Remedy utökar sin personalstyrka för ett nytt spel

Robot
Remedy utökar sin personalstyrka för ett nytt spel

Flera nya tjänster finns nu på Remedy Entertainments hemsida. De nya medarbetarna ska jobba på ett stort konsolprojekt.

#max-payne, #alan-wake, #remedy-entertainment


Medlem
Remedy utökar sin personalstyrka för ett nytt spel

Värt 2 nyheter för detta?

Medlem
Skrivet av Friberg:

Värt 2 nyheter för detta?

Värt att kommentera bara får att poängtera något du utan problem kan ge fan i?

Anyhow, man får väll se hur det blir, låter ju inte så dåligt som ett jobb iaf.

Inaktiv
Skrivet av Friberg:

Värt 2 nyheter för detta?

Värt att kommentera språkpolisen?

Medlem

Nej tack, remedy are dead to me.

Medlem

Vad är AAA konsol projekt?

Medlem
Skrivet av Friberg:

Värt 2 nyheter för detta?

Ibland kan det hända i ett ouppmärksamt ögonblick. Jag låter den här stå kvar eftersom den har en helt annan vinkel än den första nyheten.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Friberg:

Värt 2 nyheter för detta?

Ibland kan det hända i ett ouppmärksamt ögonblick. Jag låter den här stå kvar eftersom den har en helt annan vinkel än den första nyheten.

Bara undrade, håller med dig nu när jag läst igenom båda igen.

Medlem
Skrivet av DunnZ:
Skrivet av Friberg:

Värt 2 nyheter för detta?

Värt att kommentera bara får att poängtera något du utan problem kan ge fan i?

Oj, här vi vi glada och góa!

Varför bli förbannad (av din attityd att döma) över något som faktiskt kan ses som konstruktivt kritik? Jag tror nog att redaktionen på FZ endast uppskattar lite uppmärksamhet och hjälp.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Kommer säkert vara någon motion sense teknik liknande L.A Noire. Fick för mig att remedy sa att de höll på att utveckla en teknik som var lik L.A. Noires men bättre

Medlem
Skrivet av bossefraise:
Skrivet av DunnZ:
Skrivet av Friberg:

Värt 2 nyheter för detta?

Värt att kommentera bara får att poängtera något du utan problem kan ge fan i?

Oj, här vi vi glada och góa!

Varför bli förbannad (av din attityd att döma) över något som faktiskt kan ses som konstruktivt kritik? Jag tror nog att redaktionen på FZ endast uppskattar lite uppmärksamhet och hjälp.

Ah, nee jag är inte förbannad, men jag är däremot väldigt less på folk som alltid måste kommentera något totalt värdelöst/spydigt. Jag ser inte precis vad som är så mycket till hjälp med hans kommentar och om man inte bryr sig om nyheten så behöver man just precis det- att inte bry sig.

Medlem
Skrivet av DunnZ:
Skrivet av bossefraise:
Skrivet av DunnZ:
Skrivet av Friberg:

Värt 2 nyheter för detta?

Värt att kommentera bara får att poängtera något du utan problem kan ge fan i?

Oj, här vi vi glada och góa!

Varför bli förbannad (av din attityd att döma) över något som faktiskt kan ses som konstruktivt kritik? Jag tror nog att redaktionen på FZ endast uppskattar lite uppmärksamhet och hjälp.

Ah, nee jag är inte förbannad, men jag är däremot väldigt less på folk som alltid måste kommentera något totalt värdelöst/spydigt. Jag ser inte precis vad som är så mycket till hjälp med hans kommentar och om man inte bryr sig om nyheten så behöver man just precis det- att inte bry sig.

Är det inte bra att FZ får återkoppling på de artiklar som publiceras?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Svanberg:

Vad är AAA konsol projekt?

ett spel som på PC hade varit populärast torrent denna månad på piratbukten och tankats minst 2 miljoner gånger XD

AAA = väldigt hög budget, i princip alla spel värda namnet till konsol i alla fall.
Ska bli gött med Alan Wake 2 eller vad de nu kokar ihop, spciellt om det blir utvecklat för xbox 720 från grunden, bättre optimerat och ny hårdvara

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Svanberg:

Vad är AAA konsol projekt?

ett spel som på PC hade varit populärast torrent denna månad på piratbukten och tankats minst 2 miljoner gånger XD

Folk är omoraliska.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

det är så synd när pengar får styra över kreativitet. Till skillnad från konsoler har en pc inga egentliga begränsningar alls. Dvs det är den ultimata plattformen för media oavsett format.

Medlem

Alan wake, nej tack

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Svanberg:

Vad är AAA konsol projekt?

ett spel som på PC hade varit populärast torrent denna månad på piratbukten och tankats minst 2 miljoner gånger XD

Folk är omoraliska.

av egen erfarenhet måste jag säga att egen inkomst, högre ålder och konsol gör underverk för moralen. Man har råd att köpa alla spel man vill ha, vett nog att inse att man inte ska piratkopiera, samt att det inte är lättare att pirata än köpa spel (än så länge iaf).

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Svanberg:

Vad är AAA konsol projekt?

ett spel som på PC hade varit populärast torrent denna månad på piratbukten och tankats minst 2 miljoner gånger XD

Folk är omoraliska.

av egen erfarenhet måste jag säga att egen inkomst, högre ålder och konsol gör underverk för moralen. Man har råd att köpa alla spel man vill ha, vett nog att inse att man inte ska piratkopiera, samt att det inte är lättare att pirata än köpa spel (än så länge iaf).

Tyvärr finns det folk med både hög ålder och inkomst som fortfarande anser sig ha gratisrätt till det som andra betalar för.

1
Skriv svar