Alan Wake's American Nightmare får släppdatum

Robot
Alan Wake's American Nightmare får släppdatum

Den fristående fortsättningen till actionthrillern Alan Wake har fått ett officiellt releasedatum.

#alan-wakes-american-nightmare, #remedy-entertainment, #alan-wake


Inaktiv
Alan Wake's American Nightmare får släppdatum

Oooo, najs. Dagen efter födelsdag.. får jag nog ge mig själv i present


signatur

äldre än dig!

Medlem

Hoppas att pc-versionen släpps i år också. Kommer köpa pc-versionen av Alan Wake och njuda av den fram till dess att American Nightmare släpps på samma platform. Alan Wake e sånt fantastiskt bra spel, love it.

Medlem

Jag fattar fortfarande inte om det här är kopplat till originalspelet eller ej. Jag vill se en fortsättning på det, inte något satans sidospår som inte leder någonstans. Det var ju storyn som var bra i Alan Wake, inte gameplayet.


signatur

Videomupp

KoP
Medlem
Skrivet av WildThing:

Jag fattar fortfarande inte om det här är kopplat till originalspelet eller ej. Jag vill se en fortsättning på det, inte något satans sidospår som inte leder någonstans. Det var ju storyn som var bra i Alan Wake, inte gameplayet.

Quote från Wikipedia:
American Nightmare is set as an independent game and does not reflect on the major storyline of the franchise. It only exists to broaden and expand the universe. While this may not be Alan Wake 2, Remedy Entertainment have assured that this is not the last Alan Wake game, and that there is a sequel in the works.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av WildThing:

Jag fattar fortfarande inte om det här är kopplat till originalspelet eller ej. Jag vill se en fortsättning på det, inte något satans sidospår som inte leder någonstans. Det var ju storyn som var bra i Alan Wake, inte gameplayet.

Quote från Wikipedia:
American Nightmare is set as an independent game and does not reflect on the major storyline of the franchise. It only exists to broaden and expand the universe. While this may not be Alan Wake 2, Remedy Entertainment have assured that this is not the last Alan Wake game, and that there is a sequel in the works.

Kul om det verkligen kommer en "riktig" tvåa.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

KoP
Medlem

Absolut! Då blir det köp dag 1.

Medlem

Fick hem ettan till min 2 veckor gamla 360 igår Gillar det skarpt, bra gameplay, grym stämning, musik o story. Fast man undrar hur lång American Nightmare blir för de småslantarna(ca125kr?).

1
Skriv svar