Jävla idioter

Medlem
Jävla idioter

http://www.youtube.com/watch?v=52cMIuD2hl0&feature=channel_vi...

Det är ju bara för hemskt hur folk kan leva med att göra dessa saker , jag skulle vilja hänga ut de alla i public så att alla kan gå och bajsa ner deras äckliga ansikten och sen banka skiten ur dem för det förtjänar de fan... Vet dock inte vad asiaten har gjort men skandalöst hur man kan göra något sådant , sju mot en ... Vart är världen på väg?

Medlem

hm man måste visst ha ett konto för att se det här


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Spelar väl ingen roll om det är 7 mot 1 eller 1 mot 1, det är lika vidrigt för det. Han hade ju bevisligen inte gjort något heller. Helt jävla sinnessjukt att denna idioti existerar över huvudtaget. Låt oss bara hoppas att det inte kommer in någon och försöker försvara de som har hänt flera gånger förut bara..


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

En klassiker


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Sånt här händer helatiden.. Men det är synd om han

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

En klassiker

Monty Pythons "Norwegian Blue" är en klassiker, detta är bara beklagligt.

OnT:
Det är sånthär som gör att man skäms att vara Homo Sapiens.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Sånt här händer helatiden.. Men det är synd om han

Antar att du har rätt

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:

Spelar väl ingen roll om det är 7 mot 1 eller 1 mot 1, det är lika vidrigt för det. Han hade ju bevisligen inte gjort något heller. Helt jävla sinnessjukt att denna idioti existerar över huvudtaget. Låt oss bara hoppas att det inte kommer in någon och försöker försvara de som har hänt flera gånger förut bara..

Sant men ifall det är 1 mot 1 kan de ju slåss på likadana villkor , 7 mot 1 är ju bara bortom alla gränser. Hemskt i vilket fall som helst

Medlem

Alltid illa när det händer. Av ren nyfikenhet... Hur hittade du videon? Satt du och sökte lite random på "Asian man gets beat up" eller vad?

Inte så, men det här är ju vanligare än vad man kanske tror. Det som är mindre vanligt är att någon filmar och lägger upp det någonstans synligt. Blir inte ens förvånad av sånt här längre...


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem
Skrivet av Thomas:

Alltid illa när det händer. Av ren nyfikenhet... Hur hittade du videon? Satt du och sökte lite random på "Asian man gets beat up" eller vad?

Facebook.

Medlem
Skrivet av Thomas:

Alltid illa när det händer. Av ren nyfikenhet... Hur hittade du videon? Satt du och sökte lite random på "Asian man gets beat up" eller vad?

Videon är lite all the rage just nu på internet. Alla kräver rättvisa och den sprids snabbare än youtube kan ta bort den typ.


signatur

Videomupp

Medlem

Tragiskt, men får ge killen han kan ta stryk, ettslag fel o kilen kunde ha dött.
med tanke på flera sparkar mot lever och skalle.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Förvånad att de va mec-are som utdelade dessa slagen? Inte jag heller.

Medlem

Bara hoppas någon känner igen han som man kunde se ansiktet på i början och ge tillbaka rejält. Sägs ju att våld inte löser våld men de här förtjänar det verkligen att känna på hur det är att en själv som ligger i underläge.

Medlem

Tyckte jag läste någonstans att polisen hade tagit fast ett gäng av dem men sökte efter några till så man kan väl trösta sig med det. Vette fan vart jag läste det dock O_o


signatur

Videomupp

Medlem

INTERNET JUSTICE! Nu är det bara resten av de flertalet miljoner som gjort orätt för sig!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag sitter mest och är förundrad hur killen kan springa ifrån dem trots att det bankat skiten ur honom i ett par minuter. Tror grabbarna grus skulle behöva äta mer gröt.

Och det där kommer ju straffa sig rätt rejält, finns inte en jury som kommer kunna stå emot den shit storm som kommer. Garanterat maxstraff för vad än de åtalas för.

Medlem
Skrivet av IceDusT:

Jag sitter mest och är förundrad hur killen kan springa ifrån dem trots att det bankat skiten ur honom i ett par minuter. Tror grabbarna grus skulle behöva äta mer gröt.

I det läget är där nog bra mycket adrenalin på gång. Han springer ju i princip för sitt liv.

Hoppas verkligen att de här grabbarna blir tagna och straffade hårt. Avskyvärt att det finns folk som gör sånt här.

Medlem

Överfallsmisshandel är inte så vanligt som man kanske tror. Det finns finfin statistik hos BRÅ som jag kollade igenom för några dagar sen. En man har dock ungefär samma risk att bli misshandlad av någon han inte känner som en kvinna har att bli misshandlad över huvudtaget. Fast det har nog mer med att män har en tendens att bli lite dryga och uppkäftiga på fyllan än att män blir misshandlade helt random på gatan.

De flesta friska människor ger sig inte på folk utan anledning nyktra.

Medlem

Det gjorde ont bara att se på videon. Önskar att jag hade varit där och kunnat hjälpa offret.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Thomas:

Alltid illa när det händer. Av ren nyfikenhet... Hur hittade du videon? Satt du och sökte lite random på "Asian man gets beat up" eller vad?

no offense, men alla som inte bott under en sten den senaste veckan har sett den videon. Cirkulerar överallt och folk är hur upprörda som helst. Video is oLD.

F.ö kunde inte bry mig mindre om några snorvalpar, gissar på att det är narkotika inblandat.

Medlem

Jag har faktiskt inte sett videon tidigare, men jag är inte så intresserad av att se sådant heller (förutom på film förstås).

Hoppas att äcklen blir skjutna.

Medlem
Citat:

CHICAGO—
Over the strong objections of a defense lawyer, a judge set bond at $100,000 for one of seven teenagers charged in the beating of a teenage boy seen kicked, dragged and punched on a video posted on YouTube.
17 year-old Raymond Palomino of the 3500 blk of S.Hoyne was charged as an adult with two felonies of robbery and aggravated battery.

- Han kommer bli någons bitch den närmsta tiden =D, det finns rättvisa trots allt.

De andra blev tyvärr åtalade som barn.

Citat:

Six other teenagers were also charged with robbery and aggravated battery, they are charged as juveniles. They are two 16-year-old boys, three 15-year-old boys and a 15-year-old girl.

Medlem

Jag tycker seriöst att man ska skippa fjäskandet för barn, alternativt sänka gränsen till typ 10 år.
Är man över 10 borde man ha tillräcklig kunskap om vad som är rätt och fel.

Medlem

niggha? tror dom där behöve lära sej vad det betyder, å varför vill de ha hans jacka? vet dom ens vilken storlek det är, dvs om nån av dom ens kan ha den?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

fy fan vad lack jag blir när jag ser sånt här. bara kokar av ilska jag vill verkligen träffa dem här småpojkarna i en mörk gränd och ge dem samma medicin fast 100x värre

Jävligt starkt av offret att han faktiskt höll ut, så mycket stryk och slag han fick och han kunde ändå stå upp med bena.


signatur

Suup homie

Medlem

Ibland så undrar man ju om diktaturs ländernas "special polis" inte är en så dum idè änndå..


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

niggha? tror dom där behöve lära sej vad det betyder, å varför vill de ha hans jacka? vet dom ens vilken storlek det är, dvs om nån av dom ens kan ha den?

Är du seriös?

Medlem
Skrivet av IceMan:

niggha? tror dom där behöve lära sej vad det betyder, å varför vill de ha hans jacka? vet dom ens vilken storlek det är, dvs om nån av dom ens kan ha den?


signatur

hejsanhejsanhejsan

123
Skriv svar