Tips på snygga spel?

Medlem
Tips på snygga spel?

Hej.

Jag skulle gärna vilja ha lite tips på snygga spel. Jag är nämligen lite ouppdaterad vid den fronten. Jag har Battlefield 3 och kör det som tusan. Det är verkligen snyggt och mycket bra!

Jag funderar på Dead Space 2 fast vet faktiskt inte om det är så snyggt eller inte, men det verkar värt att ta en kik på i alla fall. Så hjälp mig nu, lista några PC spel som är nice. Jag har ett nytt grafikkort som heter GTX 570 och det presterar riktigt bra! 8GB RAM och helt ok processor.

Så vilket som helst, bara det är snyggt<3


signatur

hejsanhejsanhejsan

The Witcher 2 ååhh mumma. där får ditt kort arbeta lite.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

To the Moon. Världens vackraste, etc, etc.

Medlem

I mina ögon så är minecraft jättesnyggt.

Medlem

Sniper ghost warrior tycker jag ser bra ut

Skrivet av Sebastian Lind:

To the Moon. Världens vackraste, etc, etc.

AH


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Crysis
Batman AA + AC
Singularity
Bioshock 1 + 2
The Witcher 2
Metro 2033
Doom 3


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Unstoppable Gorg.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Medlem

Metro 2033, Crysis/Crysis 2, Skyrim, Stalker spelen med rätt mods är jäkligt snygga också.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

ArmA2 :->


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Testpilot

Crysis 2 + DX11 patch + Highres
Witcher 2
Dragon Age 2 +DX11 + Highres textures
Skyrim + grafikmods för o fixa standardgrafiken.
Batman Arkham City + DX11

Det är de snyggaste jag kommer ihåg ur minnet.
Deus Ex Human revolution är också snyggt fast har en gammal grafikmotor.

Medlem

@mosoloa1
Är det bara prestandakrävande spel du är ute efter? Jag frågar eftersom du uppgav datorspec i första postan.

Trine tycker många är vackert.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

@mosoloa1
Är det bara prestandakrävande spel du är ute efter? Jag frågar eftersom du uppgav datorspec i första postan.

Trine tycker många är vackert.

Det var det första jag tänkte på, dock är det väl kul med spel som ser roliga ut också. Tack för tipsen so far!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Rage?

Sen ett av de vakraste spelen tycker jag är Heroes of Might and Magic III.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

[eos_image="351606"]Nära perfektion i såväl texturer och polycount som i animationer och artstyle. Sen måste ju tilläggas att det är ett av tidernas mest grandiosa RPG![/eos_image]


signatur

Imperator

Inaktiv

dead space 1 ser ovanligt bra ut för att va dx9

KoP
Medlem

Rise of the robots.

Medlem
Skrivet av Reize:

[eos_image="351606"]Nära perfektion i såväl texturer och polycount som i animationer och artstyle. Sen måste ju tilläggas att det är ett av tidernas mest grandiosa RPG![/eos_image]

Jaa så klart! Måste verkligen testa The Witcher 2, grymt bra tips. Ni andra också så klart, keep 'em coming!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Morrowind med Morrowind Overhaul.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

för mig blir alla spel fula när dom droppar under 60fps och har en dålig motor som hackar trots hög framerate .. håller mig hellre till äldre spel som har bra flyt.. nya spel med shit på medium kan va 10 gånger fulare än 8 år gamla halflife 2(som fortfarande är bättre än 99% av nya spel) med allt på max.
Annars svarar jag Metro 2033 och bf3, båda förutsatt att man har en överklockad burk med 3 grafikkort .. Arma 2 ser också bra ut med alla inställningarna maxade och 200% fillrate(men bara nasas dator orkar i spelbar fps på dom inställningarna) ..
witcher 2 är fult enligt mig..och hackar oavsett inställningar .. hela spelet ser ut som ngn har överanvänt oskarp mask i photoshop

Medlem

Anno 2070 perhaps?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Anno 1401.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar