The Witcher 2 till Xbox försenas - blir enhanced edition

Robot
The Witcher 2 till Xbox försenas - blir enhanced edition

The Witcher 2: Assassins of Kings har blivit försenat till Xbox360 två gånger. I gengäld kommer spelarna att få en uppgraderad version när det väl släpps.

#the-witcher-2-assassins-of-kings, #cd-projekt, #the-witcher


Medlem
The Witcher 2 till Xbox försenas - blir enhanced edition

Vettefan om det kommer sälja så bra, spel är som bekant en färskvara.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Enhanced och enchanted är inte samma sak.

Medlem

Givet köp.har väntat länge på detta till min box.

Medlem

The Witcher 2 till PC har redan fått en uppgraderad version.

Medlem

Samtliga uppdateringar som kommer att släppas till X360, det vill säga allt nytt content, kommer att släppas till PC också.


signatur
Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Givet köp.har väntat länge på detta till min box.

Stackare

Medlem

Så det är alltså Witcher 2.0 - Enhanced Edition. Frågan är hur mycket mer som de anser sig kunna polera?

Gillar dock greppet att jobba vidare på sin produkt skarpt - bara dessa nya förbättringar når alla plattformar!

Inaktiv
Skrivet av Mytos:
Skrivet av AndyZedd:

Givet köp.har väntat länge på detta till min box.

Stackare

Fail av dig också...

Medlem

Aj fan. Nåja - det gör inte så där värst mycket. Med Skyrim, Mass Effect 3 och Amalur lär jag ha att göra.

För att inte nämna Wizardry: Labyrinth of Lost Souls som jag snubblade över på PSN. Hade ingen aning om att det översatts och släppts i Europa. Äntligen lite jävla old school RPG godis.


signatur
Medlem
Medlem

Perfekt, blir bra som omväxling till Skyrim

Medlem

Härligt att fler få ta del av det här mästerverket Och W:AoK är faktiskt ett rollspel till skillnad från Skyrim som är ett action äventyr.

Medlem

Är jag den enda som tänker på att när skit är försenat till pc får vi pc-spelare inte ett skit men när det är försenat till xbox, ja då får dem nått för det. >:(

Medlem
Skrivet av helium9100:

Är jag den enda som tänker på att när skit är försenat till pc får vi pc-spelare inte ett skit men när det är försenat till xbox, ja då får dem nått för det. >:(

Struntprat. Alan Wake till pc kommer innehålla alla DLC. Arkham-spelen hade PhysX. Assassins Creed 2 till pc innehöll 2 DLC-paket som konsol fick betala för. La Noire pc innehöll alla tidigare DLC. Gears of war 1 fick ngn extrabana med en Brumak. Finns säkert fler exempel.

Medlem
Skrivet av helium9100:

Är jag den enda som tänker på att när skit är försenat till pc får vi pc-spelare inte ett skit men när det är försenat till xbox, ja då får dem nått för det. >:(

X-box kommer inte att få något exklusivt eller så, CDPR har lovat att ge ut allt nytt material till PC, utan kostnad (med undantag för eventuella större expansioner). Däremot så var det snack om att lådspelare skulle få betala för extramaterialet pga krav från Microsofts sida.

Medlem
Skrivet av Fevolas:
Skrivet av helium9100:

Är jag den enda som tänker på att när skit är försenat till pc får vi pc-spelare inte ett skit men när det är försenat till xbox, ja då får dem nått för det. >:(

X-box kommer inte att få något exklusivt eller så, CDPR har lovat att ge ut allt nytt material till PC, utan kostnad (med undantag för eventuella större expansioner). Däremot så var det snack om att lådspelare skulle få betala för extramaterialet pga krav från Microsofts sida.

I see. orkade inte tänka för mycket på saken så tidigt på morgonen

1
Skriv svar