Multiplayer (offline)

Medlem
Multiplayer (offline)

Jag och några polare letar efter ps3 spel som kan vara kul att lira om man är 2-4 spelare.
Vi har lirat diverse sportspel, Cod, Gran Turismo, Mortal Kombat, Mod nation racers och little big planet.

Vi vill gärna hitta ett nytt spel som är roligt att spela flera på som man inte tröttnar på efter några dagar, (Ej sport eller racing).

Typ som super smash, Golden eye, Battletanx, Jetforce Gemeni eller mario party till n64.
(Man kan spela dessa spel asmassa gånger med polare utan att tröttna, MEN! Jag har lämnat mitt n64 hemma. (Är borta) )


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Hm, inga sportspel. Annars hade ju tennis-spel (t.ex. Virtua Tennis) funkat.

Får det vara online med splitscreen? Dvs är det okej så länge ni kan sitta på samma konsol? I sådant fall kan jag rekommendera Uncharted 3's multiplayer. Du kan spela alla lägen med två spelare i splitscreen. Person 2 kan dessutom logga in på sitt konto och levla upp sin karaktär om han/hon vill. Ett mode är speciellt kul är 3-team deathmatch med 2 spelare i vardera lag.

NHL/FIFA går ju även det att spela både med/mot varandra offline, samt att man kan alla spela i samma lag mot folk online om man så vill. Men nu är vi tillbaka till sportspel igen ...

Worms (finns på PSN) är ju alltid skoj.

Medlem

Splinter Cell: Conviction's multiplayer lägen är roliga. Annars har ni Lost Planet 2 om ni är ute efter ett storydrivet multiplayer spel.

Medlem

Blidde lite racing iaf, Beställde Motorstorm Apocalypse, Resistance Fall of Man, Soul Calibur IV, Rage, och Heavy Rain för mysigt singleplayer.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

4 pers co-op, single sceen, off-line, ingen sport, ingen racing -----> Dungeon Hunter: Alliance
Huruvida du/ni tröttnar eller älskar spela mycket är ju omöjligt att säga.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

4 pers co-op, single sceen, off-line, ingen sport, ingen racing -----> Dungeon Hunter: Alliance
Huruvida du/ni tröttnar eller älskar spela mycket är ju omöjligt att säga.

Hum.. Varför har jag missat detta?
Det verkar ju jättemysigt.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Paddington:

4 pers co-op, single sceen, off-line, ingen sport, ingen racing -----> Dungeon Hunter: Alliance
Huruvida du/ni tröttnar eller älskar spela mycket är ju omöjligt att säga.

Hum.. Varför har jag missat detta?
Det verkar ju jättemysigt.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Ghost Recon är skitskoj ihop med 4 kompisar


signatur

Wasted.White.Boys

1
Skriv svar