Ny trailer – vapenfrossa i Max Payne 3

Medlem
Skrivet av Struggle:

Öga för detaljer må jag säga, blir hål i skyddsvästarna när han skjuter dem!

Och sen sprutar det ur massor av blod ur hålen på skyddsvästarna - working as intended!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Struggle:

Öga för detaljer må jag säga, blir hål i skyddsvästarna när han skjuter dem!

Och sen sprutar det ur massor av blod ur hålen på skyddsvästarna - working as intended!

Men endå, det blir ett hål

Ps, han kanske kör med imba armor piercing bullets?


signatur

Nämen!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av dotque:
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av Remus:

Någon som kan bekräfta att röstskådisen till Max Payne 1 & 2 är med i denna? Känner inte igen rösten det lilla jag hört.

Jo det är han, efter att fansen blev så pass besvikna över att de bytt röstskådis så bytte Rockstar tillbaka till den gamla. Han kanske låter lite annorlunda efter alla dessa år och med säkert bättre inspelningsutrustning men det är nog samma, det behöver ingen oroa sig om... Titta på de andra traliers o försök höra efter där än en gång.

Are you sure? Det lät då inte som han i den här? Eller?

James McCaffrey gör rollen som vanligt. Finns mängder av källor till det, står även listad för rollen på IMDb.

Medlem
Medlem
Skrivet av Xii993:

Ohhh nej min vän, men kanske....

http://www.webhallen.com/spel/pc/145060-max_payne_3-special_e...


signatur

Nämen!

Medlem

Känsla i all ära, men gillar verkligen inte att dom gått ifrån gamla Max Payne där skada var pseudo-realistisk, och man dog ganska lätt om man hamna i line of fire. Här ser det mer ut som Quake där man springer runt och köttar 10 pers åt gången samtidigt som man blir matad full med skott... Såklart är detta svårt att bedömma av bara denna trailer, men för tillfället ser det inte bra ut imo.

Edit.

Skrivet av Struggle:
Skrivet av Xii993:

Ohhh nej min vän, men kanske....

http://www.webhallen.com/spel/pc/145060-max_payne_3-special_e...

+1

Medlem
Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av mini-mus:

Är lite inne på Jozo's spår också. Det här ser absolut trevligt ut och nytänkande och så vidare... Men jag minns Max Payne-serien för dess djupa och (tidsmässigt) påkostade story. Känslomässiga situationer, grova scener som ändå var subtila och en stämning som var utan dess like.

Det oroar mig lite att utvecklarna verkar fokusera mer på allt det tekniska, när Max Payne var stort på så fler fronter än bara det.

Det du säger är viktigt, men samtidigt ser jag ingenting som tyder på att de INTE kommer ha en gripande och djup story i en skön klassisk MP-stämning, eller hur? Den här videon visade ju tekniken bakom actionsekvenserna och hade man bara tagit den delen ur de tidigare MP-spelen och gjort en video av det så hade ju de också sett väldigt stela ut.

Personligen känner jag mig trygg när det gäller story och stämning, det är ju ändå Rockstar som står bakom det, och de är i mina ögon oöverträffade inom spelvärlden när det gäller de detaljerna.

Jag hoppas verkligen du har rätt!


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

12
Skriv svar