Assassin's Creed: Revelations får nytt DLC idag

Robot
Assassin's Creed: Revelations får nytt DLC idag

För 80 kronor får du lönnmörda folk i sex nya städer. Mediterranean Traveler Map har släppts idag.

#ubisoft, #assassins-creed-revelations


Redaktör
Ponny
Assassin's Creed: Revelations får nytt DLC idag

Och aldrig skola jag fastna helhjärtat för Assassin's Creeds multiplayer (även om jag försöker varje gång). Ubisoft, ge mig nåt i stil med DaVinci-försvinnandet istället.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Håller med. Mer story!

Medlem

Minor thing, men i länken till recensionen längst ner på sidan så står Revelations som AC3, vilket ju är inkorrekt.

OT: Har fortfarande inte ens testat multispelandet varken i AC2 eller Brotherhood, det har aldrig lockat på någe sätt, den där känslan av "Ja! Nu jävlar ska jag hugga kniven i folk online." har aldrig inträffat. Avvaktar fortfarande på att köpa Revelations, har hört att det är mer av samma smörgåspålägg och än är det inte såpass länge sen jag lirade Brotherhood. Men snart kanske!


signatur
Medlem

Har köpt Assassins Creed Revelations till PC för 399kr på media markt för typ 1-2 månader sedan.

Inte haft tid då annat kommit i vägen och andra spel såsom Starcraft 2, Battlefield 3 och Skyrim. Batman Arkham City får vi inte glömma heller.

Hoppas spelet är värt 399kr. Jag gillar Assassins Creed serien enormt!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Har köpt Assassins Creed Revelations till PC för 399kr på media markt för typ 1-2 månader sedan.

Inte haft tid då annat kommit i vägen och andra spel såsom Starcraft 2, Battlefield 3 och Skyrim. Batman Arkham City får vi inte glömma heller.

Hoppas spelet är värt 399kr. Jag gillar Assassins Creed serien enormt!

It is mate


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag såg fram emot Revelations. Jag köpte det. Jag började spela det. Jag slutade.

Det är ju samma spel som tidigare. Miljöerna är exakt likadana bara att de bytt färg på texturerna. Spelet saknar syfte, uppdragen känns bara som transportsträckor.

Får se om jag fortsätter spela någon gång. DLC är inget jag tänker köpa iaf.

1
Skriv svar