Mass Effect 3-demo får datum

Robot
Mass Effect 3-demo får datum

I en trailer för Commander Shepards Kinect-eskapader avslöjas ett datum för spelets demo.

#mass-effect-3, #battlefield-3


Medlem
Mass Effect 3-demo får datum

Vill .... ha....

Medlem

Nä blir inge köp pga origin

Medlem

Ok, så vad var det som var nödvändigt att ha en kinect till när vi pratar voice commands? Ska den läsa läpparna eller? >_> Torde ju räcka med en mic ^^

I övrigt, ser fram mot detta!

Medlem
Skrivet av Hanga:

Nä blir inge köp pga origin

Du kan inte ha det lätt *facepalm*

Medlem

Vet inte om jag är så sugen på att spela demot tre veckor före realease, kan lika gärna vänta lite till

Medlem

det där va lite väl lång väntan but oh well.......undrar om det i samma veva kommer den där utlovade fem shep trailern


signatur

no i will not go loladin no not at all

Medlem

Nice, men origin är ett gigantiskt minus :-/

Medlem

Måste köra klar 2an först, så det får vänta.

Inaktiv

Taggad som fan. Borde ta semester i 2 veckor och bara sitta nöta ME3, lätt värt det!

Medlem

Origin funkar utmärkt, minst lika bra som steam, så detta blir självklart ett köp.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Kommer det int eatt släppas på Steam?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

De borde kunna göra samma sak till Pc, men EA vill flörta med Microsoft.

Medlem
Skrivet av Heggis:

Vet inte om jag är så sugen på att spela demot tre veckor före realease, kan lika gärna vänta lite till

Jag avstår nog också, av samma skäl. Känns lite som att tjuvkika på julklapparna dagen före. :>

Medlem

grymt sugen på detta spel. Bästa spelserien genom tiderna i mina ögon. Men kommer inte lira demot, håller med om "tjuvkikandet"

Medlem
Skrivet av mordsint:

Taggad som fan. Borde ta semester i 2 veckor och bara sitta nöta ME3, lätt värt det!

tror man klarar det ganska lätt på bara en vecka om du tar semester och spelar det hela tiden


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Bli inte överraskade om det visar sig att det blir Live exklusiv demo fram tills efter 8 mars. Övrigt, härligt, bästa tredjepersons-action serien denna generation. Hoppas på fullt allvar att få se multiplayer spinoff, tredje eller förstapersons, solo eller squad med AI realtid


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem

INGET DEMO!

Jag vill behålla oskulden tills har spelet släpps!!!!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Snorungar som inte köper det här Mästerverket pga Origin... Herregud. Dagens i-lands problem.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

"Cancel those Valentines day plans! You'll have a date with Commander Shepard on the 14th of Feb with the release of the ME3 demo!" Från Mass Effects twitter


signatur

Baaaoow Chicka Baoo Waaaoow

Medlem
Skrivet av Remus:

Snorungar som inte köper det här Mästerverket pga Origin... Herregud. Dagens i-lands problem.

Snorungar som klagar på att andra inte köper det här.

Medlem

Löjligaste "trailern" ever.

Medlem

När han berättade att man kunde använda sin röst för commands så reagerade jag så här ":D".

Sen fick man se det in-action, och helvete vad slö reaktions-tiden var, och så säger dem "THE RESPONSE OF THE GAME IS QUICK!"

Kommer testa det med min Kinect, men det lär inte bli så jag spelar hela spelet, jag menar, har man gejmat halva sitt liv så har man snabba fingrar höhö.

Medlem
Skrivet av Famest:

När han berättade att man kunde använda sin röst för commands så reagerade jag så här ":D".

Sen fick man se det in-action, och helvete vad slö reaktions-tiden var, och så säger dem "THE RESPONSE OF THE GAME IS QUICK!"

Kommer testa det med min Kinect, men det lär inte bli så jag spelar hela spelet, jag menar, har man gejmat halva sitt liv så har man snabba fingrar höhö.

Var du där och testade... seriös det är en video, klipp klipp get it

+Att inte köpa spel pga Origin är helt skumt enligt mig. Jag är ingen fanboy, men Origin funkar precis lika bra som Steam och att Steam släpptes får några år sedan jämfört med Origin.

Medlem
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Famest:

När han berättade att man kunde använda sin röst för commands så reagerade jag så här ":D".

Sen fick man se det in-action, och helvete vad slö reaktions-tiden var, och så säger dem "THE RESPONSE OF THE GAME IS QUICK!"

Kommer testa det med min Kinect, men det lär inte bli så jag spelar hela spelet, jag menar, har man gejmat halva sitt liv så har man snabba fingrar höhö.

Var du där och testade... seriös det är en video, klipp klipp get it

+Att inte köpa spel pga Origin är helt skumt enligt mig. Jag är ingen fanboy, men Origin funkar precis lika bra som Steam och att Steam släpptes får några år sedan jämfört med Origin.

nej jag var inte där och testade, jag kommenterade det jag såg och det jag såg var inte bra (om det skulle bero på klippning så får dem väl hitta bättre editors).Jag till och med inledde med att säga att jag ska testa det med Kinect, fungerar det som dem säger att det ska, då kaaanske man får användning för kinecten till slut !

Håller med om att det är konstigt att inte köpa ett spel pga Origin, så länge spelet är bra så kan man stå ut med Origin .

Inaktiv

eh.. voice-schmoise. knappar är både snabbare och smidigare.

Medlem

nej tack. Bryr mig ej om Mass Effect 3, pga ea och origin blir det inget köp.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Kommer det int eatt släppas på Steam?

Nej tyvärr inte.. EA's beslut att låsa det till origin.

Medlem

Voice commands i ME3...... haha vad lamt. Whats the point? Hade varit roligare om man fick dra sina dialogval via kinect isf Demo känns helt oväsentligt.. gjorde den missen med ME2 upprepar inte det misstaget inför sista delen.

Medlem

Jag gillade skarpt det jag såg. Att använda kinect som en extra kontroll känns helt rätt. Men om inte kinecten går ner i pris, så får den stanna i affären. Ge bättre pris på kinect till PC - NU!

12
Skriv svar