Dead Island får DLC, första bilderna ute

Robot
Dead Island får DLC, första bilderna ute

Nya äventyr med rostiga machetes i händerna och solvarm sand under fötterna när Techland släpper nedladdningsbart extrainnehåll till fjolårets zombieskjutare - se de första bilderna hos FZ.

#dead-island, #deep-silver


Inaktiv
Dead Island får DLC, första bilderna ute

Det går väll redan att få fram den här "nya" karaktären i spelet, hans perks och modellen finns ju redan iaf, om jag inte minns fel så finns det redan en mod med det här.

Medlem

Woohooo!


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Medlem

Najs! Blir perfekt att lira med polare

Medlem
Medlem

Hm .. fungerade en stund , Vet ej varför, men en dag orkade jag bara inte starta spelet : / . Kände inte för det . Har ej spelat spelet sedan dess.
Så hoppar nog detta ,
Men kul för dem som fastnade för spelet : )


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av wibbe44:

Najs! Blir perfekt att lira med polare

Nej.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av wibbe44:

Najs! Blir perfekt att lira med polare

Nej.

Exakt.

Skrivet av Jimpa_31:

Hm .. fungerade en stund , Vet ej varför, men en dag orkade jag bara inte starta spelet : / . Kände inte för det . Har ej spelat spelet sedan dess.
Så hoppar nog detta ,
Men kul för dem som fastnade för spelet : )

Riktigt tråkigt spel, spännande och kul i 20 minuter, sen var ALLT likadant, lite lite bättre vapen för varje level men i princip likadana. Aldrig vart med om maken till repetitivt spel!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Rätt så synd, spelet hade potential men någonstans i utförandet blev det fel, enligt mig. Man blev helt enkelt less efter en kort stund.

Medlem
Moderator | Testpilot

Jag gillade spelet verkligen. Det repetiva var inget jag tänkte på, var så kul att spela med vänner, passa sig för zombies och fixa grejjer till nya vapen. Quests kunde ha varit bättre och buggar men annars var det kul att äventyra runt på Zombie ön.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

va lite småkul i singelplayer men allt för buggigt i coop på pc. Riktigt irriterande med voiceactivation som inte gick att ändra till puch to talk och tappade connection till varandra var och varannan minut.

Medlem
Skrivet av Guttryl:

va lite småkul i singelplayer men allt för buggigt i coop på pc. Riktigt irriterande med voiceactivation som inte gick att ändra till puch to talk och tappade connection till varandra var och varannan minut.

Spelade igenom spelet i coop för inte så länge sedan. Hade inte det minsta problem med voice grejen (vi körde Skype och hörde inget echo eller nått).
Buggarna jag ogillade var hur den bytar vapen automatiskt ibland och quest trackern - annars fungerade spelet perfekt för oss.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av wibbe44:

Najs! Blir perfekt att lira med polare

Nej.

Exakt.

Skrivet av Jimpa_31:

Hm .. fungerade en stund , Vet ej varför, men en dag orkade jag bara inte starta spelet : / . Kände inte för det . Har ej spelat spelet sedan dess.
Så hoppar nog detta ,
Men kul för dem som fastnade för spelet : )

Riktigt tråkigt spel, spännande och kul i 20 minuter, sen var ALLT likadant, lite lite bättre vapen för varje level men i princip likadana. Aldrig vart med om maken till repetitivt spel!

Ja, är det inte tur att vi alla har olika smak. Hur vore världen annars
Själv ser jag fram emot detta och blir införskaffning framöver. Inte vid release dock.

Dead Island är det bäst Skräck spelet som finns ute nu yeaaaaaaaaaaaaaa

Medlem

Visst var Dead Island ganska buggigt, men nu med tiden som patchar har kommit så kan jag säga att det är knappt märkbart med buggar. Värst som jag upplevde vid release var att karaktären inte alltid, inklusive inventory och skills, sparades vilket tvingade en att spela om samma quests. En annan riktigt jobbig bugg var att man inte alltid kunde joina en annan persons session även om nätverks-setupen var optimal på båda sidorna, men nu är den buggen patchad så det spelar inte längre någon roll.

Det var åtminstone på PS3 versionen.

Jag gillar Dead Island och jag ser fram emot denna DLC


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

1
Skriv svar