Half-Life-teasers gömmer sig i Counter-Strike: Go

Robot
Half-Life-teasers gömmer sig i Counter-Strike: Go

Ett gäng Half-Life-relaterade teaser-bilder återfinns i betan för Valves flerspelar-shooter Counter-Strike: Global Offensive. Tecken på Half-Life 3?

#half-life, #valve, #counter-strike-go, #half-life-3


Medlem
Half-Life-teasers gömmer sig i Counter-Strike: Go

Intrigen tätnar

Medlem

Heh, gangska skoj. Tror dock att dom jobbar på det. Tystnaden säger allt :pppppppppp

Medlem

eftersom Valve är ett stort skämt så är det ju inte konstigt om detta också är det

Medlem
Skrivet av Typhor:

eftersom Valve är ett stort skämt så är det ju inte konstigt om detta också är det

Vad har du emot valve?

Medlem

Ser ut som om någon har lagt en spraypaint på en whiteboard tavla

Medlem

Vale är så sjukt goa
Dem trollar sönder oss. Jag vågar tro på att dem jobbar på en helt ny spel motor i stil av source motorn och därför inte säger något. Half-Life 3 = Next Gen.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av DraxXus:

Ser ut som om någon har lagt en spraypaint på en whiteboard tavla

Håller med.

Medlem

Sluta trolla oss Valve, elakt!!!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag läntar som fan efter båda spelen!


signatur

Game long and prosper

Inte nu igen!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

När nästa konsol är redo att pumpas ut, då ska ni nog se att HL3 står och bankar. Antagligen kommer de skippa just titeln: "Half-Life 3", kanske blir det något i stil med: Half-Life: Eternity" eller liknande, för att slippa hamna i uppföljarfällan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Half-life: Forever

...eller: "Whole-Life"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

"Jävligt jobbiga?" FZ blir oseriösare varje dag som går. :C

Medlem

Man ser en vit kant som täcker över annan grafik/text.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Typhor:

eftersom Valve är ett stort skämt så är det ju inte konstigt om detta också är det

Valve är det minsta skämtet inom spelindustrin. Dem är inte giriga svin som släpper ett superbuggigt spel och sedan skiter helt o hållet i det.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Helt ärligt?

De andra tvåtusen gångerna så hade jag tyckt det varit spännande men nu när jag såg rubriken så blev jag bara arg, sedan såg jag bilden och då blev jag bara arg.

Man blir så jävla trött på detta skitet med Valve, mitt favoritföretag.
Man blir bara besviken gång på gång på gång på gång på gång på gång och nu orkar jag bara inte bry mig längre.

Medlem

Fattar inte att många går på detta med tanke på alla andra saker som har hänt genom åren/året : P

Medlem
Skrivet av Swedishguy32:
Skrivet av Typhor:

eftersom Valve är ett stort skämt så är det ju inte konstigt om detta också är det

Vad har du emot valve?

De är löjigt överskattade och har aldrig någonsin gjort ett roligt eller intressant spel.

PS. om vissa får sprida sitt hat för konsoler i varje post så får jag kritisera Valve hur precis mkt jag vill.

Medlem
Skrivet av Idono:
Skrivet av Typhor:

eftersom Valve är ett stort skämt så är det ju inte konstigt om detta också är det

Valve är det minsta skämtet inom spelindustrin. Dem är inte giriga svin som släpper ett superbuggigt spel och sedan skiter helt o hållet i det.

Valve är löjigt överskattade och har aldrig någonsin gjort ett roligt eller intressant spel.

PS. om vissa får sprida sitt hat för konsoler i varje post så får jag kritisera Valve hur precis mkt jag vill.

Inaktiv
Skrivet av Typhor:
Skrivet av Idono:
Skrivet av Typhor:

eftersom Valve är ett stort skämt så är det ju inte konstigt om detta också är det

Valve är det minsta skämtet inom spelindustrin. Dem är inte giriga svin som släpper ett superbuggigt spel och sedan skiter helt o hållet i det.

Valve är löjigt överskattade och har aldrig någonsin gjort ett roligt eller intressant spel.

PS. om vissa får sprida sitt hat för konsoler i varje post så får jag kritisera Valve hur precis mkt jag vill.

Så 2 fel gör 1 rätt?

Inaktiv

Fint PR-trick från Valve.. gratis reklam till Cs: Go.

Medlem

Självklart jobbar dom på Halflife 3, tror man något annat är man bara dum.


signatur

AYY LMAO

Snart så kommer alla se bilder och figurer på kofotar och black mesa-symboler överallt.

Medlem

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Sluta tortera mig! Jag behöver Half Life 3 NU! ARGH! Allt är så jävla skit idag, speciellt inom fps genre.

AAAAAAAAAAAAAARAAAAAAAAARAAAAAAAAAARAAAAAAAAARAAAAAAAAARHG!!!

Medlem
Skrivet av Sapiens:

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Sluta tortera mig! Jag behöver Half Life 3 NU! ARGH! Allt är så jävla skit idag, speciellt inom fps genre.
http://farm1.staticflickr.com/35/110859301_5cc01c7ed5.jpg

AAAAAAAAAAAAAARAAAAAAAAARAAAAAAAAAARAAAAAAAAARAAAAAAAAARHG!!!

True true. FPS-genrern existerar fan inte längre. Quake Live var väl det sista riktiga fps'et.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Typhor:
Skrivet av Swedishguy32:
Skrivet av Typhor:

eftersom Valve är ett stort skämt så är det ju inte konstigt om detta också är det

Vad har du emot valve?

De är löjigt överskattade och har aldrig någonsin gjort ett roligt eller intressant spel.

PS. om vissa får sprida sitt hat för konsoler i varje post så får jag kritisera Valve hur precis mkt jag vill.

Vad är det där för trams ursäkt? Tyck illa om Valve ifall du vill, men kom inte med det som en ursäkt för att många (inklusive jag) ogillar konsoller.
Förövrigt spelar det mindre roll vad du tycker med tanke på att Halflife och steam är nog anledning till varför inte Valve är överskattade.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar