Mass Effect 3-demo får datum

Inaktiv

..onödigt extratrams.. mass effect 2 funkade bra .. räcker om det är på samma sätt , med annan story och uppdaterad grafik.

Medlem

när bf3 kom och krävde att man hade origin, då vart det lätt att bojkotta origin, eftersom det bara var ett bra spel.
men nu när det kommer fler och fler bra spel som kräver origin, då blir jag sur -.-

Medlem

Skippar även här demot men jäklar vad sugen jag är på hela spelet.

För övrigt så var det precis samma gnäll när Steam var nytt och man blev påtvingad för att spela Half-Life 2. Men snart växer även dom som gnäller på Origin upp och slutar whina.
Origin har fungerar prima för mig och snabbt går det att laddaner spel.

Medlem

Äsch även om jag hatar origin så måste man nog tvinga sig med origin det är liksom den sista delen för Shepard klart man måste slutföra storyn.

Medlem

Har inga problem med Origin, men tvekar av andra anledningar. Enligt vad man har sett på olika trailers och videoklipp så verkar det fokusera väldigt mycket på strid, vilket jag inte tycket så mycket om. Det känns mycket mer som Gears of War än som Mass Effect...

Moderator | Testpilot

Det är INTE oklart om att det kommer till PC och PS3. Läser men nyheten på deras forum står det klart och tydligt.

When is the demo for Mass Effect 3 being released?

The demo for Mass Effect 3 will be released on February 14, 2012. Timing may vary by platform and geographic region.

What platforms will the demo be on?

The demo will be on Xbox 360, PS3 and PC platforms.

Står ingenstans om att det just vid fjortonde bara ska komma till 360.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Amalur och detta som har upplåsningar i respektive spel: Varför inte släppa demot då innan Amalur släpps? Hade varit najs att få det man låser upp i detta demo till releasen av Amalur som då är ca 10-11 dagar innan denna demo släpps.

Medlem

Släpps inte europa-releasen av Catherine det datumet också?
So much love

and so much forever alone...

Medlem

lirade igenom ME2 + alla exp grymt rymdäventyr!
givet köp


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Tänker vänta tills dom släpper all DLC och köpa det då istället. Sitter och kör igenom ME2 igen med all DLC installerad, kan vänta ett tag med att köpa spelet då BF3 och TOR tar en del av min tid just nu


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Remus:

Snorungar som inte köper det här Mästerverket pga Origin... Herregud. Dagens i-lands problem.

Haha mästerverket? Fanboy much?

Medlem
Skrivet av Call of tuty:

Har inga problem med Origin, men tvekar av andra anledningar. Enligt vad man har sett på olika trailers och videoklipp så verkar det fokusera väldigt mycket på strid, vilket jag inte tycket så mycket om. Det känns mycket mer som Gears of War än som Mass Effect...

Precis. Origin kravet är det minsta problemet med Mass Effect 3. Synd bara att alla fanboys är så blinda att de köper Gears of War i en annan kostym utan att våga erkänna det

Inaktiv
Skrivet av Hanga:

Nä blir inge köp pga origin

har du Steam installerat? då så. Vad klagar du på Origin då?
det är samma grejer men så att gnälliga ungdomar klagar på Origin därför att de anser att EA är onda, och deras nya programvara är till för världsdominans eller något annat trams.


signatur

The Year was 2027..

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Call of tuty:

Har inga problem med Origin, men tvekar av andra anledningar. Enligt vad man har sett på olika trailers och videoklipp så verkar det fokusera väldigt mycket på strid, vilket jag inte tycket så mycket om. Det känns mycket mer som Gears of War än som Mass Effect...

Precis. Origin kravet är det minsta problemet med Mass Effect 3. Synd bara att alla fanboys är så blinda att de köper Gears of War i en annan kostym utan att våga erkänna det

Jo för gears of war har nästan samma sorts story, berättande teknik, samt karaktärer....

Medlem

"You only have to look at the enamy and say it and they do it"
- DIE DIE!

Ja, jag brukar göra samma med alla shooters annars så det blir ju ingen skillnad..

Inaktiv

det blir att spela spelet en vecka förre release på promotion-versionen men det blir nog offline nån som lirar xbox360

SoulBlazerDK (gamertag)

12
Skriv svar