Betala vad du vill för 14 spel – pengarna till välgörenhet

Robot
Betala vad du vill för 14 spel – pengarna till välgörenhet

Nya indie-paketet AGS Bake Sale erbjuder 14 spel i massor av olika genrer. Alla intäkter går till välgörenhet.

#gemini-rue


Medlem
Betala vad du vill för 14 spel – pengarna till välgörenhet

FEL.

$1.50 minimum!

Medlem

meh... har ju bara 0.2$ på mitt paypal...


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

Är nåt av spelen till steam?

Medlem

Varför betala till en organisation som köper in spel till barn i amerikanska sjukhus? Hade de bara betalat lite skatt så hade de inte behövt nån "hjälp". så max 1 kr till det där. Om ni vill skänka till välgörenhet kan ni ju sikta på länder som faktiskt behöver hjälp, och då kanske inte i just spel-form

Medlem
Skrivet av emil2796:

Varför betala till en organisation som köper in spel till barn i amerikanska sjukhus? Hade de bara betalat lite skatt så hade de inte behövt nån "hjälp". så max 1 kr till det där. Om ni vill skänka till välgörenhet kan ni ju sikta på länder som faktiskt behöver hjälp, och då kanske inte i just spel-form

Och vilken annan välgörenhet ger mig samtidigt 14 mysiga indie-spel?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

det är inte välgörenheten som ger spelen, det är spelutvecklarna som valde välgörenheten. jag önskar bara att de hade valt en bättre

Medlem
Skrivet av emil2796:

Varför betala till en organisation som köper in spel till barn i amerikanska sjukhus? Hade de bara betalat lite skatt så hade de inte behövt nån "hjälp". så max 1 kr till det där. Om ni vill skänka till välgörenhet kan ni ju sikta på länder som faktiskt behöver hjälp, och då kanske inte i just spel-form

Så bara för att skattesystemet är som det är där borta så ska inte barn som ligger på sjukhus kunna få lite roligt i tillvaron menar du?


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Medlem

Räcker inte med att de övergöder sina barn.

Medlem
Skrivet av emil2796:

Varför betala till en organisation som köper in spel till barn i amerikanska sjukhus? Hade de bara betalat lite skatt så hade de inte behövt nån "hjälp". så max 1 kr till det där. Om ni vill skänka till välgörenhet kan ni ju sikta på länder som faktiskt behöver hjälp, och då kanske inte i just spel-form

Att köpa in saker som spelkonsoler och spel till långtidssjuka barn är ju knappast något som ligger högt på prioritetslistan oavsett hur ett sjukhus får sina pengar. Sverige är inte annorlunda heller, Barncancerföreningen och andra håller på med likande projekt i här också.

Medlem

Sidan funkade inte för mig i början, det var nån twin-... sida som inte den kunde anropa eller krävde lösenord. 5 minuter senare kom jag in.

Medlem
Skrivet av emil2796:

det är inte välgörenheten som ger spelen, det är spelutvecklarna som valde välgörenheten. jag önskar bara att de hade valt en bättre

Struntprat, tycker det är en grymt bra idé.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Det finns ju redan många välgörenhetsorganisationer, så man får väl se detta som en extra liten organisation som låter sjuka barn få ha lite roligt . Varför klaga? 14 spel för ungefär 10 kr.

Medlem
Skrivet av emil2796:

Varför betala till en organisation som köper in spel till barn i amerikanska sjukhus? Hade de bara betalat lite skatt så hade de inte behövt nån "hjälp". så max 1 kr till det där. Om ni vill skänka till välgörenhet kan ni ju sikta på länder som faktiskt behöver hjälp, och då kanske inte i just spel-form

Våra länder behöver hjälp lika mycket som andra länder fast på ett annat sätt.

Medlem

Hade de erbjudit bättre spel så visst hade jag kunnat skänka mina sista 10kr


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

1
Skriv svar