Fortsatt dystra försäljningssiffror för Playstation Vita

Robot
Fortsatt dystra försäljningssiffror för Playstation Vita

Veckans japanska försäljningsstatistik visar att Playstation Vita återigen fått storstryk av 3DS – och PSP.

#sony


Medlem
Fortsatt dystra försäljningssiffror för Playstation Vita

inget BF3 MW3 ???

Medlem
Skrivet av United:

inget BF3 MW3 ???

MW3 är med i listan
[PS3] 19. Call of Duty Modern Warfare 3 Dubbed Version (Square Enix, 12/22): 7,772 (90,446)

Asiaterna spelar asiatiska spel, så det är inte så förvånande att BF3 inte finns med i listan ^^.

Medlem

Sony får skylla sig själva, skulle dom släppa den här i europa och i USA så skulle den sälja mycket bättre. Japanerna bryr sig inte om grafik eller prestanda, för dom är andra saker viktigare som gulliga skumma spel. Ta hit vitan, så köper jag den direkt.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Exakt håller med föregående talande.. få hit den så man slipper jammsa med dessa telefon skit spel:-)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

det enda posetiva jag kan se med det är att den kanske kommer snabbt bli billig då

Medlem

Ja hit med vitan NUUUUUUU!!!

Medlem

Japsarna har dålig spelsmak Precis som vi då med vårt dansspel De här listorna får mig att undra om jag ens har nåt att göra i spelvärlden längre!?

Medlem

Man undrar ju hur försäljningen per vecka kan vara så hög fortfarande på vissa... borde inte alla de som tänkt skaffa gjort det redan? O.o

Medlem
Skrivet av Exxo:

Man undrar ju hur försäljningen per vecka kan vara så hög fortfarande på vissa... borde inte alla de som tänkt skaffa gjort det redan? O.o

Det beror på att nya generationens konsoler, frånsett Wii, går sönder ofta och när folk köpt på sig massa spel blir det ett nyköp. Själv så skänkte jag bort alla mina spel, förbannad på att konsolen även gått sönder efter garantin.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar