Kerrigans röst spelas in för Heart of the Swarm

Robot
Kerrigans röst spelas in för Heart of the Swarm

Tricia Helfer, röstskådespelaren bakom Kerrigan, spelar nu in sin dialog i Starcraft 2: Heart of the Swarm.

#starcraft-ii-heart-of-the-swarm, #blizzard-entertainment


Inaktiv
Kerrigans röst spelas in för Heart of the Swarm

I like!

Medlem

"DET röstskådespelare"? Hur var det nu med skrivkunskaperna?

Medlem

Haha, vilken retsticka hon är!

Tänker främst på battlestar galactica när jag ser henne.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Trodde detta var avklarat typ 6 månader sedan...

Skrivet av vuze2143:

Trodde detta var avklarat typ 6 månader sedan...

Yep Me too


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Wtf?? Trodde rösten var klar för längesen. Den lilla trailern hade väl Kerrigans röst också? Kanske gammalt material.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem

Tycker det är synd om den gamla röstskådespelerskan. Hon t.o.m byta namn till Sarah Kerrigan.

Medlem

Jaha ja, lite förvånad blev man ju...Undrar när de här kommer släppas då, eller de kanske inte fattas så mycket förutom rösterna?

Medlem

Inte årets bästa röstskådis men gör väl jobbet dugligt. Kul att se att det går framåt för expansionen iaf, eller att någon arbetar på den och de inte bara håller på den av ekonomiska skäl

Medlem

Dad, I´m considering a career in organised crime. Goverment or private sector?


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Inaktiv

brr.. hon ser ännu läskigare ut "irl" .. ginger *ryys*

Medlem

Vad jag inte förstår är hur det kan ta så lång tid? De hade ju redan spelmotor, grafik och i stort sett ett helt spel färdigt? Är det inte sådant som brukar ta längst tid annars? Jag whinar inte (bara lite ) det är bra att de gör det helt färdigt innan de släpper det till skillnad från andra utgivare. Är det för att de koncentrerar sig på diablo 3 nu eller?


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Tycker det är synd om den gamla röstskådespelerskan. Hon t.o.m byta namn till Sarah Kerrigan.

What? Vet inte riktigt vad du fått det ifrån. Glynnis Talken Campbell är fortfarande hennes namn.

Medlem

Det är ju detta man älskar med vissa spelutvecklare
"Det kommer när spelet är färdigt"

Jag vet att dom på EA inte tänker så.

Ska bli så kul att få spela HotS <3

Medlem

Argh år försent att dom ska vara sååå slöa denna väntan tar aldrig aldrig......................slut. Jag vill helst glömma att starcraft/warcraft serierna finns

Medlem

Undrar varför den tidigare skådisen inte "reprisar" sin roll?

Medlem

Tricia Helfter = Battlestar Galactica Win!


signatur

Welcome to the Manglerdome

1
Skriv svar