Spelåret 2012, del 4

Robot
Spelåret 2012, del 4

Vi har hunnit fram till näst sista delen av FZ:s feta och omistliga guide för spelåret 2012.


Medlem
Spelåret 2012, del 4

yay GW2!

Medlem

Vart är Starhawk och Twsited Metal???

Medlem

är riktigt taggad på Syndicate och Last light

Medlem

Min plånbok kommer inte att gilla spelåret 2012.

Medlem

Hm... Jag köpte Metro 2033 fullpris när det släpptes, har inte spelat mer än någon enstaka timme. Däremot läste jag om boken. Vet inte om jag vågar mig på uppföjaren (spelet alltså).

Hoppas Borderlands 2 känns fräsht och inte en ren DLC-upprepning.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Guildwars 2 har legat förbokat sedan maj 2008 och borderlands 2 kommer bli så asballt.. hade så förbaskat skoj i ettan.. däremot är jag en sur gubbe och bojkottar kategoriskt syndicate.. spelar ingen roll om det är ett bra speö.. syndicate är det inte


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Mycket trevligt initiativ med dessa framåtblickande speltips inför det kommande året eller vad man nu ska kalla det! Här kan man ju se om man råkat missa något intressant spel som man bör hålla koll på!

Medlem

FZ: Ni borde verkligen länka ihop kommentarstrådarna mellan artikel och filmerna. Som jag skrev i kommentarstråden till den "högupplösta" versionen, tack för att ni tog med både GW2 och Borderlands 2 äntligen!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

så vad kommer i nästa då?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:

så vad kommer i nästa då?

Hela FEM till spel!


signatur

Videomupp

Medlem

riktigt sugen på metro MEN VAR ÄR TERA !!! ???

Medlem

Jag fick gåshud av Syndicate-låten vilket gjorde mig mera pepp på spelet. Starbreeze har tjuvkopplat min hjärna.

Medlem
Skrivet av Syrfid:

Jag fick gåshud av Syndicate-låten vilket gjorde mig mera pepp på spelet. Starbreeze har tjuvkopplat min hjärna.

Om du inte redan fixat fram den så finns den gratis på spelets Facebook


signatur

Videomupp

Inaktiv

Metro Last Light... mumma

Medlem

i år Guild Wars 2 for the win!

ska Bethesda våga sig på multiplayer i Elderscrolls nångång undrar jag förövrigt..?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Stiligt! Någon som vet vad låten som är i filmen till GW2 heter?

Medlem
Skrivet av Trofast:

Stiligt! Någon som vet vad låten som är i filmen till GW2 heter?

Näe jag har oxå letat efter ett namn men hittar bara att det refereras till Piano Theme och Guild Wars 2 Gamescon demo.. Jeremy Soule krediteras skapandet såklart!

Men en liknande låt som oxå kan rekomenderas varmt; Ludovico Einaudi - Nuvole Bianche


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Borderlands är överskattat.

Om syndicate blir nära så bra som Riddick spelet så blir det ett köp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av toast:

så vad kommer i nästa då?

Hela FEM till spel!

Och Darksiders 2 bör vara rätt given bland dem, eller hur FZ?

Definitivt ett av årets mest intressanta titlar för min del.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Hm... Jag köpte Metro 2033 fullpris när det släpptes, har inte spelat mer än någon enstaka timme. Däremot läste jag om boken. Vet inte om jag vågar mig på uppföjaren (spelet alltså).

Hoppas Borderlands 2 känns fräsht och inte en ren DLC-upprepning.

Metro 2033 är ju grymt, bättre stämning i spel får man leta efter och dessutom är grafiken i klass med Crysis om inte bättre. Kommer definitivt att skaffa nya Metro då det ser kanon ut, även Aliens Colonial Marines vilket dock inte fanns med på listan.

Medlem

Hoppas att Guild Wars 2 lever upp till sina löften och att de fungerar lika bra i verkligheten som de gör på papper. I så fall blir det nog att skaffa sig ett exemplar, det ska ju trots allt vara utan månadsavgifter


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar