Kommer du att förlänga din Old Republic-prenumeration?

Robot
Kommer du att förlänga din Old Republic-prenumeration?

Imorgon är det en månad sedan The Old Republic släpptes. Kommer du att köpa mer speltid?

#bioware, #star-wars-the-old-republic


Medlem
Kommer du att förlänga din Old Republic-prenumeration?

Redan fixat!

Medlem

kommer antagligen fortsätta men spelandet har minskat ordentligt, ska testa operations nu i veckan och är inte det roligt kommer jag nog bara lvla någon ny gubbe för att se storyn för att sedan lägga de på hyllan ett tag.

Medlem

Vill bara påpeka som många har fått mail om:
Skaffar man mer tid innan den 18e mars så får man Founder titeln

Medlem

Tycker spelet känns platt på max nivå nu när jag vart där i ca 2½ vecka. Lite väl likt WoW på max level, och det är inget jag vill ha då jag slutade med WoW för ca 6 månader sedan då jag tröttnat på det. Det efter att ha spelat WoW sen release. Sen även att det finns lite buggar som sätter käppar i hjulen för mig. Tex inte att kunna köa med polare om man vill göra dagliga warzone questen.

Men levlandet var utan tvekan det bästa jag sett i något MMO hittills, och då har jag prövat på att spela större delen av de MMO's som kommit sedan jag började med WoW och fick upp ögonen för den typen av spel.

Lär kanske spela det igen om ett par månader för att se om det förbättrats eller inte.

Redaktör
Ponny

Jag skaffade en sådan där fräsig halvårsprenumeration, om jag minns rätt. Flera månader var det i alla fall.

Ångrar definitivt inte mitt beslut.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Japp, riktigt roligt spel!

Medlem

Ni borde ta bort "spelar inte SWTOR" ur pollen. Intressanta är att se hur många av de som verkligen spelar som kommer fortsätta, alternativt sluta.

Visst kan man räkna ut det också, men ser faktist inte meningen med att ens ha med "spelar inte ..." i pollen.

gnu
Medlem

Nope, tröttnat rejält på alla dialoger och en rätt ointressant story som BH. Nådde lvl 39 för några veckor sedan och inte orkat starta upp spelet igen.

Medlem
Skrivet av Horniak:

Ni borde ta bort "spelar inte SWTOR" ur pollen. Intressanta är att se hur många av de som verkligen spelar som kommer fortsätta, alternativt sluta.

Visst kan man räkna ut det också, men ser faktist inte meningen med att ens ha med "spelar inte ..." i pollen.

Jag håller delvis med. Å andra sidan kan det vara kul att se hur många som spelar mot hur många som inte spelar också.

Medlem

Var är alternativet, väntar en patch eller två innan jag förnyar?

Medlem

"Nu undrar vi – är spelet så pass kul att det är värt att betala över 100 kronor per månad för det?"

Jajamensan


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Sa upp kontot redan två veckor efter releasen, så inga mer pengar till dem!

Inaktiv

vad finns det för anledning att betala efter man blivit lvl 50? verkar som det inte finns ngt att göra då ..samma daily quests för 98 gången i rad .. och huttball?

Medlem
Skrivet av riktigninja:

vad finns det för anledning att betala efter man blivit lvl 50? verkar som det inte finns ngt att göra då ..samma daily quests för 98 gången i rad .. och huttball?

Alltså det är samma här är redan 50 och gjort det mesta om och om igen .
Så från min sida blir det ett nej , men får se vad som händer framöver med spelet så kanske .

Medlem

Förlänger och köpte Digital Delux delen bara för att stödja dem mer då jag blev 25 ^^. Är 50 nu och grindar för Battlemaster titeln (exploitar inte som många verkat göra senaste 2 dagarna i Ilum) så man kan börja ta Battlemaster väskorna. Längtar tills dem kommer med fler WZ maps då jag gillar pvpn i spelet.

Medlem
Skrivet av Elzior:
Skrivet av riktigninja:

vad finns det för anledning att betala efter man blivit lvl 50? verkar som det inte finns ngt att göra då ..samma daily quests för 98 gången i rad .. och huttball?

Alltså det är samma här är redan 50 och gjort det mesta om och om igen .
Så från min sida blir det ett nej , men får se vad som händer framöver med spelet så kanske .

:O!!! Du menar som WoW och alla andra MMOs?

Dock gillar jag räderna i detta spel faktiskt, ska bli kul att se hur de gör i framtiden och vad som händer..

Medlem

Kommer jag förlänga? Absolut. Efter 5 år med WoW så trodde jag att jag hade tröttnat för gott på MMO-genren, men så sitter jag här med swtor. Dock så är jag inte det minsta intresserad av raids utan kommer köra storyn med alla klasser, så länge jag inte tröttnar.

Hoppas inte all dryga och otrevliga kids från WoW börjar förstöra detta spel med, men det är väl bara en tidsfråga antar jag. Hoppas inte det i alla fall.

Vi får väl se hur länge detta håller!

Medlem

Det är ju självklart!

Medlem

Time card är reggat.
De verkar som de ska ha en maintenance idag också för att fixa till de värsta problemen som kom med 1.1 patchen. Dock verkar de inte kunnat hålla tiden de anget i forumet ännu. Först var det klockan 15 svensk tid och sedan 16:30.
http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=1825473#edit1...

EDIT: När man talar om trollet så såg jag nyss i general chat att det är maintenance om 15 minuter
och så är servrarna nere i typ 4 timmar, jobbigt när jag och några till hade raids på schemat idag =(

Medlem

När man hela tiden får meddelandet "An error occurred updating" efter varenda liten sketen uppdatering så kan dom glömma mina 100 kr /mån iaf.

Medlem

Är de värt att köra en provperiod? Hörde av en kompis att de sög men tycker de verkar ganska kul men är ingen mmorpg person tyvärr.....


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

rätt bra spel är det.. om man bortser från att det är ruggit dåligt optimerat.. har laddningstider som på C64 dagarna.. och att det totalsaknar ett endgame värt namnet.. men ser man det som ett singleplayer game med MMO tendenser så är det bra.. mer än en månad känns dock överkurs.. men det är värt provmånaden


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Tycker att det är hysteriskt roligt hur folk som ledsnat försöker få andra att sluta. Jag betalar givetvis en eller två månader till för att få ta del av välskrivna klassuppdrag. Däremot kommer jag nog lägga spelet på hyllan när jag har spelat igenom någon klass till då SWTORs community verkar bestå av snorungar som trillar av stolen när en patch inte går som tänkt.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

Japp, direkt efter de slutar stödja SOPA.

Medlem

Självklart underbart spel!

Medlem

Självklart!

Jag sparar ju pengar på så sätt, i vanliga fall blir det minst ett nytt spel i månaden... Inte längre.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Har tagit det riktigt lungt med levlandet och dragit upp en 5-6 gubbar till 20-30 istället. Först nu börjat fokusera på min Sorc.

Ska fortsätta till jag tröttnar. Men om inte Biowares skärper sig trots "singelplayer kvalitén" så befarar jag en ny AoC-flopp.. dött spel med kanske högst 30 i samma instance/area Och för många jävla shards.

Jag kör på så länge jag tycker det roligt att Pugga, geara och hitta på finurliga rotations i combat med min companion. PvE och PvP. World pvp är tyvärr stendött. Bara battlegrounds som gäller oftast med samma jävla gäng. Flesta spelare verkar fastna i sina egna små världar gö,r att, mmo-känslan försvinner ..

Medlem
Skrivet av Horniak:

Ni borde ta bort "spelar inte SWTOR" ur pollen. Intressanta är att se hur många av de som verkligen spelar som kommer fortsätta, alternativt sluta.

Visst kan man räkna ut det också, men ser faktist inte meningen med att ens ha med "spelar inte ..." i pollen.

Det som händer då är att 'Nej'-alternativet blir missvisande. De som läser artikeln och inte spelar eller spelade betan kommer klicka 'Nej' istället för 'Spelar inte'. Du ser ju direkt relationen mellan 'Ja' och 'Nej' som det är ändå, att det finns ett tredje alternativ påverkar föga.

Helt rätt formulerade frågealternativ.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Blev lvl 50 igår... Är lite besviken. PVP är inte speciellt underhållande, nu efter patchen tar det väldigt lång tid att hitta en warzone också när man är lvl 50. Ilium, massa lagg och bara imperial spelare. Just nu var spelet roligare lvl 1-49 med storyn osv. Men man får spela vidare och känna på det ett tag.

123
Skriv svar