The Darkness 2-demo är på gång

Robot
The Darkness 2-demo är på gång

Demot till The Darkness 2 släpps på olika ställen varje dag. Först var det XBLA Gold-medlemmar som fick det och nu är det snart Steam-släpp.

#the-darkness-ii, #the-darkness, #starbreeze-studios, #digital-extremes


Medlem
The Darkness 2-demo är på gång

Ser fram mot Darkness 2. Gillade första spelet som var ett annorlunda och spännande fps. Trots att en annan studio gör uppföljaren, så tror jag det blir riktigt bra. Hoppas dom håller kvar vid den sköna mörka atmösfären som fanns i första och blir av med gamedesign exploits som svarta hålet. Det var lite väl overpowered..

Medlem

Har försökt hitta pengar till att köpa första spelet före detta dök upp men verkar som jag inte hinner det.. Hmm vänta med 2an eller ignorera första. Svårt.


signatur

subterranean homesick alien

"The Darkness" var en av de mest deppiga spelen jag någonsin spelat, som tur är verkar "TD2" ha piffats upp lite.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Demo till PC, det låter bra. Men vette fan om man orkar installera steam

Medlem
Medlem

Demot var sjukt roligt! /360

Skrivet av cinderella:

Demo till PC, det låter bra. Men vette fan om man orkar installera steam

Det tar minst 2 minuter, skitjobbigt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Spelet är bra! Skönt att det kommer till pc med.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Nice, hade aldrig tänkt köpa det här utan att få pröva det ändå
Hoppas dom inte tagit bort alltför mycket stäming från orginalet


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av walter_iego:

"The Darkness" var en av de mest deppiga spelen jag någonsin spelat, som tur är verkar "TD2" ha piffats upp lite.

Det var den biten jag tyckte om mest i spelet. Känner mig verkligen som en junkie för den typen av atmosfärer. Känns ju inte THE DARKEST ULTRA SUPER DARK DARKNESS när man spelar det nya, så många färger... men det var ett kul demo dock.

Medlem

Någon som har någon info om när demo dyker upp på steam?


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Testade demot på 360 igår, blev överraskad över hur roligt jag hade det med monsterarmar och dualwielding kombinerat med ett ganska stort uppgraderingssystem. Det här kan bli riktigt bra av vad jag fick se utifrån demot, dags att testa pc-versionen.

Medlem

Testade demot på steam, verkar some det kan bli riktigt kul

1
Skriv svar