Spelåret 2012, del 3

Robot
Spelåret 2012, del 3

FZ fortsätter att bocka av det kommande årets häftigaste spelreleaser och serverar ytterligare ett knippe guldklimpar att hålla ögonen på.

#bioshock-infinite, #diablo-iii, #mass-effect-3


Medlem
Spelåret 2012, del 3

FZ... vad sägs om att nämna Guildwars 2 ? ni skiter kategoriskt i detta spel på mässor och listor.. trots att ni har en läsarkrets som är förbaskat intresserade av det.. det dyker kontinueligt upp kommentarer från läsare om det i alla möjliga andra reportage...

det är ett av dom mest efterlängtade spelen för 2012 på andra siters listor..


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Kan inte än annat hålla med Shaitan, vill se GW 2 på listan, vette fasen vad man ska tro om man inte kommer se den nu i veckan!


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem

Får gåshud av musiken till Max Payne. *brrrrr*


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Frilansare
Skrivet av shaitan:

FZ... vad sägs om att nämna Guildwars 2 ? ni skiter kategoriskt i detta spel på mässor och listor.. trots att ni har en läsarkrets som är förbaskat intresserade av det.. det dyker kontinueligt upp kommentarer från läsare om det i alla möjliga andra reportage...

det är ett av dom mest efterlängtade spelen för 2012 på andra siters listor..

Förra året skrev vi 25 texter om Guild Wars 2....

Medlem

Hm... south park är nog det jag är minst intresserad av. Oavsett flipp eller flopp så är jag nyfiken på Max Payne med tanke på vilka guldspel de tidigare i serien är.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av shaitan:

FZ... vad sägs om att nämna Guildwars 2 ? ni skiter kategoriskt i detta spel på mässor och listor.. trots att ni har en läsarkrets som är förbaskat intresserade av det.. det dyker kontinueligt upp kommentarer från läsare om det i alla möjliga andra reportage...

det är ett av dom mest efterlängtade spelen för 2012 på andra siters listor..

Förra året skrev vi 25 texter om Guild Wars 2....

Ja, det är nästan så man storknar. Sluta skriv om MMO's alls "imho". Mer om ArmA3 nu!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av shaitan:

FZ... vad sägs om att nämna Guildwars 2 ? ni skiter kategoriskt i detta spel på mässor och listor.. trots att ni har en läsarkrets som är förbaskat intresserade av det.. det dyker kontinueligt upp kommentarer från läsare om det i alla möjliga andra reportage...

det är ett av dom mest efterlängtade spelen för 2012 på andra siters listor..

Förra året skrev vi 25 texter om Guild Wars 2....

Och... det är dessutom två fullmatade avsnitt kvar! Who knows?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av shaitan:

FZ... vad sägs om att nämna Guildwars 2 ? ni skiter kategoriskt i detta spel på mässor och listor.. trots att ni har en läsarkrets som är förbaskat intresserade av det.. det dyker kontinueligt upp kommentarer från läsare om det i alla möjliga andra reportage...

det är ett av dom mest efterlängtade spelen för 2012 på andra siters listor..

Förra året skrev vi 25 texter om Guild Wars 2....

Och... det är dessutom två fullmatade avsnitt kvar! Who knows?

Då får man hoppas ni levererar lite om GW 2 då!


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem

Heart of the Swarm tack!

Medlem
Skrivet av Taklagarn:
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av shaitan:

FZ... vad sägs om att nämna Guildwars 2 ? ni skiter kategoriskt i detta spel på mässor och listor.. trots att ni har en läsarkrets som är förbaskat intresserade av det.. det dyker kontinueligt upp kommentarer från läsare om det i alla möjliga andra reportage...

det är ett av dom mest efterlängtade spelen för 2012 på andra siters listor..

Förra året skrev vi 25 texter om Guild Wars 2....

Och... det är dessutom två fullmatade avsnitt kvar! Who knows?

Då får man hoppas ni levererar lite om GW 2 då!

Noooo!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hoppas ni nämner Crusaders Kings II!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Tyckte Prey 2 såg intressant ut

Medlem

om det inte kommer nå rocket launcher lr dylikt till nya cs tänker jag mest troligt testa det, och som andra har nämnt...GW2 !!!

Medlem

Kunde de inte låtit MaxP få vara död när de ändå inte kunde låta han se ut som han gjorde. Jag menar varför fan inte? Egentligen är det Remedys fel. De förändrade han redan i tvåan. Visst, inte så mycket men de satte bollen i rullning

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Hm... south park är nog det jag är minst intresserad av. Oavsett flipp eller flopp så är jag nyfiken på Max Payne med tanke på vilka guldspel de tidigare i serien är.

Jag blev riktigt intresserad av det faktiskt. Jag tror det kommer att bli årets överraskning

Medlem

Lite förvånad över valet av musik till alla Hitman Absolution trailers.. Vart är Ave Maria eller den klassiska musik som alltid varit med i alla trailers.

Medlem
Skrivet av cinderella:

Kunde de inte låtit MaxP få vara död när de ändå inte kunde låta han se ut som han gjorde. Jag menar varför fan inte? Egentligen är det Remedys fel. De förändrade han redan i tvåan. Visst, inte så mycket men de satte bollen i rullning

Tycker du verkligen att han skulle se ut som förut? Jag tyckte han såg ganska löjlig ut om jag ska vara ärlig
Som om han precis tagit en jätte-jätte-jätte-sur godis!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Tycker ni har glömt Alive av Ubisoft som man väntar efter fler nyheter ifrån, annars tycker jag ni har missat Far cry 3 framför allt! ser ut att bli ett underbart spel bara dom inte kör trailern snygg och spelet litet tråkigt och ganska värdelöst *host * op:dr *host*


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Förutsätter nästan att Guild Wars 2 dyker upp i senare klipp.

Trevligt innehåll än så länge dock, keep it up!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Tycker du verkligen att han skulle se ut som förut? Jag tyckte han såg ganska löjlig ut om jag ska vara ärlig Som om han precis tagit en jätte-jätte-jätte-sur godis!

Jag håller med om att han kan se lite löjlig ut, men, Ja! Jag tycker han ska se likadan ut. Det är en del av hans charm, personlighet och det är den Maxp jag lärde känna för första gången. Utan hans mänskliga utseende skulle han se ut som vilken hollywoodare som helst, och det är inte Maxp.

Medlem

Nu ser jag jäkligt fram emot Max Payne 3


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar