en helt annan nivå


signatur
Skriv svar