THQ förnekar inställda spel

Robot
THQ förnekar inställda spel
Medlem
THQ förnekar inställda spel

ställer de in Last Light så kommer jag dö lite inombords

Medlem

Kanon! Men kunde de inte ha passat på att nämna att de har en Company of heroes 2 på gång?
(Man kan ju hoppas ryktet stämmer)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag kan lätt ta Dawn of War 3 nu!

Medlem
Medlem

Metro: Last Light MÅSTE komma!

Medlem

DoW 3!

BTW angående att de inte gör ett till Homeworld är för att det förra såldes så dåligt att de inte har råd att göra ett nytt.

Gärna ett "Metro: Last Light" snart.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Homeworld 3, Homefront 2, och THQ kn dö lyckliga
Skämt å sido, får hoppas de får ordning på sina finanser eller kan sälja sina IP till bra utvecklare (EJ Activision blizzard eller Dice, inge CoD-kloner tack).

Medlem

DAWN OF WAR 3!!! DARK SIDERS 2!!!! GEIF!

Medlem

Dock att Dice är duktiga utvecklare non the less

Inaktiv

Bästa spelet någonsin, alla kategorier....Company Of Heroes Online!

Medlem
Skrivet av classon81:

Bästa spelet någonsin, alla kategorier....Company Of Heroes Online!

Då måste du missat vanliga Company of Heroes.

400 gånger bättre balanserat och dessutom rättvist. RTS funkar inte alls när ena sidan har en hel hopedrös med abilitys, xp/enheter från tidigare strider.

Inaktiv
Skrivet av Zerp:
Skrivet av classon81:

Bästa spelet någonsin, alla kategorier....Company Of Heroes Online!

Då måste du missat vanliga Company of Heroes.

400 gånger bättre balanserat och dessutom rättvist. RTS funkar inte alls när ena sidan har en hel hopedrös med abilitys, xp/enheter från tidigare strider.

Nej inte alls.. men glöm inte att det bara va en beta och för den delen så tyckte jag att balansen var bra ända fram till sista veckan när Allys fick en ny hero engineer med elitearmor och 4 eldkastare Vermacht hade ju dessutom veterancy byggnaden. Jag hade 2st lvl 50 comanders på vermacht och jag kände aldrig att jag förlorade pga obalans. Tycker förövrigt att rts är roligare med teamplay, annars kan man ju lira Starcraft.

Skrivet av classon81:
Skrivet av Zerp:
Skrivet av classon81:

Bästa spelet någonsin, alla kategorier....Company Of Heroes Online!

Då måste du missat vanliga Company of Heroes.

400 gånger bättre balanserat och dessutom rättvist. RTS funkar inte alls när ena sidan har en hel hopedrös med abilitys, xp/enheter från tidigare strider.

Nej inte alls.. men glöm inte att det bara va en beta och för den delen så tyckte jag att balansen var bra ända fram till sista veckan när Allys fick en ny hero engineer med elitearmor och 4 eldkastare Vermacht hade ju dessutom veterancy byggnaden. Jag hade 2st lvl 50 comanders på vermacht och jag kände aldrig att jag förlorade pga obalans. Tycker förövrigt att rts är roligare med teamplay, annars kan man ju lira Starcraft.

"...det bara va en beta."

Sockerbeta?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av classon81:
Skrivet av Zerp:
Skrivet av classon81:

Bästa spelet någonsin, alla kategorier....Company Of Heroes Online!

Då måste du missat vanliga Company of Heroes.

400 gånger bättre balanserat och dessutom rättvist. RTS funkar inte alls när ena sidan har en hel hopedrös med abilitys, xp/enheter från tidigare strider.

Nej inte alls.. men glöm inte att det bara va en beta och för den delen så tyckte jag att balansen var bra ända fram till sista veckan när Allys fick en ny hero engineer med elitearmor och 4 eldkastare Vermacht hade ju dessutom veterancy byggnaden. Jag hade 2st lvl 50 comanders på vermacht och jag kände aldrig att jag förlorade pga obalans. Tycker förövrigt att rts är roligare med teamplay, annars kan man ju lira Starcraft.

"...det bara va en beta."

Sockerbeta?

Nja... mer som i "beta test" kanske

Tänkte väl det


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar