[SAE] Rekryterar (PC)

vbz
Medlem
[SAE] Rekryterar (PC)

Vi är en helsvensk pluton som kört sedan start, vi har inga direkta mål mer än att ha kul
och sjuka upplevelser på slagfältet. Vi använder mestadels Battlelog voip men har även tillgång till
egen Mumbleserver.

Jag eftersöker i första hand svenska casual spelare som trivs med att snacka skit med micen och skapa härliga upptåg på slagfältet. I dagsläget är det inte fullt så aktivt som det önskas vara och därför letar efter fler.

Aktuella medlemmar är störstadel över 20+ IRL.

Roliga och hängivna spelare med lätt för skratt och oldtimers som gillar att panga elakingar uppskattas.
Inga krav på att vara bäst eller fullbordad.

Är du eller/ni intresserad, eller vill ha mer information hör av dig!
---
Gnarlybone @ Battlelog

Medlem

En BF3 gren av den svenska EvE corpen SAE?

Hursomhelst, låter skoj och ska kolla upp det.

Medlem

Är intresserad av att joina, är cirkus 24. Kör med mic när det passar, har sovrummet brevid datorn, så när flickvännen sover försöker jag undvika micen om det inte är något speciellt. Försöker spela någon timme varje kväll, spelar hellre mot objective än att bry sig om KDR.
Mitt Battlelog namn är samma som här, och kul vet jag hur man har!

Medlem

Verkar intressant klan vad ligger snitt åldern på? Men tja ja om det inte var för min lilla fobi att prata med personer via mic så kunde jag nog gå med. Fast tror jag har tappat en del erfarenheter nu sen ja la BF3 på hyllan med tanke på att jag började tröttna helt enkelt efter lång tids spelande.

Medlem

Låter intressant, skulle va kul att spela med bra folk igen sen dom jag lirade med har lagt ner. Lirar nästan varje kväll och är för det mesta seriös och anammar laginsatser. Jag kanske hör av mig. Mitt battlelog namn är Herr_Houptmann.

vbz
Medlem
Skrivet av Ap@n:

En BF3 gren av den svenska EvE corpen SAE?

Svar: Nej, men som sagt hör av dig om du vill vara med å lira.

vbz
Medlem
Skrivet av Översten:

Låter intressant, skulle va kul att spela med bra folk igen sen dom jag lirade med har lagt ner. Lirar nästan varje kväll och är för det mesta seriös och anammar laginsatser. Jag kanske hör av mig. Mitt battlelog namn är Herr_Houptmann.

Du är så välkommen.

vbz
Medlem
Skrivet av GurkaN021:

Verkar intressant klan vad ligger snitt åldern på? Men tja ja om det inte var för min lilla fobi att prata med personer via mic så kunde jag nog gå med. Fast tror jag har tappat en del erfarenheter nu sen ja la BF3 på hyllan med tanke på att jag började tröttna helt enkelt efter lång tids spelande.

Snitt ligger runt 24-25, men flera är äldre än så. Och alla använder mic, så de är att föredra om man vill komma in i gänget skulle jag säga.

Medlem
Skrivet av vbz:
Skrivet av GurkaN021:

Verkar intressant klan vad ligger snitt åldern på? Men tja ja om det inte var för min lilla fobi att prata med personer via mic så kunde jag nog gå med. Fast tror jag har tappat en del erfarenheter nu sen ja la BF3 på hyllan med tanke på att jag började tröttna helt enkelt efter lång tids spelande.

Snitt ligger runt 24-25, men flera är äldre än så. Och alla använder mic, så de är att föredra om man vill komma in i gänget skulle jag säga.

Jo jag har mic och sånt men brukar ta lite tid för mig att prata med nytt folk via teamspeak muble och sånt

Medlem

Sen har jag väl blivit lite ringrostig för den delen med har gjort ett uppebehåll i snart 3 månader. Är det nåt annat man bör tänka på eller veta som inte står i din post också? O vad spelar ni på PC/PS3/Xbox 360

Medlem

Är väldigt intresserad av att joina, min Battlelog är : http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Gurkarne/

1
Skriv svar