Spelåret 2012, del 1

Medlem

Undrar vad det skulle kosta att hyra in Sir David Attenborough, världens i särklass bästa berättarröst till nästa film? Inget ont om rösten i denna videon men där ligger du i lä!

Inaktiv

SSX ser jag fram emot.. lite sköna snowboardtricks i arcade miljö. Hoppas de hittat tillbaka till känslan i SSX tricky så blir jag helnöjd.

Colonial marines är redan nämnt, hoppas jag också på. D3 ska spelas men är faktiskt lite osäker på hur kul jag verkligen kommer tycka att det är.. SC's följande episod ska väl släppas i år med?
Last Guardian ser uuuuurgrymt ut! Ska förbokas asap.

I övrigt vet jag inte om det kommer så mycket nytt som jag är sugen på.


signatur

äldre än dig!

Medlem

ett decennies utveckling, där varje beslut vägts i guldvåg.. lol


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Redaktör
Ponny
Skrivet av Dunfalken:

Undrar vad det skulle kosta att hyra in Sir David Attenborough, världens i särklass bästa berättarröst till nästa film? Inget ont om rösten i denna videon men där ligger du i lä!

På Svenska! Det hade varit extraordinärt och exotiskt. Något för spelåret 2013?


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av Tybalt:

Kommenterar man trailers skall det vara en välbasad röst.

Baby, I was born this way.
Får se till att skaffa mig en häftig förkylning.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Dunfalken:

Undrar vad det skulle kosta att hyra in Sir David Attenborough, världens i särklass bästa berättarröst till nästa film? Inget ont om rösten i denna videon men där ligger du i lä!

kolla han på youtube. Då föredrar jag mycketmycketmycket hellre Morgan freeman

Men Fz gjorde en bra video, vi kan inte kräva att det ska vara en mäster video som kostade 10 M att göra. De gjorde detta skitbra!

Medlem

Är det bara jag som ser fram emot Kingdoms of Amalur: Reckoning?

Medlem

Kingdoms of Amalur kommer bli WICKED SICK! Får känslan av att spelet ger den där härliga Fable 1 känslan som man så länge saknat. Men, det kanske bara är jag som känner så

Medlem

varför slänga sig med uttryck man inte ens kan uttala..? upphaussade uttalas som upphåsade, inte som i house... verkar bara överpretentiöst och obildat.

annars var det bra, även om det är bra att variera tonläget på rösten för att inte göra det för monotont.

Medlem

Haha Diablo 3 ser ju fett crappigt ut!


signatur

Game long and prosper

12
Skriv svar