SWTOR server val

Medlem
SWTOR server val

Hej av ren lathet orkar jag inte leta så mkt efter en sådan här tråd:/ om det finns någon vill säga tror inte det! Min fråga e vilken server spelar alla svenskar här på och hur är den balanserad mellan Rep- Emp.!!

MVH

Ha en bra dag

Medlem

På alla servrar är väl imp i överläge vad jag såg senast. Själv spelar jag på Chuundar som Rep.

Medlem
Skrivet av Alair:

Hej av ren lathet orkar jag inte leta så mkt efter en sådan här tråd:/ om det finns någon vill säga tror inte det! Min fråga e vilken server spelar alla svenskar här på och hur är den balanserad mellan Rep- Emp.!!

MVH

Ha en bra dag

The Ravager är en hel del nordbor på republic. som pooslice sa så är väl Empire i regel flest på de flesta servers.

Medlem

Rätta mig om jag har fel men jag har för mig att Bloodworthy är den inofficiella svenska/skandinaviska server.

(Eller en av dem iaf)

Medlem

Jo Bloodworthy är en av de inofficiella nordiska servarna om man ska uttrycka det så.


signatur

/Nordis

Medlem

ULA VII har ca 4-5 svensk guilder med +40 medlemmar på empire sidan dvs


signatur

woop woop

Medlem

är det någon här som spelar på trayus academy och har en schysst guild, för det är där jag har spelat har en 41 scoundrel. eller vilka guilder spelar ni i annars på era server äre hardcore/casual?

Medlem

Bloodworthy är det mest svenskar på vad jag vet.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av Nicke9494:

Bloodworthy är det mest svenskar på vad jag vet.

och flest ryssar

Inaktiv

Hex Droid har många svenskar, en hel del svenska guilds som plaserade sig där.


signatur

The definition of insanity?

Inaktiv

det här spelet är helt dött om man inte är empire .. kan va 10 pers eller ngt på en planet som republic, men 90+ som empire

Medlem

Vi spelar Empire på servern Sith'ari. Vi har även en mini-alt-guild som Republic på den servern.

Medlem
Skrivet av riktigninja:

det här spelet är helt dött om man inte är empire .. kan va 10 pers eller ngt på en planet som republic, men 90+ som empire

nu ljuger du. alternativt pratar enbart om din enda server.

Republic frodas iaf på the ravager, MEN det är fler på empire sidan. har dock också märkt att det är en sjukt låg nivå på chatten på empire sidan, vilket jag tänker tolka som att alla kids har valt empire "för det är coolt att vara ond".

1
Skriv svar