"Resident Evil: Revelations borde varit en numrerad titel"

Robot
"Resident Evil: Revelations borde varit en numrerad titel"

Revelations-producenten ångrar namnet, säger att 3DS-titeln är en fullödig Resident Evil-titel.

#resident-evil-revelations, #resident-evil-6


Redaktör
Ponny
"Resident Evil: Revelations borde varit en numrerad titel"

Angående ballongtuttarna: Resident Evil Sex hade varit ett passande namn.

För att bli mer seriös: har skyhöga förväntningar på den här titeln. Jag tror det hade burit namnet Resident Evil 6 med stolthet.


signatur

En Bamseponny av folket

Haha, jo, det är ju ganska ovanligt att japanska utvecklare går ut och talar klarspråk så här, så det verkar ju åtminstone som att de själva tror stenhårt på spelet. Verkar lovande

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Angående ballongtuttarna: Resident Evil Sex hade varit ett passande namn.

För att bli mer seriös: har skyhöga förväntningar på den här titeln. Jag tror det hade burit namnet Resident Evil 6 med stolthet.

Vadå, kör leker spelet Dead or Alive eller? Har själv aldrig spelat Revelations eller hållit koll på det.


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Angående ballongtuttarna: Resident Evil Sex hade varit ett passande namn.

För att bli mer seriös: har skyhöga förväntningar på den här titeln. Jag tror det hade burit namnet Resident Evil 6 med stolthet.

Vadå, kör leker spelet Dead or Alive eller? Har själv aldrig spelat Revelations eller hållit koll på det.

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110920/slemmiga-monster-o...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Hoppas man slipper det där slemmiga monstret med hår för ögonen och ballongtuttar i själva spelet sen. Körde igenom demo:n, gillade det, känns mycket mer som de gamla Resident Evil-spelen, fast det skrämde mig inte på samma sätt. Hoppade inte ens till, men lite läskig atmosfär och sådär är det, blir nog ett köp så fort man har råd! Fick halv panik av det sista monstret i demon, tålde ju hur mycket som helst!


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Idétorka bland utvecklare när 2 spel med exakt samma undertitel ligger 1 nyhet isär på förstasidan.

1
Skriv svar