Heavy Rain PS3

Medlem
Heavy Rain PS3

Någon som är sugen? 150:- inkl frakt inom Sverige.

#blogg

Heavy Rain PS3

JAAAAAAAAASSSOOOOOOOOOOOOOOOONN

Medlem

Jag antar att man måste ha spelat spelet för att förstå din kommentar... och det är något jag inte har för avsikt att göra.
Fick en dålig känsla av det, och för pengarna ska jag investera i Black Ops istället.

Om någon är intresserad av ett byte dessa två emellan är jag öppen för förslag!

Trist att du inte verkade gilla det. Men på vilket sätt fick du en "dålig känsla" av det? Menar du att du tyckte det var lite deppigt, eller?

Medlem

Deppigt är det ju, men framför allt kände jag mig stressad av att tiden går hela tiden och det är saker man "borde" hinna med. Som att hjälpa ungjäveln med läxorna OCH ge honom mat. På tok för långsamt och segt för min smak. Tyvärr.

CoD Black Ops kommer sitta som en smäck istället

Ah, då förstår jag. Jo, jag håller med... men när jag spelade kände jag mer att "go with the flow" och gör det man hinner/vill, annars hade jag nog blivit tokstressad också.

Medlem

Fast tappar man inte lite av spelet om man bara gör det man känner för? Känns som att uppdragen och annat stuff är till för att göras. Fanns ju en anledning till att jag var uppe på 100 timmar av Fallout NV innan XBOX:en kraschade (vill göra ALLT)!

Äsch då, huvudsaken är att det är sköj

Medlem

Vilket det inte vaaaaaaaa....
Anyway.. pang-pang är mer min grej och det är bara att acceptera. Lägger ut en blocket-annons för att få iväg det, intresset här har ju varit mer än svalt.

Hehe, gör så

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

JAAAAAAAAASSSOOOOOOOOOOOOOOOONN

JAAAAAAAAASSSOOOOOOOOOOOOOOOONN, JAAAAAAAAASSSOOOOOOOOOOOOOOOONN,

Du missar ju en av världens bästa spel för tusan.

Medlem

Mmm... probably.

1
Skriv svar