From Dust och BG&E HD släpps i boxad utgåva?

Robot
From Dust och BG&E HD släpps i boxad utgåva?

Ett spelpaket med nedladdningsbara titlarna From Dust, Beyond Good & Evil HD och Outland tycks vara på väg i boxad form.

#from-dust, #beyond-good-evil-hd, #outland, #ubisoft


Medlem
From Dust och BG&E HD släpps i boxad utgåva?

Älskade BG&E så att få en boxad version av det skulle inte sitta helt fel, sen bryr jag mig inte så mycket om varken From Dust eller Outland men inte helt fel med lite extra spel.

Medlem

Jag vet inte hur många gånger jag har läst TA DET LUGNT i en FZ-nyhet nu ;p

Har redan BG&E HD, borde ta mig tid och lira igenom det.

Medlem

From Dust: Var det inte något rabalder om PC-utgåvan. Det var något som gjorde att jag avstod från köp, men jag kommer inte ihåg vad det var.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Redaktör
Ponny

Fint med boxad Jade! Ännu finare hade det varit med boxad BG&E2...


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

BG&E ligger på min "bästa spelen genom tiderna" lista. Jag äger originalet till PC men det går inte att installera p.g.a. Ubisugers DRM lösning. Det är bl.a. det här "vi" motståndsrörelsen har argumenterat när det kommer till DRM som Steam, Origin, Starforce m.m. F#n, har man köpt ett spel ska man väl ha rätt att spela det när man vill. Eller? Inte så konstigt att piratkopieringen växer.

Skrivet av DarkZide8:

Jag vet inte hur många gånger jag har läst TA DET LUGNT i en FZ-nyhet nu ;p

Har redan BG&E HD, borde ta mig tid och lira igenom det.

Haha, "TA DET LUGNT" är mitt standarduttryck i alla nyheter jag skriver som baserar sig på rykten. Referens till en viss guide till galaxen, kan man säga.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av DarkZide8:

Jag vet inte hur många gånger jag har läst TA DET LUGNT i en FZ-nyhet nu ;p

Har redan BG&E HD, borde ta mig tid och lira igenom det.

Haha, "TA DET LUGNT" är mitt standarduttryck i alla nyheter jag skriver som baserar sig på rykten. Referens till en viss guide till galaxen, kan man säga.

Coooooooooooooooooolt

Medlem

Varning på From Dust till PS3 - du kan inte spara savedata till USB, du måste ha Plus-abonnemang och spara dit.

Har f n 3 Ubisoft games som har denna egenheten - inte bra alls. Har varit i kontakt med Ubi support om det, den hänvisar till HQ och göra formell complaint, HQ avvisar och hänvisar till kundservice och så håller det på.

Bojkottar således allt Ubi tills jag får bekräftat att det går att göra egna backups. Tänkte fråga på Syndicate när det kommer - tror det är Ubi också.

1
Skriv svar