I Am Alive får släppdatum

Robot
I Am Alive får släppdatum

Överlevnadsäventyret vaknar till liv igen – släpps i mars.

#ubisoft, #i-am-alive


Medlem
I Am Alive får släppdatum

Trodde detta skulle vara ett retail spel. Eller hur mycket är 1200 microsoft-poäng värda i kr? Tror man får invänta recensioner

Medlem

Jag kommer ihåg hur hypad jag var på det här spelet efter att jag hade sett debuttrailern.

Här har jag väntat och drömt om detta spelet och så blir det ett nerladdningsbart spel bara(Jag kan inte ladda ner spel, eller något).

Gud vad har jag gjort för att förtjäna detta arma öde!!!

Medlem

Längtat efter dett aspel och sen så släpps det inte änns ordentligt.... tycker det är synd...hade stor potential


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Undrar om det kommer digitalt för att dom inte direkt har någon faith i liret? Det jag sett av det ser iallafall riktigt intressant ut. Det blir iallafall helt klart köp om recensionerna inte bombar totalt som Amy. Hoppas or Playstationare inte får vänta för länge bra.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av koleny:

Trodde detta skulle vara ett retail spel. Eller hur mycket är 1200 microsoft-poäng värda i kr? Tror man får invänta recensioner

Grovt förenklat, men en vetting fingervisning, är att en krona ger tio poäng. 1200 poäng blir alltså runt 120 spänn.


signatur

Victims; aren't we all?

Medlem

Hade skaffat det här om det fått bra kritik och en pc version :/
Aja, får stryka det här spelet från årets spellista och se fram emot de andra titlarna


signatur

Game long and prosper

Medlem

men vafan, är det inte ett riktigt fullprislir? då känns det ju jävligt piss.

Medlem

skönt att folk anser att spelet kommer vara dåligt när det bara kostar 120 kronor, men man kan väl anta att det är tillverkat i kina, av kodare som har 5kr/timmen i lön, så det håller väl nere priset men man får väl avvakta och se, det man har sett så verkar det va nån "uncharted-lite".


signatur
Medlem
Skrivet av pierreB:

skönt att folk anser att spelet kommer vara dåligt när det bara kostar 120 kronor, men man kan väl anta att det är tillverkat i kina, av kodare som har 5kr/timmen i lön, så det håller väl nere priset men man får väl avvakta och se, det man har sett så verkar det va nån "uncharted-lite".

Inte direkt, det är ju survival. Inte så stor fokus på action. Mer på "överlevnad".


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

nice!

nä alltså jag hoppas ju fortfarande på ett bra spel men det känns som att det kommer sakna content om det inte släpps "fullt". hade väntat mig en enorm stad att försöka överleva i.

men fet film!

Medlem

skulle dock vara nice med en PC-version med

Medlem

Blir att testa i alla fall, ser lite smått intressant ut men priset är en aning högt :/

KoP
Medlem
Skrivet av yoyisy:

Längtat efter dett aspel och sen så släpps det inte änns ordentligt.... tycker det är synd...hade stor potential

Vad är det som säger att det inte blir ett bra spel? Bara för att det inte släpps boxat? Löjligt..

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av yoyisy:

Längtat efter dett aspel och sen så släpps det inte änns ordentligt.... tycker det är synd...hade stor potential

Vad är det som säger att det inte blir ett bra spel? Bara för att det inte släpps boxat? Löjligt..

Håller med, finns ett spel som heter Dead Nation som finns att köpa på PSN. Kostade också runt hundra lappen och är ett grymt kul lir. Speciellt i co-op med en polare. Väsnande zombies i 7.1 hörlurarna är bara för härligt.

Medlem

Var intresserad av det för ett tag sedan men inte längre, hoppas Ubisoft förlorar många kunder på deras sätt att behandla dessa samt att hela tiden säga att det inte är något som helst fel med deras DRM trots att många av deras kunder ha påpekat att så visst är fallet. Maken till sämre företag har jag nog inte varit med om, det fanns en tid då Ubisoft var ett bra företag men den tiden är sedan länge förbi tyvärr.

Medlem

Gillat att få veta mer om detta och sett teaserserna de släppt men trodde inte det skulle bli ett live/psn spel, då sjunker förhoppningarna rejält.

Inaktiv
Skrivet av PcGamer:

det fanns en tid då Ubisoft var ett bra företag men den tiden är sedan länge förbi tyvärr.

Det var lääänge sedan.

1
Skriv svar