Medlem
Awhe

Bloggar för sällan. Av alla möjliga skäl, men främst är det att jag inte har tid. Idag har jag tid, för jag är sjuk, hostar och har feber. Fyfanken. Ju mer sällan man blir sjuk, desto värre blir det.

Livet rullar på, kära dagbok. Ska strax söka praktikplats som projektledare. Håller på att marknadsföra mig själv, vilket kräver fokus emellanåt, vilket jag saknar emellanåt. Kommer typ ha, min "blogg" på www.saintandsimon.com framöver, där jag skriver och uppdaterar om arbetet mellan alla min projekt. Kanske har jag kvar den här, who knows! Fotolergöksprat är ju trots allt episkt.

Nu ska jag dricka kaffe, dricka bisolvon, hosta och whina. Cheers.

#blogg

Redaktör
Ponny
Awhe

Du SKA ha den här kvar.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Du SKA ha den här kvar.

Därmed BASTU!


signatur
Medlem

NEHEJ DU! Du ska blogga HÄR. Ingen annanstans!

Medlem

Tackar ödmjukast för klapparna på ryggen. Undras tro när jag blir mer aktiv i bloggandet igen dock? Får se när det blir, men jag stannar kvar då.

Medlem

"Fyfanken. Ju mer sällan man blir sjuk, desto värre blir det."

Så sant som det är sagt! Hade en feber som jojade upp och ner i 10dar fram tills nyligen och en hosta som heter duga som förpestar fortfarande. Visst har de klassiska förkylningsvirusen blivit skummare på senare tid?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

KRAM


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jorden går under detta året, antagligen av muterade virus. Jag har fått alla denna veckan. Konceptet med att kroppen motarbetar sig själv suger. Det känns så iaf.

Traveller: norsk kram, KLÄMS!

Medlem

Norska ordet för kram stavas med E.
Alltså heter det en klem.

Vet inte...Norska låter lite gey...

ÄH! En Kram är en kram, om någon vill ha en så delar jag gärna med mig Och Simon förtjänar verkligen en kram som tack för sin långa och trevliga tjänst med en av FZs trevligaste bloggar.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Traveller smörar, och jag tackar och ler.

1
Skriv svar