"Oxveckera"

Redaktör
Ponny
"Oxveckera"

Nu tycker jag det är hög tid att skaka liv i mitt och bloggens förstelnade förhållande. Så: *skak skak*

Vi är inne i oxveckorna eller, som min mamma säger, "oxveckera". Mörkt, mörkt, regn, snö, is, modd. Grå ångest i ögonen på alla man möter utomhus. Konceptet med "inomhus" känns plötsligt fantastiskt. Där är allt ungefär som vanligt, med pizza på lördagar (etc.), The Old Republic i lagom stora doser och en sötsur Klara. Men det finns ju nya grejer som också är fina.

Att dra pläden om sig på kvällarna, spela PSP och Kingdom Hearts: Birth By Sleep är ett gjutet tidsfördriv – speciellt just nu. Disney-optimismen och den färggranna prakten får en del att kräkas, själv blir jag bara glad.

[ia=492560; large]
Dunderbra huskur mot januariväder.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

"Oxveckera"

Patetiskt när Musse Pigg är den som utstrålar mest karisma och hjältemod i fotot.
Spikey hair is sooo 2001!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Men Musse Pigg är är JÄTTEhjältemodig juuu. (håller med dig om det andra dock)


signatur

En Bamseponny av folket

Vill tipsa om min vän Kelly's webb-comic
http://thepunchlineismachismo.com/
-last post.
Vi har typ samma tankar om design.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Bra grejer! It's been sooo bookmarked


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar