Första skärmdumpen från Doctor Who: The Eternity Clock

Robot
Första skärmdumpen från Doctor Who: The Eternity Clock

Långköraren på brittisk TV kommer till Sonys konsoler och PC i år. Första skärmdumpen från spelet har publicerats på seriens Facebook-sida.

#supermassive-games, #big-match-striker, #start-the-party-save-the-world


Medlem
Första skärmdumpen från Doctor Who: The Eternity Clock

fint fint


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

om ni inte sett Doctor Who är den serien starkt rekomenderad

Medlem
Skrivet av Xilitu:

om ni inte sett Doctor Who är den serien starkt rekomenderad

Vilken av dem, om man får fråga?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Xilitu:

om ni inte sett Doctor Who är den serien starkt rekomenderad

Vilken av dem, om man får fråga?

Tja, jag kan rekommendera den senaste, som började 2005 Första säsongen är okej, men det blir awesome först vid säsong 2. Orkar man hålla ut så är det en av de bästa Sci-fi serierna som går just nu.

Jag har dock bara sett från 2005, kanske är de äldre också bra och har ett kultvärde än idag, men jag har aldrig orkat ta mig tiden att kolla.


signatur

Videomupp

Medlem

Dom äldre är bra, men de är lite föråldrade just nu, så må inte vara vid de flesta's smak.

Dock Doctor who är ganska Kult just nu, riktig populär i sitt hemland England bland annat.

Medlem

Tur att Telltale inte satte sina klor i det här i alla fall.

Är så glad att jag såg "L'et i slutet av titeln innan jag postade.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Är så glad att jag såg "L'et i slutet av titeln innan jag postade.

Du måste tänkt på spinoffen

"spin" som i Nylunds favorit "Take on Helicopters" (Inget skämt)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av WildThing:

Tja, jag kan rekommendera den senaste, som började 2005 Första säsongen är okej, men det blir awesome först vid säsong 2. Orkar man hålla ut så är det en av de bästa Sci-fi serierna som går just nu.

Jag har dock bara sett från 2005, kanske är de äldre också bra och har ett kultvärde än idag, men jag har aldrig orkat ta mig tiden att kolla.

Jag har träffat på många som inte ens haft en aning om att Doctor Who är en av de allra första sci-fi-serierna som dessutom sändes nästan hur länge som helst. Utan de flesta har nog bara koll på "remake:en" från 2005.

Personligen har jag absolut inte sett allt från originalet, men tycker inte den nya är jättebra. Spelet intresserar mig inte heller, utan känns som en spinoff över att Doctor Who är "inne" bland annat i England.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av WildThing:

Tja, jag kan rekommendera den senaste, som började 2005 Första säsongen är okej, men det blir awesome först vid säsong 2. Orkar man hålla ut så är det en av de bästa Sci-fi serierna som går just nu.

Jag har dock bara sett från 2005, kanske är de äldre också bra och har ett kultvärde än idag, men jag har aldrig orkat ta mig tiden att kolla.

Jag har träffat på många som inte ens haft en aning om att Doctor Who är en av de allra första sci-fi-serierna som dessutom sändes nästan hur länge som helst. Utan de flesta har nog bara koll på "remake:en" från 2005.

Personligen har jag absolut inte sett allt från originalet, men tycker inte den nya är jättebra. Spelet intresserar mig inte heller, utan känns som en spinoff över att Doctor Who är "inne" bland annat i England.

Jag vet inte om jag skulle kalla den remake.. Den känns för mig mer som en fortsättning, eller uppföljning på gamla serien. Själv gillar jag den nya serien skarpt. Den hade ett och annat pinsamt avsnitt i första säsongen men efter det har det bara blivit bättre och bättre.

Medlem

Doktor Who är lätt en utav dom bästa karaktärerna som gjorts! PUNKT.

Medlem
Skrivet av Devlish81:

... PUNKT.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av NorthLion:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av WildThing:

Tja, jag kan rekommendera den senaste, som började 2005 Första säsongen är okej, men det blir awesome först vid säsong 2. Orkar man hålla ut så är det en av de bästa Sci-fi serierna som går just nu.

Jag har dock bara sett från 2005, kanske är de äldre också bra och har ett kultvärde än idag, men jag har aldrig orkat ta mig tiden att kolla.

Jag har träffat på många som inte ens haft en aning om att Doctor Who är en av de allra första sci-fi-serierna som dessutom sändes nästan hur länge som helst. Utan de flesta har nog bara koll på "remake:en" från 2005.

Personligen har jag absolut inte sett allt från originalet, men tycker inte den nya är jättebra. Spelet intresserar mig inte heller, utan känns som en spinoff över att Doctor Who är "inne" bland annat i England.

Jag vet inte om jag skulle kalla den remake.. Den känns för mig mer som en fortsättning, eller uppföljning på gamla serien. Själv gillar jag den nya serien skarpt. Den hade ett och annat pinsamt avsnitt i första säsongen men efter det har det bara blivit bättre och bättre.

http://www.youtube.com/watch?v=DTALvYjZ9h4 <-- lite blandat från den nya och gamla versionen utav Doctor Who med mina favoritfiender, CYBERMEN!


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Xilitu:

om ni inte sett Doctor Who är den serien starkt rekomenderad

Vilken av dem, om man får fråga?

Tja, jag kan rekommendera den senaste, som började 2005 Första säsongen är okej, men det blir awesome först vid säsong 2. Orkar man hålla ut så är det en av de bästa Sci-fi serierna som går just nu.

Jag har dock bara sett från 2005, kanske är de äldre också bra och har ett kultvärde än idag, men jag har aldrig orkat ta mig tiden att kolla.

http://www.youtube.com/watch?v=iTQhBNCqKQ4 <-- bästa avsnittet från första säsongen iaf


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Tittade på WHo när jag var mindre, men intresset höll inte.
När får vi en spelbar version av SPACE: 1999 (Månbas Alpha)?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Tittade på WHo när jag var mindre, men intresset höll inte.
När får vi en spelbar version av SPACE: 1999 (Månbas Alpha)?

Varsågod:
http://space1999.defence-force.org/


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Äntligen! Fast historiskt sett så har ju DW-spel inte varit så fantastiskt bra, för att underdriva en anings smula. Och ja, serien från 2005 och framåt är fantastisk, min personliga favorit är förstås David Tennant som doktorn och Donna som companion. Men Matt Smith är rätt bra han också, fantastisk på att britt-babbla!

Medlem

Om man ska kolla på bara ett enda Doctor Who-avsnitt så MÅSTE det bli avsnittet Blink (avsnitt 10 från säsong 3 av Doctor Who 2005)


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Inaktiv

Jag kräver Evil Genius 2 !


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

1
Skriv svar