Lets Play: Terraria! (Söker folk som vill vara med!)

Medlem
Lets Play: Terraria! (Söker folk som vill vara med!)

http://www.twitch.tv/metagamingtv

Vi är några som tänkte köra lite Terraria idag.

Vi sitter på en mumble-server, och info får ni när vi spelar.

Lägg till mig på skype: djscream112

Medlem

Tänker ni köra från början eller köra på en värld där ni har dödat WOF?

Medlem
Skrivet av Demacish:

Tänker ni köra från början eller köra på en värld där ni har dödat WOF?

Tänkte köra från början på en ny värld. roligast är om ett par som deltar är helt nya till spelet också! (har nog 2 som är helt nya till det redo)

Låter kul, har terraria men har aldrig fått chansen att riktigt komma in i det. När tänkte ni börja?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Låter kul, har terraria men har aldrig fått chansen att riktigt komma in i det. När tänkte ni börja?

Det blev ju inte idag som jag hade tänkt iaf. Men jag funderar på om inte fredag kväll skulle vara ett bra tillfälle?

Jag körde igenom Terraria vid release. Där efter har jag förstått att de lagt till MASSVIS utav nya items och saker man kan göra. Även nya bossar osv. Det ihop med att jag inte minns så mycket detaljer kring hur man skapade vissa items osv, så är jag också lite halv-noob igen säkerligen! Men det vore skoj om vi kunde få ihop några som ville köra vid något tillfälle. Och då kanske gärna några gånger igen om det är skoj, så man får ihop ett par avsnitt.

Medlem

Jag testade någon tidig version av spelet men fastnade inte. Startade spelet nu igen och jösses vad mycket nytt de lagt till.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jag testade någon tidig version av spelet men fastnade inte. Startade spelet nu igen och jösses vad mycket nytt de lagt till.

haha ja, det är helt absurt. är ju nästan som ett nytt lir. med world boss osv som tar en mindre evighet att komma åt ifall man ej fuskar på något vis. det som lockar mig att spela det igen, men vill då slänga upp en dedikerad server för gött folk att skapa sig en värld på.

1
Skriv svar