Storytung trailer från Shogun 2-expansionen

Robot
Storytung trailer från Shogun 2-expansionen

I mars släpps den efterlängtade och fristående expansionen till Total War: Shogun 2. Kika på senaste trailern för att lära dig mer om hotet mot samurajerna.

#total-war-shogun-2-fall-of-the-samurai, #total-war-shogun-2


Medlem
Storytung trailer från Shogun 2-expansionen

Åh lite sista samurajenkänsla där, mysigt

Inaktiv

Lever vi fortfarande kvar på 90-talet? Trailern på Age of Empires 1 är till och med bättre. Visst det är en expansion men man skäms verkligen.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Lever vi fortfarande kvar på 90-talet? Trailern på Age of Empires 1 är till och med bättre. Visst det är en expansion men man skäms verkligen.

Skillnaden är dock att den här filmen är inspelad med spelets egna motor i jämförelse med den du linka.. jag vet inte vad andra tycker men jag föredrar det då jag får se vad spelet faktiskt erbjuder som spel och inte bara vara ett CGI team kan.

Medlem

/Bry.

Shogun 2 fungerade inte alls för mig, trots att jag utan problem klarar minimum req. Vägrade starta och konstant krash etc.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

/Bry.

Shogun 2 fungerade inte alls för mig, trots att jag utan problem klarar minimum req. Vägrade starta och konstant krash etc.

Men nu sitter du och klagar på absolut allt... Jag tycker det ser ut att bli något grymt..

Inaktiv

varför ödslar dom tid på sånthär nonsens? JAG VILL HA ROME TVÅÅÅÅ .. och hoppas verkligen inte att dom gör nått bullcrap med senare tidsperioder där alla springer runt som muppar istället för i formationer

Medlem
Skrivet av Havocado:

Åh lite sista samurajenkänsla där, mysigt

Du tog orden ur min mun... The Last Samurai all over again... sweet

Medlem
Skrivet av showerguy:

Lever vi fortfarande kvar på 90-talet? Trailern på Age of Empires 1 är till och med bättre. Visst det är en expansion men man skäms verkligen.

https://www.youtube.com/embed/3bQ-WsquMwE

oerhört bra spel f.ö

Medlem

Ser riktigt bra ut, blir ett måste att införskaffa Shogun 2 var ju grymt bra

Medlem
Skrivet av riktigninja:

varför ödslar dom tid på sånthär nonsens? JAG VILL HA ROME TVÅÅÅÅ .. och hoppas verkligen inte att dom gör nått bullcrap med senare tidsperioder där alla springer runt som muppar istället för i formationer

Jag vill också ha rome 2, dock är man rädd för att de kommer sabba det hela på något vis.

http://www.youtube.com/watch?v=t5wgwMFiIaU <-- från glansdagarna iaf


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av riktigninja:

varför ödslar dom tid på sånthär nonsens? JAG VILL HA ROME TVÅÅÅÅ .. och hoppas verkligen inte att dom gör nått bullcrap med senare tidsperioder där alla springer runt som muppar istället för i formationer

Jag vill också ha rome 2, dock är man rädd för att de kommer sabba det hela på något vis.

http://www.youtube.com/watch?v=t5wgwMFiIaU <-- från glansdagarna iaf

Tror inte de kommer sabba det. Eller, de verkar jobba på något väldigt länge. Empire, Napoleo och Shugon 2 släpptes undre 3 år och nu. Ett år efter Shugon 2 har inget nytt spel utannonserats. Kanske kommer nästa till jul?

Medlem

Sweet, Jag kommer kämpa för att hålla Samuraierna i historien.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Har varit ett Total War freak men de lockar mig inte desto mer tyvärr.
Om inget välgjort Rome 2 kommer och skakar till det vill säga.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av showerguy:

Lever vi fortfarande kvar på 90-talet? Trailern på Age of Empires 1 är till och med bättre. Visst det är en expansion men man skäms verkligen.

Age of Empires 1 Intro

oerhört bra spel f.ö

Oerhört är rätta ordet min gode man!

På minner mig lite om första trailern som släpptes till Rome, hittade den några år efter att jag skaffat Rome då jag köpte mig första Medieval och man fick med denna trailern.

Medlem

Dad, I´m considering a career in organised crime. Goverment or private sector?


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem
Skrivet av swordfish:

Dad, I´m considering a career in organised crime. Goverment or private sector?

Might as well join the mob, the benefits are okay.

Medlem

Aldrig varit intresserad av Samurajer, antagligen den enda 80-talisten som är så

Total War: Empire förblir mitt favorit spel, men det är bara för att jag är väldigt intresserad av krigsgången av just den tiden.

Det verkar som att Creative Assembly Gör en tvåa av sina spel efter varannant släpp.

1. Shogun
2. Medieval
3. Rome
4. Medieval 2
5. Empire
6. Shogun 2
7. Okänd titel
8. Rome 2?

Övrigt hoppas jag på American Civil War Pang pang ska det va, så trött på svärd och spjut, lol.

1
Skriv svar