Högt uppsatt Blizzard-anställd hoppar av Diablo 3

Robot
Högt uppsatt Blizzard-anställd hoppar av Diablo 3

Senior Game Producer på Diablo 3 lämnar företaget. Han ger ingen anledning för sitt beslut.

#diablo-iii, #blizzard


Medlem
Högt uppsatt Blizzard-anställd hoppar av Diablo 3

Större och bättre !?!?!?! woot !


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Precis, större och bättre? Kan det bli det? xD

Medlem

jag hoppas att torchligt2 sätter lite eld i baken på sin utveckling...inget torchligt2 inget d3....time will tel, time will tel

Medlem

Gillar aldrig när folk slutar sådär, innebär aldrig något bra.

Inaktiv
Skrivet av Dralle:

Gillar aldrig när folk slutar sådär, innebär aldrig något bra.

Spelet är ju i princip klart - tror inte det påverkar kvaliteten... Om det inte är veteranerna som Metzen, Mike Morhaime, Sam Didier eller någon annan...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Håller med, blir det större och bättre än Blizzard? Valve?

gnu
Medlem

Tror d3 kommer bli blizzards svagaste titel hittils.

Medlem

Tja, det är ju bra att sätta ribban högt! Klagar inte ifall de faktiskt lyckas.

Medlem

Han är väl trött på att Blizzard fokuserar mer och mer åt barn? Diablo 3 ser faktiskt mycket mer barnvänligt ut.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Haha....så jävla meningslösa spekulationer och vridningar och vändningar av ord. Han menar nog inte mer än det han skriver.

Medlem

Det han gjorde kanske var klart, kontraktet slut.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Fast om jobbet han gjorde var klart och han inte behövds längre, varför lägger blizzard upp en jobbannons för en ersättare. Nej, det är nog några motsättningar som har gjort det, annars hade han skrivit något mer, typ: "My job is done" eller liknande.

Medlem

"Större och bättre".
Den sved nog.

Medlem

Vad hade han för arbetsbeskrivning?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Sent 2013 - tidigt 2014. Då släpps spelet!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Sent 2013 - tidigt 2014. Då släpps spelet!

Jäääääääääääså?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Sent 2013 - tidigt 2014. Då släpps spelet!

Om du ska leka profet får du nog vara mer specifik.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Varför skriver ni inte vem det är? Steve Parker för er som undrar.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Han är väl trött på att Blizzard fokuserar mer och mer åt barn? Diablo 3 ser faktiskt mycket mer barnvänligt ut.

antar att du inte spelat betan, kan säga det är inte barnvänligt, slakta fienden i bitar med blod som sprutar huvuden som rullar och råka bara halvslå ihjäl en fiende så dem försöker krypa fram med halva kroppen med blodig stig bakom sig.
Grafiskt så är det ruskigt bra stämning i spelet lagomt mörkt som diablo ska vara och så klart ruskigt blodigt

Medlem

Folk kan bli osams om småsaker så det behöver inte betyda något alls...


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

See ya in 2013, Diablo III!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

En av dessa:

1. Han ville fokusera på konsol, och förhindra ett PC-släpp, men de ville ingen annan på Blizzard.

2. Efter att de skissat på ekonomibiten så skulle det bli deras största kassako någonsin, men då sa han ifrån att han inte ville tjäna så mycket pengar så han slutar omedelbart.

3. EA har köpt upp Blizzard.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

flopp spelet nr.1


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Skulle tro att han var klar med sin insats i D3, men vill gå vidare och göra något eget. Inte så konstigt imo.

Medlem
Skrivet av Kimpur:

En av dessa:

1. Han ville fokusera på konsol, och förhindra ett PC-släpp, men de ville ingen annan på Blizzard.

2. Efter att de skissat på ekonomibiten så skulle det bli deras största kassako någonsin, men då sa han ifrån att han inte ville tjäna så mycket pengar så han slutar omedelbart.

3. EA har köpt upp Blizzard.

EA har inte köpt upp Blizzard.. Blizzard och Activision ingår i Blizzard Activision som i sin tur ägs av Vivendi.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Kimpur:

En av dessa:

1. Han ville fokusera på konsol, och förhindra ett PC-släpp, men de ville ingen annan på Blizzard.

2. Efter att de skissat på ekonomibiten så skulle det bli deras största kassako någonsin, men då sa han ifrån att han inte ville tjäna så mycket pengar så han slutar omedelbart.

3. EA har köpt upp Blizzard.

EA har inte köpt upp Blizzard.. Blizzard och Activision ingår i Blizzard Activision som i sin tur ägs av Vivendi.

I know, just trollin'


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Inget illa menat om D3.. men jag är rädd att spelet kommer att floppa. jag menar tänk!

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

Inget illa menat om D3.. men jag är rädd att spelet kommer att floppa. jag menar tänk!

Det vore tragiskt eftersom de ALDRIG floppat med ett spel


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

gratisreklam för D3 igen spelet kommer å rocka och de kommer å att bli bra!

123
Skriv svar