Swtor ingen nyckel..

Medlem
Swtor ingen nyckel..

Tjena

köpte swtor för typ 80 min sedan, har ej fått nyckeln än...

Står bara Orderstatus: Ordern har skickats iväg!!!

Vad ska jag göra ??

Var har du köpt den? Det står säkert i det finstilta att du först kommer få nyckeln efter att de mottagit betalning vilket kan ta uppemot 48 timmar på vissa ställen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

har gått typ 10 timmar nu, fortfarande bara Orderstatus: Ordern har skickats iväg!!!

Hittar ingen hjälp alls........

600spänn o helvete -.-"

försökt o nå kundsupport också..

Medlem

Beställde du en fysisk kopia eller download-version? För Downloadversion bör de ju komma på engång, men för fysisk kopia bör de komma på posten.

Medlem

Om du fortfarande inte fått nyckeln kan det vara värt att söka kontakt via live chat eller telefon (ring EA Sverige, tror det t.o.m. var gratis nummer). Såg detta på SWTOR's forum vid launchen:

Skrivet av SWTOR:

Ok, a good news update on my end.

I went to origin help center online. Joined a live chat. Gave them my order number from my email confirmation receipt from my pre-order. They looked up my order, saw the order was valid, and "sent" a reissued email to me with my code. They said if it didn't show up within an hour to come back immediately.

An hour went by and no code, so I went back to live chat. Copy and pasted the transcript of the earlier chat.

She came back and gave me the code right there in chat. I asked her to stay on while I validated that it worked. Logged into my SWTOR account, entered the code and it worked. It now shows me with a valid Digital Deluxe copy.

All is good on my end. Hopefully you all might have the same luck as me. Longest I waited for a chat representative was 15 minutes. Not bad.

I think it helped that I was kind and never voiced frustration realizing on their end, launch day must suck. The people on the chat have nothing to do with these issues.

Good luck to you all and see you in game!

Medlem

Polare till mig fick vänta 36 timmar på origin, den kommer förmodligen


signatur

woop woop

Medlem
Skrivet av Aléa:

Polare till mig fick vänta 36 timmar på origin, den kommer förmodligen

Varför inte gå till typ http://www.webhallen.com/spel/pc/94914-star_wars-the_old_repu... Billigare och man får det ungefär samtidigt...


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Som sagt, nyckeln finns i bekräftelsemejlet.

1
Skriv svar