Allt om Xbox-Witcher avslöjas snart

Robot
Allt om Xbox-Witcher avslöjas snart

Mycket snart håller CD Projekt en visning via webben där de avslöjar allt du behöver veta om Witcher 2 till Xbox 360 – bland annat spelets releasedatum.

#cd-projekt, #the-witcher-2-assassins-of-kings


Medlem
Allt om Xbox-Witcher avslöjas snart

Naaw, har spelet inte dykt upp till 360 än.

Medlem

Kul för konsollarna, kanonspel

Medlem

Trevligt för konsolspelare. Det är ett fullkomligt fantastiskt spel!

Inte spelat detta ännu men är sugen. Borde det funka bra att köra med handkontroll eller ska jag (som har båda formaten) satsa på redan släppta pc-versionen?

Redaktör
Ponny
Skrivet av Sebastian Lind:

Inte spelat detta ännu men är sugen. Borde det funka bra att köra med handkontroll eller ska jag (som har båda formaten) satsa på redan släppta pc-versionen?

Tror det är ett spel som faktiskt kan funka bra med handkontroll och det är lite spännande vad dessa nya "features" innebär, men pc-versionen är å sin sida ett säkert kort.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Inte spelat detta ännu men är sugen. Borde det funka bra att köra med handkontroll eller ska jag (som har båda formaten) satsa på redan släppta pc-versionen?

Det funkar tvär bra att köra med 360 dosa till pc till och med:)

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Sebastian Lind:

Inte spelat detta ännu men är sugen. Borde det funka bra att köra med handkontroll eller ska jag (som har båda formaten) satsa på redan släppta pc-versionen?

Tror det är ett spel som faktiskt kan funka bra med handkontroll och det är lite spännande vad dessa nya "features" innebär, men pc-versionen är å sin sida ett säkert kort.

Jag spelade hela spelet med 360-kontroll till datorn. Fungerade mycket bra

Skrivet av SlimJim:
Skrivet av Sebastian Lind:

Inte spelat detta ännu men är sugen. Borde det funka bra att köra med handkontroll eller ska jag (som har båda formaten) satsa på redan släppta pc-versionen?

Det funkar tvär bra att köra med 360 dosa till pc till och med:)

OMG thinking outside the box! I like that

Inaktiv

märkligt att spel som det här och skyrim har 100 gånger sämre stridssystem än en lågbudgettitel som mount&blade .. det lyckades verkligen få till rätt känsla.

Medlem

Hoppas på release snart, ett spel som kan ersätta Skyrim i A-RPG världen och ett spel som jag längtat efter att få spela, fast på 360
Lirar fortfarande originalet på PC dock

Medlem

Nu får ni konsol spelare något fantastiskt

1
Skriv svar