DLC-paketet till Warhammer 40k: Space Marine snart här

Robot
DLC-paketet till Warhammer 40k: Space Marine snart här

25 januari är det dags att leka med ett massivt stycke metall – då släpps Space Marines Dreadnought-paket lös!

#thq, #warhammer-40000-space-marine


Medlem
DLC-paketet till Warhammer 40k: Space Marine snart här

"Even in death I still serve"

Någon måste starta igång quotes'en - lika bra jag gör det

Medlem

"If your life is given in service to the Emperor, your death shall not be in vain."

Ser fram emot detta, kan bli en anledning att damma av det och köra igång lite multiplayer igen.

Jag har aldrig spelat Warhammer i någon form och jag har ingen aning knappt om vad en Dreadnought är.

...
...
...

There, I said it.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag har aldrig spelat Warhammer i någon form och jag har ingen aning knappt om vad en Dreadnought är.

...
...
...

There, I said it.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=PX2v...

Grymt intro, grymt spel.

Medlem

"I USE A CHAINSWORD TO BUTTER MY BREAD"

- Angry Marine


signatur

Videomupp

Medlem

"It is better to die for the Emperor than live for yourself"

Skrivet av Sebastian Lind:

Jag har aldrig spelat Warhammer i någon form och jag har ingen aning knappt om vad en Dreadnought är.

...
...
...

There, I said it.

BURN THE HERETIC, KILL THE MUTANT, PURGE THE UNCLEAN!

Medlem
Skrivet av Erenthal:

Får gåshud, var ett tag sedan jag såg det introt men faen vad bra det är.

Medlem

"I am ready to serve... again!"

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag har aldrig spelat Warhammer i någon form och jag har ingen aning knappt om vad en Dreadnought är.

...
...
...

There, I said it.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=PX2v...

Grymt intro, grymt spel.

Introt är så sjukt bra att... ja, jag vet inte vad jag skall säga.

Sebastian, jag skäms lite för dig. Trodde alla kände till Warhammer i någon form i alla fall. Men men, du är förlåten, för Imperiet och Kejsaren är väldigt förlåtande... Eller vänta, hur var det nu...

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag har aldrig spelat Warhammer i någon form och jag har ingen aning knappt om vad en Dreadnought är.

...
...
...

There, I said it.

Skäms!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag har aldrig spelat Warhammer i någon form och jag har ingen aning knappt om vad en Dreadnought är.

...
...
...

There, I said it.

Warcraft vet du vad det är?, Det är kopian av Warhammer
Starcraft vet du? Det är kopian av Warhammer 40k...

There, I said it.

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag har aldrig spelat Warhammer i någon form och jag har ingen aning knappt om vad en Dreadnought är.

...
...
...

There, I said it.

Warcraft vet du vad det är?, Det är kopian av Warhammer
Starcraft vet du? Det är kopian av Warhammer 40k...

There, I said it.

Well... 'Tis true.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag har aldrig spelat Warhammer i någon form och jag har ingen aning knappt om vad en Dreadnought är.

...
...
...

There, I said it.

The whole chapter and all the battlebrothers skäms över dig. Det blir till att göra fem ave Maria för dig och sen studera codexen ordentligt. Life is the Emperor's currency: Spend it well....

Annars tror jag det blir fett men problemet är att det är så pass få som köpt Chaos Unleashed att det kanske blir ännu färre som köper denna dlc. Och då blir det inte mycket spelande :(.

Förresten måste vi väl länka introt till DoW2 också, det introt är ju ännu grymmare än ettan http://www.youtube.com/watch?v=OTjyO_FncE4

Skrivet av Nightsorrow:

Trodde alla kände till Warhammer i någon form i alla fall. Men men, du är förlåten, för Imperiet och Kejsaren är väldigt förlåtande... Eller vänta, hur var det nu...

Ha ha ta fallet till Kejsaren vetja

-Du, kejsarn, vi har en kille här, låt oss kalla honom Sebastian Lind. Han är lite dåligt informerad om dig och oss. Men han menar väl. Vad ska vi göra?
- CLEANSE THE XENOS!!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Förresten måste vi väl länka introt till DoW2 också, det introt är ju ännu grymmare än ettan http://www.youtube.com/watch?v=OTjyO_FncE4

Vi tar den i 720p

Medlem

Jag tycker faktiskt introt till 1:an är bättre.
Lite besviken på Retribution också faktiskt när 1:an och 2:an var så bra.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Jag tycker faktiskt introt till 1:an är bättre.
Lite besviken på Retribution också faktiskt när 1:an och 2:an var så bra.

1ans intro är svårslaget, tycker det är däruppe med Blizzards filmer.

Medlem

Så inget nytt om man vill spela SP?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

"The uniforms of the Imperial Guard are camouflaged in order to protect their wearers by hiding them from sight.

The principle is that what the enemy cannot see he cannot kill. This is not the way of the Adeptus Astartes. A Space Marine’s armour is bright with heraldry that proclaims his devotion to his Chapter and the beloved Emperor of Mankind. Our principle is that what the enemy can see, he will soon learn to fear…

+++ Chaplain Aston, 10th Company, Fire Hawks Chapter +++"

Medlem

Bah, inget SP-innehåll. Gå och göm er, och skäms, Relic. - "True happiness stems only from duty.", "Work earns Salvation.".

Gör en IG-expansion när ni ändå håller på... And may the Emperor have mercy on you if you forget the Baneblade. "Ready to unleash eleven barrels of hell!"


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Inaktiv

Kan de inte fixa dedikerade servrar?

Kan inte spela med flera polare pga den här värdelösa P2P systemet.
Samt mer DLC till ett spel som knappt har 1000 spelare om dagen? Känns bra att de delar upp communityn ännu mer.

Inaktiv

Skulle dom inte fixa co-op i DLC? Köper inte spelet förrän dom har fixat det.

Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag har aldrig spelat Warhammer i någon form och jag har ingen aning knappt om vad en Dreadnought är.

...
...
...

There, I said it.

Warcraft vet du vad det är?, Det är kopian av Warhammer
Starcraft vet du? Det är kopian av Warhammer 40k...

There, I said it.

Jaså? I sådana fall känner jag mig som något av en expert på Warhammer! Vad bra, då behöver jag inte känna mig så obildad.

There, I said it.

Skrivet av Paddington:
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag har aldrig spelat Warhammer i någon form och jag har ingen aning knappt om vad en Dreadnought är.

...
...
...

There, I said it.

The whole chapter and all the battlebrothers skäms över dig. Det blir till att göra fem ave Maria för dig och sen studera codexen ordentligt. Life is the Emperor's currency: Spend it well....

Annars tror jag det blir fett men problemet är att det är så pass få som köpt Chaos Unleashed att det kanske blir ännu färre som köper denna dlc. Och då blir det inte mycket spelande :(.

Förresten måste vi väl länka introt till DoW2 också, det introt är ju ännu grymmare än ettan http://www.youtube.com/watch?v=OTjyO_FncE4

Skrivet av Nightsorrow:

Trodde alla kände till Warhammer i någon form i alla fall. Men men, du är förlåten, för Imperiet och Kejsaren är väldigt förlåtande... Eller vänta, hur var det nu...

Ha ha ta fallet till Kejsaren vetja

-Du, kejsarn, vi har en kille här, låt oss kalla honom Sebastian Lind. Han är lite dåligt informerad om dig och oss. Men han menar väl. Vad ska vi göra?
- CLEANSE THE XENOS!!

Haha! Jag tror inte jag gillar den där Kejsaren, han verkar sjukt otrevlig.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Haha! Jag tror inte jag gillar den där Kejsaren, han verkar sjukt otrevlig.

Hur vågar du tala illa om Kejsaren av Männskligheten?

1
Skriv svar