Tyskvänliga stridsflyg i World of Warplanes

Robot
Tyskvänliga stridsflyg i World of Warplanes

Spana in de tyska stridsflygplan som du kan ta befäl över i World of Tanks-skaparnas senaste.

#wargaming, #world-of-warplanes, #world-of-tanks


Medlem
Tyskvänliga stridsflyg i World of Warplanes

Vill se RIKTIG gameplay innan jag ger mig in i något.
Men sålänge Wargaming håller i det tänker jag fanimej inte betala ett öre för skiten.
Satans ryssar.

Medlem

Tagga för Me262 och stuka <3!!!!!!

Medlem

Totte, jag har svårt att förstå ditt argument. Vad spelar det för roll om Wargaming är ansvariga? Jag har lirat World of tanks lite från o till sedan stängda betan och det har i mitt tycke alltid sköts på ett bra sätt. Vad spelar det för roll om dem är ryssar? Dem sköter sin community rättvist där dem som inte sköter sig blir hårt bestraffade.

Vad gäller spelet har jag alltid föredragit den tyska sidan, även om det nu är ett spel känner man en mäktig känsla med tysk hårdvara!

Medlem
Skrivet av Everchange:

Totte, jag har svårt att förstå ditt argument. Vad spelar det för roll om Wargaming är ansvariga? Jag har lirat World of tanks lite från o till sedan stängda betan och det har i mitt tycke alltid sköts på ett bra sätt. Vad spelar det för roll om dem är ryssar? Dem sköter sin community rättvist där dem som inte sköter sig blir hårt bestraffade.

Vad gäller spelet har jag alltid föredragit den tyska sidan, även om det nu är ett spel känner man en mäktig känsla med tysk hårdvara!

På vilket vis har dem skött det väl? Spelet är uppbyggt på en p2w modell, TK systemet är sämst då det går att griefa sönder om man är en lättare tank, priserna på premium är absurda då du bara får 50% mer xp/credits samt kan bara göra en 3 manna platoon. Det finns allt för få spellägen. UIn är skriven i flash. Prestanda datorer har problem med FPSen pga. det inte är multithreading i spelet, många banor är så sjukt obalanserade, aldrig håller updaterings deadlines, dem släpper content på EU, US servrar väldigt mycket senare än Ryska servern.

Det ända bra jag kan se är att dem ständigt lägger in nya banor.

Inte för att klaga för mycket. Men nu när dem har tjänat lite pengar så kan dem anställa lite mer folk för att utvidga spelet.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Everchange:

Totte, jag har svårt att förstå ditt argument. Vad spelar det för roll om Wargaming är ansvariga? Jag har lirat World of tanks lite från o till sedan stängda betan och det har i mitt tycke alltid sköts på ett bra sätt. Vad spelar det för roll om dem är ryssar? Dem sköter sin community rättvist där dem som inte sköter sig blir hårt bestraffade.

Vad gäller spelet har jag alltid föredragit den tyska sidan, även om det nu är ett spel känner man en mäktig känsla med tysk hårdvara!

Jag hatar dom för att:
Jag har varit med sedan den stängda RYSKA betan, ett och ett halvt år sedan.. (tog mig typ en dag och förstå hur jag startade en match)
Om man följer forumet ganska mycket så ser man att DEVsen skiter fullständigt i vad spelarna säger, finns MASSA önskningar som har legat heta LÄNGE... Men nej då. Istället lägger dom till tutor som ingen jävel ville ha... Det krävdes en version av spelet och MASSIV!!!!!!!!!! kritik för att dom skulle ge sig.
Och sen så har hela ryska communityn en tendens och ha väääldigt unga spelare, titta bara när man spelar på Test servern, ryssar teamkillar en för att man har _EU efter sitt namn, och svär som fan.

Och ett fåtal konstruktiva kritiktrådar finns på forumet alls, ett bra exempel är denna tråden:
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/64713-response-...

NU ser jag iofs att över 5 sidor är borttagna... Du skulle ha sett, sådan där röd admintext fanns nästan på varje inlägg, för att folk höll med OP och skrev sina egna åsikter om spelet. Administratörerna på WoTs Forum är helt....Nej, inte bra.
Det finns allt för många CZ och PL som startar en ny tråd "help" och skriver
"i no god englich i need many help no start game no help" osv osv.
I början skötte sig administrationen bra, och sen gick det utför för att många gjorde liknande trådar, så Admins började ledsna och bli allt mer aggressiva mot folk som bara hade en egen konstruktiv åsikt, spelade ingen roll, men här slängdes det RO hit och dit HELA tiden.

Och ja... Det är väl nästan bevisat att dom allra flesta ryssar är helt egotrippade och allmänt trolls? Eller?

ADD: Här är också en tråd om allt skräp WG gör:
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/64642-my-opinio...

Medlem
Skrivet av Idono:

aldrig håller updaterings deadlines, dem släpper content på EU, US servrar väldigt mycket senare än Ryska servern.

Du är väl medveten om att det är exakt likadant mellan Amerikanska och Asiatiska MMO spel som har sin primära spelarbas utanför EU regionen?

Kommer inte ihåg spelets namn men de låg på uppdatering 12 medan EU låg på uppdatering 5, det motsvarade en uppdaterings skillnad på 1 ½ år vilket är väldigt mycket längre än vad WoT (WarGaming) har sina uppdateringar på.

Medlem
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av Idono:

aldrig håller updaterings deadlines, dem släpper content på EU, US servrar väldigt mycket senare än Ryska servern.

Du är väl medveten om att det är exakt likadant mellan Amerikanska och Asiatiska MMO spel som har sin primära spelarbas utanför EU regionen?

Kommer inte ihåg spelets namn men de låg på uppdatering 12 medan EU låg på uppdatering 5, det motsvarade en uppdaterings skillnad på 1 ½ år vilket är väldigt mycket längre än vad WoT (WarGaming) har sina uppdateringar på.

Men det är ju fortfarande dålig stil.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av Idono:

aldrig håller updaterings deadlines, dem släpper content på EU, US servrar väldigt mycket senare än Ryska servern.

Du är väl medveten om att det är exakt likadant mellan Amerikanska och Asiatiska MMO spel som har sin primära spelarbas utanför EU regionen?

Kommer inte ihåg spelets namn men de låg på uppdatering 12 medan EU låg på uppdatering 5, det motsvarade en uppdaterings skillnad på 1 ½ år vilket är väldigt mycket längre än vad WoT (WarGaming) har sina uppdateringar på.

Men det är ju fortfarande dålig stil.

Ja det håller jag med om.
Påstod aldrig att det var bra, ville bara poängtera att nästan alla MMO utvecklare/utgivare gör sånt.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Everchange:

Totte, jag har svårt att förstå ditt argument. Vad spelar det för roll om Wargaming är ansvariga? Jag har lirat World of tanks lite från o till sedan stängda betan och det har i mitt tycke alltid sköts på ett bra sätt. Vad spelar det för roll om dem är ryssar? Dem sköter sin community rättvist där dem som inte sköter sig blir hårt bestraffade.

Vad gäller spelet har jag alltid föredragit den tyska sidan, även om det nu är ett spel känner man en mäktig känsla med tysk hårdvara!

Jag hatar dom för att:
Jag har varit med sedan den stängda RYSKA betan, ett och ett halvt år sedan.. (tog mig typ en dag och förstå hur jag startade en match)
Om man följer forumet ganska mycket så ser man att DEVsen skiter fullständigt i vad spelarna säger, finns MASSA önskningar som har legat heta LÄNGE... Men nej då. Istället lägger dom till tutor som ingen jävel ville ha... Det krävdes en version av spelet och MASSIV!!!!!!!!!! kritik för att dom skulle ge sig.
Och sen så har hela ryska communityn en tendens och ha väääldigt unga spelare, titta bara när man spelar på Test servern, ryssar teamkillar en för att man har _EU efter sitt namn, och svär som fan.

Och ett fåtal konstruktiva kritiktrådar finns på forumet alls, ett bra exempel är denna tråden:
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/64713-response-...

NU ser jag iofs att över 5 sidor är borttagna... Du skulle ha sett, sådan där röd admintext fanns nästan på varje inlägg, för att folk höll med OP och skrev sina egna åsikter om spelet. Administratörerna på WoTs Forum är helt....Nej, inte bra.
Det finns allt för många CZ och PL som startar en ny tråd "help" och skriver
"i no god englich i need many help no start game no help" osv osv.
I början skötte sig administrationen bra, och sen gick det utför för att många gjorde liknande trådar, så Admins började ledsna och bli allt mer aggressiva mot folk som bara hade en egen konstruktiv åsikt, spelade ingen roll, men här slängdes det RO hit och dit HELA tiden.

Och ja... Det är väl nästan bevisat att dom allra flesta ryssar är helt egotrippade och allmänt trolls? Eller?

ADD: Här är också en tråd om allt skräp WG gör:
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/64642-my-opinio...

Just det ja. Glömde helt o hållet bort att forum moderaterna är helt o hållet efterblivna. Blev bannad i en vecka från forumet för att jag skrev en tråd om att utvecklarna borde lyssna på spelarna lite mer när det gäller att hitta fel i deras mekanik.

Wargaming är väldigt kända för att inte bry sig ett skit. De är så egotrippade att G. W. Bush verkar lam i jämförelse. Det fanns hundratals bra posts på forumet som förklarade i detalj felen som finns i spelet. Tyvärr lyssnar inte Wargaming på någon förutom sig själva.

Skrivet av mrpeters:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av Idono:

aldrig håller updaterings deadlines, dem släpper content på EU, US servrar väldigt mycket senare än Ryska servern.

Du är väl medveten om att det är exakt likadant mellan Amerikanska och Asiatiska MMO spel som har sin primära spelarbas utanför EU regionen?

Kommer inte ihåg spelets namn men de låg på uppdatering 12 medan EU låg på uppdatering 5, det motsvarade en uppdaterings skillnad på 1 ½ år vilket är väldigt mycket längre än vad WoT (WarGaming) har sina uppdateringar på.

Men det är ju fortfarande dålig stil.

Ja det håller jag med om.
Påstod aldrig att det var bra, ville bara poängtera att nästan alla MMO utvecklare/utgivare gör sånt.

På tal om det med. Att dem vågar kalla det ett MMO också..... Seriöst. Dem fick ett Guiness rekord för att dem hade flest inloggade användare på en jävla PORTAL!! Att dem ens fick det rekordet är fan bevis på hur efterblivna wargaming är. Rekordet enligt mig är fortfarande CCPs då det har flest spelare i ett o samma universum. Tanks är bara en lobby med chat och sen 30 spelare på match.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Dom håller på med två projekt på en gång?
Milking the cow again I see.

Medlem

"World of Warplanes"? Nigga please.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Idono:

Spelet är uppbyggt på en p2w modell,

Fel... Ja, det går att köpa bättre ammo för att göra mer skada och lite andra consumables, men deär MYCKET DYRA och används i stort sett bara i klanstrider. Men sist jag spelade så fanns det inget annat som gav fördelar i strid. Förvisso, vissa premiumtankar är kanske aningen OP om man inte är medvetna om dess otroligt svaga punkter, som alla premiumtankar hade vid den tidpunkt jag spelade sist i alla fall.

Skrivet av Idono:

TK systemet är sämst då det går att griefa sönder om man är en lättare tank,

Kanske det, fast TKare finns nästan bara på low-tier. Såg mycket sällan sådana på högre tiers.

Skrivet av Idono:

priserna på premium är absurda då du bara får 50% mer xp/credits samt kan bara göra en 3 manna platoon.

För närvarande knappt 90 kronor i månaden, billigare än de flesta MMOn. Lätt värt det om man gillar spelet. Plus att om man inte premium så kommer man att fastna på tier 7/8 då ammo och reparationer kommer att gå jämt upp med inkomsterna annars, så nog finns det anledning att betala alltid.
Begränsningen på 3 man per platoon är också ett riktigt bra designval. Jämför med WoW t.ex., fanns det något mer frustrerande att ramla in i en battleground och se att alla motståndare var från samma guild? 3 man per platoon är en lagom stor gruppstorlek då det fortfarande vanligtvis tillåter spelet att generera balanserade strider.

Skrivet av Idono:

Det finns allt för få spellägen.

Det kan jag hålla med om.

Skrivet av Idono:

UIn är skriven i flash.

Och? Den funkar bara fint för mig i alla fall. Varken seg eller dysfunktionell.

Skrivet av Idono:

Prestanda datorer har problem med FPSen pga. det inte är multithreading i spelet

Detta är kanske sant, men det kan knappast hållas som ett särskilt stort negativ, då det är relativt många spel som inte har stöd för multithreading, t.ex. det relativt stora spelet SW:TOR...

Skrivet av Idono:

många banor är så sjukt obalanserade

Bara bra det! Total balans är tråkigt. Att vara underdogen i en match men ändå vinna pga bra taktik och skicklighet är härligt. Likaså kan det vara lika underhållande att totalt spöa skiten ur ett svagare motståndarlag lite då och då.

Skrivet av Idono:

aldrig håller updaterings deadlines

Nu börjar du gnälla bara för gnällandet. Gnäller du på blizzard också för att de hela tiden skjuter upp spel? Det är helt och hållet Wargames prerogativ att bestämma hur de sköter sitt spel.

Skrivet av Idono:

dem släpper content på EU, US servrar väldigt mycket senare än Ryska servern.

Återigen något positivt, låt ryssarna testa buggarna så att de kan vara fixade när vi får uppdateringarna.

Och till andra, att hata en spelstudio för att de inte lyssnar på spelarna? Vafan, ni måste ju hata 95% av alla spelstudios! Kommersiella spel släpps i huvudsak med syftet att tjäna pengar. Och så länge spelstudion drar in pengar, så gör dom helt rätt...

OT: Ser fram emot world of warplanes, om det bara är hälften av vad world of tanks är så lär det blir riktigt kul.

Medlem

Man kan inte bara lyssna på sina användare/kunder. För att citera Henry Ford "If I had asked people what they wanted, they would have said a faster horse."

Medlem

Ja, visst är det hemskt med Tyskvänlighet fz

Medlem

Ser fram mot det. Har svårt att se hur world of battleships skulle funka dock. Skulle funka bättre med små torpedbåtar.

Medlem

Vet inte alls hur detta spelet kommer te sig. Men World of Battleships är det som jag verkligen ser fram emot. WoT är ett otroligt underhållande spel (om man bortser från alla som endast spelar det för det är gratis och vägrar lära sig). Hoppas att dessa bjuder på lika mycket underhållning.

Medlem
Skrivet av ompalompa:
Skrivet av Idono:

Spelet är uppbyggt på en p2w modell,

Fel... Ja, det går att köpa bättre ammo för att göra mer skada och lite andra consumables, men deär MYCKET DYRA och används i stort sett bara i klanstrider. Men sist jag spelade så fanns det inget annat som gav fördelar i strid. Förvisso, vissa premiumtankar är kanske aningen OP om man inte är medvetna om dess otroligt svaga punkter, som alla premiumtankar hade vid den tidpunkt jag spelade sist i alla fall.

Skrivet av Idono:

TK systemet är sämst då det går att griefa sönder om man är en lättare tank,

Kanske det, fast TKare finns nästan bara på low-tier. Såg mycket sällan sådana på högre tiers.

Skrivet av Idono:

priserna på premium är absurda då du bara får 50% mer xp/credits samt kan bara göra en 3 manna platoon.

För närvarande knappt 90 kronor i månaden, billigare än de flesta MMOn. Lätt värt det om man gillar spelet. Plus att om man inte premium så kommer man att fastna på tier 7/8 då ammo och reparationer kommer att gå jämt upp med inkomsterna annars, så nog finns det anledning att betala alltid.
Begränsningen på 3 man per platoon är också ett riktigt bra designval. Jämför med WoW t.ex., fanns det något mer frustrerande att ramla in i en battleground och se att alla motståndare var från samma guild? 3 man per platoon är en lagom stor gruppstorlek då det fortfarande vanligtvis tillåter spelet att generera balanserade strider.

Skrivet av Idono:

Det finns allt för få spellägen.

Det kan jag hålla med om.

Skrivet av Idono:

UIn är skriven i flash.

Och? Den funkar bara fint för mig i alla fall. Varken seg eller dysfunktionell.

Skrivet av Idono:

Prestanda datorer har problem med FPSen pga. det inte är multithreading i spelet

Detta är kanske sant, men det kan knappast hållas som ett särskilt stort negativ, då det är relativt många spel som inte har stöd för multithreading, t.ex. det relativt stora spelet SW:TOR...

Skrivet av Idono:

många banor är så sjukt obalanserade

Bara bra det! Total balans är tråkigt. Att vara underdogen i en match men ändå vinna pga bra taktik och skicklighet är härligt. Likaså kan det vara lika underhållande att totalt spöa skiten ur ett svagare motståndarlag lite då och då.

Skrivet av Idono:

aldrig håller updaterings deadlines

Nu börjar du gnälla bara för gnällandet. Gnäller du på blizzard också för att de hela tiden skjuter upp spel? Det är helt och hållet Wargames prerogativ att bestämma hur de sköter sitt spel.

Skrivet av Idono:

dem släpper content på EU, US servrar väldigt mycket senare än Ryska servern.

Återigen något positivt, låt ryssarna testa buggarna så att de kan vara fixade när vi får uppdateringarna.

Och till andra, att hata en spelstudio för att de inte lyssnar på spelarna? Vafan, ni måste ju hata 95% av alla spelstudios! Kommersiella spel släpps i huvudsak med syftet att tjäna pengar. Och så länge spelstudion drar in pengar, så gör dom helt rätt...

OT: Ser fram emot world of warplanes, om det bara är hälften av vad world of tanks är så lär det blir riktigt kul.

Jag gnäller inte bara för sakens skull. Jag är en realist. Wargaming har ett spel som de påstår är ett MMO. Ut av det borde dem bete sig lite mer som MMO utvecklare. Av alla MMOn jag har spelat så har alla utvecklare lyssnat på spelarbasen och tagit åt sig av feedbacken. Wargaming är annorlunda på det viset att dem är rakt ut arroganta och bannar folk för minsta lilla feedback på forumet.

Deras premium modell är sjukt dålig då för 125 kr kan jag spela SWTOR, EVE och en drös andra MMOn som ger mig 100 gånger med valuta för pengarna. för drygt 100 kr i LOL kan jag köpa 2 nya karaktärer o jag har inget hinder i självaste spelmekaniken. Inget som förbjuder mig att skapa grupper etc.

Det är inte heller bara premium ammo i tanks. Det går att köpa premium tillbehör. Repair, choklad, bättre brandsläckare etc. Kombinera dem så får du faktist ett övertag över folk. Bland det första jag lärde mig när jag började spela MMO va att folk kommer spendera pengar för fördelar oavsett priset. Visst det finns ett annat sätt att få guld än att betala. Men det är för tidskrävande och man måste vara på UC kartan.

Guld ammo är oerhört OP då punkter som annars inte går att penetrera med vanligt ammo är plötsligt gjort av papper. Det kvittar hur bra du spelar i Clan Wars. Möter du ett lag som är exakt lika rutinerade men med ända skillnaden att dem använder guld ammo så är du körd.

Anledningen till varför jag är lack på Wargamings uppskjutande av patcher är för dem rentav hypar sönder sina patcher med att dem släpper massa nytt med dem. Sen när det väl kommer till drygt 1 vecka av releasen som dem påstår sig så skjuter dem upp patchen med en 1 månad. Så håller dem på så i några månader. Och på det så släpper dem inte ens hälften av det dom har påstått sig att patchen ska innehålla. Det är sjukt dålig stil att få upp folks förväntningar och sedan säg. Ne det blir inte så än.

Wargaming är sjukt oprofessionella på en helt annan nivå. De anser sig själva som gudasända.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Idono:

Deras premium modell är sjukt dålig då för 125 kr kan jag spela SWTOR, EVE och en drös andra MMOn som ger mig 100 gånger med valuta för pengarna. för drygt 100 kr i LOL kan jag köpa 2 nya karaktärer o jag har inget hinder i självaste spelmekaniken. Inget som förbjuder mig att skapa grupper etc.

Det enda du får mer av i SWTOR är när du levlar. Och det bara med första karaktären per sida, sen blir det precis samma sak en gång till med en ny handfull class story quests. I max level finns inget annat än grind. Precis som WoT. Samma sak om och om och om och om och om igen.
Detta gäller dock alla themepark mmo. Så att säga att du får ut mer av ett themepark mmo än WoT förstår jag inte riktigt. De ligger på samma nivå.

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Vill se RIKTIG gameplay innan jag ger mig in i något.
Men sålänge Wargaming håller i det tänker jag fanimej inte betala ett öre för skiten.
Satans ryssar.

Haters gonna hate.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av matte89:
Skrivet av totte1015:

Vill se RIKTIG gameplay innan jag ger mig in i något.
Men sålänge Wargaming håller i det tänker jag fanimej inte betala ett öre för skiten.
Satans ryssar.

Haters gonna hate.

Jaja gå och dö du med.
Läs vidare vad jag har skrivit så ser du förbannade troll...

Inaktiv
Skrivet av totte1015:
Skrivet av matte89:
Skrivet av totte1015:

Vill se RIKTIG gameplay innan jag ger mig in i något.
Men sålänge Wargaming håller i det tänker jag fanimej inte betala ett öre för skiten.
Satans ryssar.

Haters gonna hate.

Jaja gå och dö du med.
Läs vidare vad jag har skrivit så ser du förbannade troll...

Hade redan läst allt du hade skrivit. Förstår inte varför du har sådant agg mot WoT. Dom är knappast ensamma om allt du beskrev. Själv så njuter jag av spelet till fullo, haft bra customer support och tycker utvecklingen av spelet går någorlunda skapligt.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av matte89:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av matte89:
Skrivet av totte1015:

Vill se RIKTIG gameplay innan jag ger mig in i något.
Men sålänge Wargaming håller i det tänker jag fanimej inte betala ett öre för skiten.
Satans ryssar.

Haters gonna hate.

Jaja gå och dö du med.
Läs vidare vad jag har skrivit så ser du förbannade troll...

Hade redan läst allt du hade skrivit. Förstår inte varför du har sådant agg mot WoT. Dom är knappast ensamma om allt du beskrev. Själv så njuter jag av spelet till fullo, haft bra customer support och tycker utvecklingen av spelet går någorlunda skapligt.

Känner inte alls igen mig i hans tårar heller. Mycket av detta gnällande på WG bottnar i den "bitch and moan"-kampanj som drogs igång under betan av dåliga och väldigt dåliga spelare som trodde att "160mm front armor" betydde att hela fronten hade exakt samma armour. Man får ta det med en hink salt.

Medlem
Skrivet av matte89:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av matte89:
Skrivet av totte1015:

Vill se RIKTIG gameplay innan jag ger mig in i något.
Men sålänge Wargaming håller i det tänker jag fanimej inte betala ett öre för skiten.
Satans ryssar.

Haters gonna hate.

Jaja gå och dö du med.
Läs vidare vad jag har skrivit så ser du förbannade troll...

Hade redan läst allt du hade skrivit. Förstår inte varför du har sådant agg mot WoT. Dom är knappast ensamma om allt du beskrev. Själv så njuter jag av spelet till fullo, haft bra customer support och tycker utvecklingen av spelet går någorlunda skapligt.

Jag har sådant agg mot WG just precis för det jag skrev...
Sen om dom är ensamma om att vara skräputvecklare bryr jag mig inte om, för det är fortfarande dom det är frågan om.

Medlem
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av matte89:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av matte89:
Skrivet av totte1015:

Vill se RIKTIG gameplay innan jag ger mig in i något.
Men sålänge Wargaming håller i det tänker jag fanimej inte betala ett öre för skiten.
Satans ryssar.

Haters gonna hate.

Jaja gå och dö du med.
Läs vidare vad jag har skrivit så ser du förbannade troll...

Hade redan läst allt du hade skrivit. Förstår inte varför du har sådant agg mot WoT. Dom är knappast ensamma om allt du beskrev. Själv så njuter jag av spelet till fullo, haft bra customer support och tycker utvecklingen av spelet går någorlunda skapligt.

Känner inte alls igen mig i hans tårar heller. Mycket av detta gnällande på WG bottnar i den "bitch and moan"-kampanj som drogs igång under betan av dåliga och väldigt dåliga spelare som trodde att "160mm front armor" betydde att hela fronten hade exakt samma armour. Man får ta det med en hink salt.

Inte mitt. Jag vet iallafall grundläggande fysik så nej.
Det är idioter på forumet som inte fattar det.
Men om du som alla andra läser vad fan jag har skrivit så är det en helt annan grej

Medlem
Skrivet av totte1015:

Inte mitt. Jag vet iallafall grundläggande fysik så nej.
Det är idioter på forumet som inte fattar det.
Men om du som alla andra läser vad fan jag har skrivit så är det en helt annan grej

Har läst det och det är mest en massa gnällande för gnällandets skull.

Medlem
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av totte1015:

Inte mitt. Jag vet iallafall grundläggande fysik så nej.
Det är idioter på forumet som inte fattar det.
Men om du som alla andra läser vad fan jag har skrivit så är det en helt annan grej

Har läst det och det är mest en massa gnällande för gnällandets skull.

Jag anser att det är kritik.
/end discussion with P12.

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Jag anser att det är kritik.
/end discussion with P12.

HA!..


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jag anser att det är kritik.
/end discussion with P12.

Aww Jag som ville fortsätta denna givande diskussionen med p14

1
Skriv svar