Mnemic - Liquid

Medlem
Mnemic - Liquid

Inte vaknat ännu? Då är det dags att du får din dagliga dos dansk dynamit. Det är svettigt, det är förbannat - det är Mnemic!

#blogg

Medlem
Mnemic - Liquid

Riktigt bra grupp med fina bitar.
Är mer inne på deras tidigare platta dock the audio injected soul. Grym kompilering och Deathbox är magnifik!

Däremot, videon wth?!

Medlem

Nästan, Liquid är från plattan "Mechanical Spin Phenomena" och släpptes innan "The Audio Injected Soul", där Deathbox är med i. Håller med om att den är grym, och har du binaurala hörlurar är den ännu bättre!

Medlem

Så jävla bäst! stort fan sedan första gången jag hörde just den här låten när den kom

Medlem

Fastnade direkt efter några sekunder också. De gör något rätt!

Medlem

Ah såklart! Mitt fel, audio injected soul är ju året nyare. Huruvida bra grejer

Medlem

Sjukt bra band Gamla sångaren är lite bättre än nya enligt mig..

2 senaste plattorna är lite si och så.. Speciellt senaste(sons of the system) som är på gränsen till kass. Ett par coola låtar, men helheten saknar något.

Nya sångarens förra band svänger dock satan: http://www.youtube.com/watch?v=mw6TPrVuNvI

Medlem

Precis, Mnemic blev aldrig lika bra utan Michael, men men. Tack för länken, ska kolla in dom

Deras två första plattor är otroligt bra. Sångaren "Bögballe" tror jag han hette (skojar inte), har det där Phil Anselmo-stuket som jag är svag för de dagar då världen verkar hopplös.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Jepp... Michael Bøgballe hette sångaren.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Precis, det är i de tider de skiner som mest. Bögballe betyder "bokkulle" på danska för de som undrar.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Precis, det är i de tider de skiner som mest. Bögballe betyder "bokkulle" på danska för de som undrar.

Fast det efternamnet är verkligen episkt på svenska ^^

1
Skriv svar