Rykte: Teenage Mutant Ninja Turtles under utveckling

Robot
Rykte: Teenage Mutant Ninja Turtles under utveckling

Enligt ett rykte är Teenage Mutant Ninja Turtles: Manhattan Crisis under utveckling av Rocksteady Studios.

#batman-arkham-asylum, #batman-arkham-city, #konami


Medlem
Rykte: Teenage Mutant Ninja Turtles under utveckling

Grymt

Medlem

Oooh, tänk en brawler som Arkham city i fyra personer-coop. Med Turtles.

Medlem

All I can say is.... Grymt


signatur

- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian

Medlem

Lär bli episkt precis som Arkham Asylum och City. Ännu bättre när Rocksteady faktisk är en av skurkarna i Ninja Turtles-serien. Blir lätt köp av mig om dom lyckas hålla samma klass som arkham serien. Hoppas detta är sant!

Medlem

Yay!!! Förhoppningsvis!!!

Medlem

Jag gillade inte Batman: Arkham Asylum. Var allt för linjärt för min smak.
Har inte spelat Batman: Arkham City.

Ovanstående spel ser onekligen ut som om de har utvecklats av ett gäng folk som lagt ner själ i spelet och verkligen gjort något de gillat, trots min åsikt om första spelet.

Med det sagt kan jag knappt vänta på att de faktiskt gör ett Teenage Mutant Ninja Turtles!
Förhopnningsvis är det mer av den öppnare varianten så som Arkham City verkar vara


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Herre asså! Detta är en jävligt bra spel ide asså!

Medlem

mother of god


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

hoppas bara inte det blir "nya" turtles, där det råder total brist på humor, idéer och sköna karaktärer. tyvärr blir det väl säkert det. då kan dom ju lika gärna kalla det nått annat tycker jag. men tänk om....... det hade varit det största någonsin om dom fick inte den gamla turtleskänslan i spelen

Medlem

om dom fick in den gamla turtleskänslan i spelen skulle det givetvis stå...

Medlem

oh fitta va grymt

Medlem

Vore på tiden att det kom ett bra TMNT spel


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Hehe just det Bebop och Rocksteady

Trodde först på en ny flopp som http://www.fz.se/filmer/20070224/tmnt-trailer/ eller http://www.ign.com/videos/2009/08/05/tmnt-turtles-in-time-x36...
där vid det senare xbla spelet man inte ens kunde spara eller ens välja level utan var tvungen att klara hela i en sittning:crazy:

Men vad kan gå fel efter Batman


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

om det ska vara i gammal turtles känsla så kommer första minuten alltså introt vara skitgrymt medans resten kommer att vara helt meh xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

det låter riktigt smaskigt

Medlem

SHIT JA! Det luktar "köpt" redan där.


signatur

// Bacon <3

Medlem

"Bilden ovan är från Teenage Mutant Ninja Turtles från 1989, utvecklat av Konami."
Nej nej nej...

Medlem

Vore asgrymt om de gjorde ett Arkham-liknande spel med turtles, mina favoriter från barndomen!

Han heter Shredder, inte Strimlaren! Svenska översättningen blir lite galen ibland.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Xstioph:

"Bilden ovan är från Teenage Mutant Ninja Turtles från 1989, utvecklat av Konami."
Nej nej nej...

Jo. Dock kom det inte till konsoler förrän året därpå.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Teenage_Mutant_Ninja_Turtles_(ar...

Medlem
Medlem

För den som är mindre bra på att läsa det äldre typsnittet:

Sköldpaddan brännes med ett hett jern i ändan, hwarwid hon utsträcker sin hals, som då genast afhugges: blodet tages i förwar, och den stora tarmen rengöres; köttet hugges i stycken, lägges i en kastrull och sättes på elden med tillräckligt watten samt wändes tills det blifwer warmt. Då afhälles det blodiga wattnet och friskt pågjutes ånyo. Sedan upptages köttet och lägges på linne, att wattnet får wäl afrinna. I en kastrull lägges ett stycke smör, rödlök samt sköldpaddköttet, hwilket sättes på elden att fräsa, men wändes som oftast, att det ej brännes. Derefter spädes det med kokt watten, hwari det får koka tills köttet blifwer mört. Då silas buljongen derifrån uti en kastrull, der den får kallna, sedan skummas fettet af och ställes på elden i en annan kastrull, med finhackad rödlök och en tekopp hwetemjöl, samt omröres med en wisp tills det fräser, men ej brynes, ty då förlorar det fin smak. Sedan hälles sköldpadd-buljongen derpå samt spädes med annan buljong så, att soppan blifwer lagom simmig. Man häller några droppar brunt socker i soppan, så att den får wacker färg, litet cayenne-peppar samt en butelj madeira, för att gifwa soppan stark smak; den saltas efter smak. Då soppan är färdig att anrättas, ilägges sköldpadd-köttet jemte små frikadeller. Till denna soppa serveras korf, som göres af blodet på följande sätt: Blodet blandas med rifwet bröd, peppar, salt, timjan och ett skedblad socker; det fylles i stora tarmen och kokas särskildt, samt skäres wid begagnandet i tunna skifwor.

Vad? Jag hade tråkigt

Skribent

Hoppas Baxter Stockman är med!

Medlem
Medlem

Får hoppas detta blir ett TMNT-spel värt namnet, de senaste åren har ju kvalitén varit allt annat än hög
Men Rocksteady (studios) måste ju lyckas, får de problem kanske Bibop entertainement och Shredder produktions kan hjälpa? (skämt å sido)
Hoppas på ett öppet, grymt bra TMNT spel med unika karaktärer, skills och vapen/förmågor

Medlem
Medlem

Herregud! Givet köp på releasedagen om det blir bra!
Var snabba med en recension, Fz!!

*håller tummarna för att ryktet stämmer*


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Är det "Teenage Immigrant Welfare Mothers On Drugs" det handlar om?

http://www.youtube.com/watch?v=jTE27idL_SI


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Åh. Jag hoppas det blir baserat på de gamla våldsamma orginal-serietidningarna istället för kiddie tv-serien.
Jag älskar gamla tv-serien, men om det är Rocksteady (heh, funny) som gör spelet så vill jag helst det ska bli lika mörkt och epic som Batman-spelen, alltså vill jag hellre se det baserat på serietidningarna.

12
Skriv svar